Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Suzanne F. schreef:Blingh schreef:Nee deze dan: Ik ben mezelf niet geweest
Of: Het ligt niet aan jou maar aan mij
GRR MANNEN!
Hee nee zulke leuke kreeg ik niet... Het lag voornamelijk aan mij.Dussss
Maar ik begreep hem zogenaamd niet
Maar ik ben blij als hij opgenomen word, het is hard nodig, hij is echt helemaal van het padje af... Anne200 schreef:Jaaa die doet t ook goed!! zit met mezelf in de knoop en daardoor heb ik een blokkade.... yeah right!

marel schreef:Totdat je die éne tegenkomt...
Ik moet altijd wel een klein beetje lachen om deze topics, komt ook omdat ik mij wel in sommige elementen herken. Je bent bezeerd in een de vorige relatie/vriendschap en zoiets kost tijd, ook al ben jij de persoon die er een punt achter hebt gezet. Maar opeens staat die daar (vaak op een zeer ongelukkig moment in je leven): de man waarvan je nooit had gedacht die ooit nog te vinden. Cliché als het klinken mag, ware liefde bestaat
Oudklasgenoot die ik amper ken, maar hij sprak mij laatst aan herkende hem niet en hij is wel leuk opzich
marel schreef:Totdat je die éne tegenkomt...
Ik moet altijd wel een klein beetje lachen om deze topics, komt ook omdat ik mij wel in sommige elementen herken. Je bent bezeerd in een de vorige relatie/vriendschap en zoiets kost tijd, ook al ben jij de persoon die er een punt achter hebt gezet. Maar opeens staat die daar (vaak op een zeer ongelukkig moment in je leven): de man waarvan je nooit had gedacht die ooit nog te vinden. Cliché als het klinken mag, ware liefde bestaat

Suzanne F. schreef:marel schreef:Totdat je die éne tegenkomt...
En als je nou dacht dat deze dat was???
En je dus keer op keer maar weer gekwetst en teleurgesteld wordt?? Dan kan er nog 10 x zo'n gast staan maar ik loop er omheen hoor.
grauwman schreef:Of wat dacht je van jij bent altijd met je paard bezig....dat is ook zo'n leuke....

Suor schreef:grauwman schreef:Of wat dacht je van jij bent altijd met je paard bezig....dat is ook zo'n leuke....
Haha dat hoorde ik idd ook vaak![]()
Of: je vind dat paard toch veel belangrijker. En dat klopt nog ook
Hahah dan heb ik een goed excuus als ik weer zo'n player tegenkom

Anne200 schreef:Marel ik hoop dat je gelijk hebt......![]()
Njen, in jou geval kan je dan iig wel zeggen dat t aan hem ligt want hij is echt van t pad af![]()
Al is dat misschien juist ook wel weer moeilijk...
tita schreef:rijke vent is ook niet alles
heb een rijke vent getrouwt en een schat van een vent krijg alles wat mn hartje begeerd
marel schreef:Tsja, it's better to love and lost than never loved at all.
marialva schreef:tita schreef:rijke vent is ook niet alles
nou ben ik het niet mee eensheb een rijke vent getrouwt en een schat van een vent krijg alles wat mn hartje begeerd
(Dat zei mijn vriend in het begin heel wijs)
Citaat:nou ben ik het niet mee eensheb een rijke vent getrouwt en een schat van een vent krijg alles wat mn hartje begeerd
![]()
mag hopen dat je in gemeenschap van goederen bent getrouwd
maar was niet nodig hij is de liefde van mn leven en dat nog steeds na 15 jaar

Suzanne F. schreef:marel schreef:Tsja, it's better to love and lost than never loved at all.
Ik ben het daar niet mee eens.
Ik zou zo alle liefde van afgelopen jaren in willen leveren. Deze pijn ga je gewoon bijna aan onderdoor, het sloopt je. Het was het mij in ieder geval niet waard.
Ik had liever geen liefde gekend, dan was deze pijn er ook niet.