Blij met je werk: einde werkdag = jammer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: Blij met je werk: einde werkdag = jammer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 16:08

Ik heb het naar mijn zin op mijn werk, doe het graag en vind het echt leuk en niet erg om eens wat langer te blijven, maar naar huis gaan vind ik nog net een klein beetje leuker. Haha!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 16:10

Ik heb het ook onwijs naar mijn zin op het werk.
Ook ben ik vaak op de overige dagen voor mijn werk bezig.
Ik werk dan natuurlijk ook wel voor een hele leuke organisatie! Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:44

Ik heb het ook vrijwel altijd naar mn zin op het werk.
Vind het over het algemeen ook niet erg als ik snachts mn bed uitgebeld wordt voor een spoed patient.

Jammer dat een dag voorbij is vind ik het niet. Maar vind het ook zeker niet erg om smorgens te gaan werken

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:53

Ik heb eerst van mijn hobby mijn beroep gemaakt, maar na een tijdje is je hobby dan je hobby niet meer. Ben dus wat anders gaan zoeken en heb het ontzettend naar mijn zin. Ga nooit met tegenzin naar mijn werk, geen dag is hetzelfde, ik weet nooit wat mij te wachten staat en ik ben lekker buiten! Helemaal leuk!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:26

Ik zit nu op mijn werk Tong uitsteken Ik werk als receptioniste in een zorgcentrum met slechts 90 bewoners. Het is in het weekend altijd heel erg rustig, telefoontjes zijn op één hand te tellen en ik heb dan ook tijd om te bokken en wat huiswerk te maken Lachen
Ik vind mijn werk dus wel fijn, maar ik ben toch blij als ik strakjes om kwart voor 5 weer naar huis mag.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:28

Ik vind mijn werk erg leuk en ben dan ook niet voor niets naast mijn werk bezoekvrijwilliger van een client.
Hem haal ik naast me werk en paard Knipoog 1 a 2 x in de week.
geeft dat niet een beetje aan hoe leuk ik werken vind Haha!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:32

Mas schreef:
Ik zit nu op mijn werk Tong uitsteken Ik werk als receptioniste in een zorgcentrum met slechts 90 bewoners. Het is in het weekend altijd heel erg rustig, telefoontjes zijn op één hand te tellen en ik heb dan ook tijd om te bokken en wat huiswerk te maken Lachen
Ik vind mijn werk dus wel fijn, maar ik ben toch blij als ik strakjes om kwart voor 5 weer naar huis mag.

Hihi ik zit in het zelfde schuitje als jou. Wij hebben alleen 130 bewoners. PG en Somatiek.
Ik heb alleen geen huiswerk meer oid om te maken dus ik verveel me meestal heel erg in het weekend. Als er niks meer is in te voeren, en er geen speciale dagen zijn dan zit ik echt de uren af te tellen. Mag lekker om kwart voor 4 naar huis! Maar ben wel om 07:00 uur begonnen...

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:34

Ik werk in de kinderopvang heb het super naar mijn zin met de kinderen elke dag is anders!
Maar als om 6 uur alle kinderen naar huis zijn vind ik het heerlijk om lekker naar huis en/of paardjes te gaan hoor!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:28

ik heb een hele leuke baan bij de Albert Heijn maar ik ben ook altijd wel blij als ik weer naar huis mag Clown maar een keer een uurtje langer ofzo vind ik niet erg en ik zie ook nooit tegen het werken op Lachen

BinkieDusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:54

ik ga met plezier naar mijn werk, heb van mijn hobby mijn werk gemaat (werk als stalhulp), maar als ik 's avonds naar huis kan ben ik ook wel blij want ben echt gesloopt.. Wel heb ik er elke dag weer zin in Lachen