LaFunkyJazz schreef:in de zorg krijg je ook nog onregelmatigheidstoeslag, dan scheelt een hoop op je loon!
had 't net bewerkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaFunkyJazz schreef:in de zorg krijg je ook nog onregelmatigheidstoeslag, dan scheelt een hoop op je loon!
Guetta schreef:Ik ben 20 jaar, werk 32 uur. en verdien meer dan het dubbele dan wat jij daar hebt staan.
Werk overigens als secretaresse.
TurdusMerula schreef:Voor zover ik hoor vind ik de lonen voor (bij)baantjes altijd best hoog liggen in Belgie!
My_Lady schreef:Pashon schreef:hangt natuurlijk wel af van de sector waar je in werkt, zou je CAO even nakijken. kan zijn dat jij het minumloon hebt, maar dat je na je verjaardag nog niet omhoog bent gegaan zou ik zeker even achteraan gaan!
ik werk gemiddeld zo'n 32 tot 40 uur per week en verdien 1400.
Ik val onder de sector weg transport en die schijnen geen cao hebben.
Ik vind het echt zo raar dat het zo mega veel scheelt.
Bedoel ik hoef geen miljoenen te verdienen maar ik moet nu toch echt wel heel zuinig leven.
My_Lady schreef:Hallo,
Ik heb even een vraagje.
Ik werk bij een transportbedrijfje als administratiefmedewerker.
Ik ben 7 augustus dit jaar 21 geworden en m'n loon is nog steeds niet aangepast.
Nu heb ik dit aangekaart begin van de maand en heb gevraagd of ze er misschien nog wat extra's bij kunnen doen:D
Maar nu hoor ik van iedereen om me heen van mijn leeftijd(werken ook 32 uur) dat hun rond de €900,- netto verdienen en ik kom daar echt niet aan.
Nu is mijn vraag wat verdienen jullie met 32 uur werken per week en als 21 jarige?
Netto bedoel ik
Groetjes Nathalie
Somebitch schreef:10 x het aantal uur dat je werkt per week x 4 en dan weet je je maandloon.
Kitty_ schreef:Somebitch schreef:10 x het aantal uur dat je werkt per week x 4 en dan weet je je maandloon.
volgens mij moet je het x je aantal uren doen, x 52 (weken) en dan of delen door 12, dan krijg je je maand loon, of delen door 13 dan heb je je 4 weken loon