hulp gezocht van oa. van delftenaren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raketje_

Re: hulp gezocht van oa. van delftenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 00:45

Nee,woont bij ze ouders. betrefd om een ene Johnny. Misschien bekend ?

Snader als ik op de martinus rij ligt de AH aan me linkerhand en bezinepomps aan rechterhand.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 00:49

Kijk even terug naar mijn vorige bericht, het is ge-edit. Knipoog Waar ging je na de MNlaan heen: links of rechts?

We komen er wel... Haha!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 00:55

Ondertussen heb ik wel een Händellaan gevonden, spreek uit: Hendellaan. Het lijkt me alleen niet logisch dat deze het is, als ik naar je routeomschrijving kijk.

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 00:56

Volgens mij weer rechts,igg naar flatten en die stonden maar aan 1 kant.Via google Earth kom ik er helemaal niet uit ...
ik verdwaal nu tussen MN en voorhofdreef..haha

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 01:06

raketje_ schreef:
Volgens mij weer rechts,igg naar flatten en die stonden maar aan 1 kant.Via google Earth kom ik er helemaal niet uit ...
ik verdwaal nu tussen MN en voorhofdreef..haha

Zoals ik het zie ben je via de Voorhofdreef, via de MNlaan naar het adres gereden. De AH ligt ten zuiden van de MNlaan en de AH zat aan je linker hand: je reed dus richting het westen. Tip: Zoek eens links van de MNlaan.

Het is alleen tegenstrijdig dat je na de MNlaan rechts bent gegaan. De meeste flats zitten aan de kant van de AH: links.

Tijd om te gaan slapen, misschien dat ik morgen ineens wakker wordt met een geniale ingeving. Haha!

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 00:07

Hm k kan ook heel goed in de war zijn hoor met links en rechts.
Ik gaat even links van de MNlaan zoeken thanxs!

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 00:20

Herken via google aerth nu de voorhof dreef,vooral de BP.
We zijn dus igg over die weg heen gegaan richting station de volgende dag,station zuid..

*schoot me te binnen, We moesten eerst sigaretten halen,waren namelijk op.
Kan het niet zo zijn vanuit zijn huis eerst naar de BP en toen naar station dat hij stukje omreed.

Ik herken via google de voorhofdreef met de BP en de AH. Dus dat hij misschien wel uit de frederiek van eendenlaan komt,maar eerst moest omrijden ? Weet niet wat logies is namelijk,en dichtbijzeinde pomp dan Knipoog

Wat voor soort huizen staan op de F.Eendenlaan,flats of huizen ? Waren witte lagen (?) flats met ervoor parkeren en daarvoor weer gras met slootje (?)

...

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:06

Je heen- en terugreis zijn nu wel erg verwarrend geworden. Lachen Dat jullie om zijn gereden maakt het er ook niet makkelijker op.

Zelf kom ik nooit op de F. Eendenlaan, dus ik kan daar geen antwoord op geven. De omschrijving die je geeft is erg algemeen: die wijk bestaat uit niks anders dan flats, parkeerplekken, gras en slootjes. Haha! Maar dat kan jij ook niet weten.

Benzinepompen in de buurt: Total op de Kruithuisweg (de autoweg langs het station), BP op de Voorhofdreef, Avia op de NMlaan, nog een BP op de Buitenhofdreef.

De BP op de Voorhofdreef ligt het dichtst bij de F. Eendenlaan. Alleen kan je er niet zo makkelijk komen, omdat de pomp ergens aan de andere kant van de weg zit. Dus, eerst moet je een stuk richting de MNlaan rijden en dan omkeren, zodat je op de goede weghelft terecht komt. De auto's op deze weghelft rijden richting station Delft Zuid. In deze situatie kom je niet langs de AH.
Vanaf de F. Eendenlaan kan je ook naar de MNlaan rijden en de Avia nemen, deze zit op de goede weghelft (aan de kant van het winkelcomplex). Vanaf daar zijn er twee opties: doorrijden en via de Buitenhofdreef naar Delft Zuid of omkeren en via de heenweg (NMlaan en Voorhofdreef) weer terug naar Delft Zuid.

raketje_ schreef:
Ik herken via google de voorhofdreef met de BP en de AH...

De BP zit op de Voorhofdreef, maar de AH niet! Die zit namelijk op de MNlaan. Knipoog

Ben je op de terugweg een keer omgekeerd? Of, ben je twee keer over eenzelfde weg gereden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:11

Hmm... Delft ben ik maar een heel klein beetje bekend... Ik probeer te denken wat ik heb gezien. Hoe zijn jullie naar zijn huis gegaan, met de auto? Met de fiets?

Edit: Ik heb het even gevraagd aan een vriendin van me die in Delft-Zuid woont in die hele grote flats vlakbij de Albert Heijn Knipoog

Zei zij: Willem Bilderdijkhof of Lodewijk nogwatstraat. Er is daar maar één benzinestation, een BP...

Ik zoek ook even voor je Knipoog

Nogmaals edit: Vriendinnetje zei Adama Scheltemaplein? Arthur van Schendelplein?

En nog een keer dan: Engelsestraat?

Kijk anders even op route.anwb.nl?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-08 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:25

Ik ben helaas niet bekend in Delft maar vond het wel even grappig om te lezen hoe jullie aan het uitzoeken zijn welke straat de TS bedoelt.
Wat ik niet snap, die jongen moet toch een hele goede vriend zijn aangezien jij je pinpas aan hem toevertrouwd maar, je weet niet waar hij woont?
Ook een beetje vreemd dat hij nog geen contact met jou op heeft genomen. Neem ten minste aan dat hij na anderhalve week die pinpas wel een keer gevonden moet hebben. Of anders zijn moeder die de was doet.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:26

Rock schreef:
Er is daar maar één benzinestation, een BP...

Tussen de AH en Delft Zuid zitten vier benzinestations. Lachen

MandyR schreef:
maar vond het wel even grappig om te lezen hoe jullie aan het uitzoeken zijn welke straat de TS bedoelt.

Het is een vreemd verhaal, maar ik vind het een mooi zoekspel. Haha!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:38

Kan je via Hyves geen berichtje sturen oid?

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 23:19

Even opnieuw terug denken...

De avond,vanaf snelweg uit zoeterwoude richting delft.
Afslag ikea , lange weg met oa bezinepomps ? en ergens straat in.

De volgende dag,
Van ze huis naar de bp(deze weet ik zeker,herken de foto via google earth)
Op de bp is de lange weg wat ik bedoel.Dus de voorhofdreef. Dan naar station delft zuid,
Maar we reden de weg van de BP 2x, ik zie ook elke keer een AH in me gedachten daar ergens..

Ik zelf kwam ook veder uit op de lodewijks..

Hm ik breng het nog verwarender dan het al was.. pff..

mandy,
Ik dacht hem goed genoeg te kennen.Wezen stappen ik me passen gegeven wegens geen zakken,
zijn aantal dingen gebeurt die avond waardoor wij beide de passen vergeten zijn terug te geven.
Afgelopen vrijdag gebelt,hij sliep al, ik zal volgende dag terug bellen.Boem telefoon uit.. Welke reden? I don't no.
Vandaag ging ze telefoon aan,sms gestuurd geen antwoord.Gebelt niet opgenomen....
Op msn niet meer online geweest,Wel bij een andere bokker,dus ik ben geblockt.Helaas weet deze bokker ook ze adres niet.
Hyves heeft hij niet..

NoaFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:32

Wat raar dat hij je blockt?? Je bent hem toch niet aan het stalken, he Knipoog Haha!

Iig, ik denk dat het veel makkelijker (en misschien zelfs sneller) is als je gewoon je passen laat blockeren en nieuwe aanvraagt. Zelfs als je achter zijn adres komt, wat wil je dan doen? Als hij je werkelijk heeft geblockt wil die waarschijnlijk niets met je te maken hebben, ook niet aan de deur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:36

Ik zou inderdaad je geld maar goed in de gaten houden. Ik denk dat je dubbel genaaid bent Nagelbijten / Gniffelen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:44

Het begon als een leuk zoekspelletje, maar dat ie z'n telefoon niet opneemt en jou blokkeert op msn is wel heel raar... Als ik jou was zou ik HEEL snel even kijken of er geen geld van je rekening is afgeschreven is, en je passen blokkeren.. Krijg je die binnen een bepaalde tijd tóch nog terug kun je de boel nog laten deblokkeren...

Succes!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:07

De meiden hebben een heel goed punt. Lachen Een paar dagen geleden gaf ik de situatie nog het voordeel van de twijfel, omdat ik niet te gauw wil oordelen. Dit... dit is ronduit vreemd.

Stel dat je achter z'n adres komt en voor z'n deur verschijnt, wat wil je dan doen? Naar mijn idee kan dit alleen van kwaad tot erger. Je moet altijd voor jezelf denken, maar ik zou inderdaad de passen blokkeren en overdenken hoe dit zo ver heeft kunnen komen.

Meiden, misschien interpreteer ik het verkeerd (goed mogelijk), maar het is net alsof jullie haar een trap na geven. Als ze iets stoms gedaan heeft, dan heeft ze er nu wel van geleerd. Houd het volwassen. Knipoog

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 11:16

Er staat geen geld op me rekening,en word weinig tot nooit iets gestort.Dus haast,Nee.

En hij naait me niet,daar durf ik nog even me hand voor in het vuursteken. OOk zal hij mij niks doen.En respecteert me mening Knipoog

Meneer is nogal vaak ze telefoon kwijt,en hij slaapt vroeg,en immers dat ik gister laat belde... Wacht ik nog even af,hij is nu aan het werk,misschien vanavond? Of die me geblockt heb weet ik niet zeker,heb wel vermoede.Bij ene bokker online ander niet..

Wat ik wil doen als ik ze adres weet? Hij mag ruim volwassen zijn en nog wonend bij ze ouders,maar daarom zal ik ze wel terug krijgen.

En je rijbewijs opnieuw aanvragen is duur geintje..

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:27

Dan lijkt me dit zoekwerk betrekkelijk zinloos geworden. Als je hem te pakken krijgt en hij de spullen wil teruggeven, dan zal hij z'n adres zelf wel doorgeven. Lachen

Het topic zal ik in de gaten houden. Als je z'n ouders wilt bellen of aangifte moet doen, dan ga ik weer zoeken. Hopelijk heb je gelijk en komt het niet zo ver. Lachen

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 11:28

Ik pak zaterdag trein. Ik ga dus wel even kijken hoever ik kom.
Igg bedankt voor je hulp Knipoog

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:39

Graag gedaan en veel succes. Knipoog Als het je helpt, dan kan ik wel even een kaart maken met de straten en de benzinepompen erop.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:49

raketje_ schreef:
Er staat geen geld op me rekening,en word weinig tot nooit iets gestort.Dus haast,Nee.

En hij naait me niet,daar durf ik nog even me hand voor in het vuursteken. OOk zal hij mij niks doen.En respecteert me mening Knipoog

Meneer is nogal vaak ze telefoon kwijt,en hij slaapt vroeg,en immers dat ik gister laat belde... Wacht ik nog even af,hij is nu aan het werk,misschien vanavond? Of die me geblockt heb weet ik niet zeker,heb wel vermoede.Bij ene bokker online ander niet..

Wat ik wil doen als ik ze adres weet? Hij mag ruim volwassen zijn en nog wonend bij ze ouders,maar daarom zal ik ze wel terug krijgen.

En je rijbewijs opnieuw aanvragen is duur geintje..

Jij kent de jongen, als jij zegt dat ze in goede handen zijn dan geloof ik dat Lachen

Heel veel succes zaterdag, ik hoop dat je t kunt vinden!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:10

Als het niet lukt om je pas terug te krijgen, gelijk een nieuwe aanvragen met nieuwe code.
Niet van het goede van mensen uitgaan in dit geval, neem het zekere voor het onzekere.

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 13:26

Ik snap jullie punt.Maar er kunnen bij hem ook redene zijn om geen contact op te nemen. Ik wacht dus eerst hems antwoord af.Wel zo netjes.Hoor ik niks ga ik wel even langs om ze zelf terug te halen..

Snader als je dat wilt doen heeeeel graag! dankje.

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 23:07

Inmiddels reden bekend '' vriendinnetje is weer thuis ''

Fijn dat hij andere zoent in ze relatie en ik niet wetende van ze vriendin.Zaterdag dagje delft passen ophalen en weer naar huis,en vergeten die hap Lachen