het leven is 1 grote.. competitie??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re: het leven is 1 grote.. competitie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:54

Tja, er zijn toch wel een hoop mensen die ik niet zo graag bij mij in huis zou willen hebben hoor. Maar ik heb dan ook noot zo'n hospiteeravond meegemaakt. Meestal deed men gewoon gezellig, waren er een stuk of 10 mensen en kreeg je gewoon thee/fris en wat lekkers.
Maar niet alleen jij wordt gekeurd hoor, zo kun je tenminste ook de mensen waar je wellicht gaat wonen een beetje pijlen, als je er niet tussen past kan dat heel vervelend zijn.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:45

pinuts schreef:
Doel van topic: mensen met ervaringen die ook het gevoel hebben bij het soliciteren dat ze altijd alles moeten geven, en niet meer weten hoe ze moeten doen.. omdat het vaak lijkt op een competitie.

tja, dat een sollicitatie een competitie is, is nogal logisch..
ik zou het vervelender vinden als ze gewoon random lootjes trekken en iemand uitkiezen.
als je nu wordt afgewezen is dat gewoon omdat iemand anders beter/ geschikter was.
kun je dan toch zelf aan werken?

en met kamers, tja, op dit moment zou ik al een gat in de lucht springen als ik uberhaubt word uitgenodigd om te gaan bezichtigen!!
maar helaas sta ik nog maar een half jaar ingeschreven, en met die ellenlange wachtlijsten eindig je telkens als 150e oid.
tja.. met een uitnodiging voor een bezichtiging zou ik dus al heel blij zijn.
en als de huidige bewoners dan mogen uitkiezen wie zij als mede huurder willen, lijkt me ook niet meer dan normaal..je moet er immers mee samenwonen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:25

slotje.