Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Waar ging je na de MNlaan heen: links of rechts?
raketje_ schreef:Volgens mij weer rechts,igg naar flatten en die stonden maar aan 1 kant.Via google Earth kom ik er helemaal niet uit ...
ik verdwaal nu tussen MN en voorhofdreef..haha

Dat jullie om zijn gereden maakt het er ook niet makkelijker op.
Maar dat kan jij ook niet weten.raketje_ schreef:Ik herken via google de voorhofdreef met de BP en de AH...

Rock schreef:Er is daar maar één benzinestation, een BP...

MandyR schreef:maar vond het wel even grappig om te lezen hoe jullie aan het uitzoeken zijn welke straat de TS bedoelt.

Een paar dagen geleden gaf ik de situatie nog het voordeel van de twijfel, omdat ik niet te gauw wil oordelen. Dit... dit is ronduit vreemd.

Als het je helpt, dan kan ik wel even een kaart maken met de straten en de benzinepompen erop. raketje_ schreef:Er staat geen geld op me rekening,en word weinig tot nooit iets gestort.Dus haast,Nee.
En hij naait me niet,daar durf ik nog even me hand voor in het vuursteken. OOk zal hij mij niks doen.En respecteert me mening![]()
Meneer is nogal vaak ze telefoon kwijt,en hij slaapt vroeg,en immers dat ik gister laat belde... Wacht ik nog even af,hij is nu aan het werk,misschien vanavond? Of die me geblockt heb weet ik niet zeker,heb wel vermoede.Bij ene bokker online ander niet..
Wat ik wil doen als ik ze adres weet? Hij mag ruim volwassen zijn en nog wonend bij ze ouders,maar daarom zal ik ze wel terug krijgen.
En je rijbewijs opnieuw aanvragen is duur geintje..