dis t uitzicht Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dis t uitzicht
Maartje1990 schreef:je wórd niet lesbisch
de leuke mannen die zie ik hier trouwens niet hoor.. (kom uit kessel en zit in roermond op school) en dat 'schattige' accent dat hoor ik nietnee.. ik hou het wel bij de meiden
maare maak ik daaruit op dat jij wel lesbisch bent, heb je dat soort "problemen"(groot woord) nou niet met meiden dan? qt_shetties schreef:Maartje1990 schreef:je wórd niet lesbisch
de leuke mannen die zie ik hier trouwens niet hoor.. (kom uit kessel en zit in roermond op school) en dat 'schattige' accent dat hoor ik nietnee.. ik hou het wel bij de meiden
Tja i know, was het maar zo simpelmaare maak ik daaruit op dat jij wel lesbisch bent, heb je dat soort "problemen"(groot woord) nou niet met meiden dan?
noujaa.. natuurlijk heb je ook 'problemen' met meiden.. maar dat zijn toch héle andere dan je met mannen hebt vind ik dan. Wat jij allemaal omschrijft.. dat hebben (vind ik dan) meiden toch wel 'allemaal'
en op dit moment zeg ik.. ik wil nooit trouwens.. nooit kinderen en al hélemaal geen man/vriend.. maar wie weet ben ik over een paar jaar wel getrouwd met een man en heb ik kinderen... je weet nooit wat het leven je brengt
Klaar, je perfecte man, uuh ok, in mijn geval jongen

Mas schreef:Dames, zodra jullie eruit zijn dan hoor ik het graag
Ik zie ook erg weinig leuke mannen de laatste tijd, het leukst zijn ze nog na een tequila shotje of 5

Maartje1990 schreef:nou.. nu bedenk ik me trouwens wel 1 iemand.. waar zelfs ík bij wegzwijmel.. kennen jullie die nieuwe serie van net 5.. moonlight? zondagavond op net 5! *zwijmel zwijmel*
edit: *smelt*
) en lekker kletsen met iedereen, óók of zelfs juist als ze geen prins op het witte paard zijn. Vrienden van vrienden kunnen ook leuk zijn, óf je valt alsnog op iemand die er niet gelijk uit zag als mr perfect. 

jodi schreef:Kunnen we er niet één genetisch manipuleren?
Hahaha, hier loopt ook niks rond. Zelfs niet van mijn leeftijd. superwoman schreef:Als je gaat zoeken wordt het imo moeilijk.
Gewoon lekker bezig zijn met vanalles (voornamelijk buiten de deur natuurlijk) en lekker kletsen met iedereen, óók of zelfs juist als ze geen prins op het witte paard zijn. Vrienden van vrienden kunnen ook leuk zijn, óf je valt alsnog op iemand die er niet gelijk uit zag als mr perfect.
_Tara_ schreef:Maartje1990 schreef:nou.. nu bedenk ik me trouwens wel 1 iemand.. waar zelfs ík bij wegzwijmel.. kennen jullie die nieuwe serie van net 5.. moonlight? zondagavond op net 5! *zwijmel zwijmel*
edit: *smelt*
O is dat ook ergens online te zien ofzo?

Maartje1990 schreef:_Tara_ schreef:
O is dat ook ergens online te zien ofzo?
op youtube in het duits