Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Hopelijk denk ik er vanavond nog even om om het allemaal voor je na te kijken (zit nu op werk).
Het is niet dat wij sneeuw of ruis hebben. Wij hebben óf beeld, óf geen beeldEn meestal uit zich dat in vlak er voor stotterend beeld geven of vervormd beeld. Moet zeggen dat sinds we het ding een paar m opzij verhuisd hebben, we wel minder storingen hebben gehad. Storingen doen zich voor bij énorme regenbuien, onweer. En dat kan zowel bij ons thuis zijn, als 'daar' waar de verzender staat ofzo. Want soms is het bij ons helemaal niet zulk bagger weer, en hebben we toch geen beeld.
Wel is het zo, dat als we beeld hebben, het gewoon scherp en duidelijk is. Maar weet niet wat jij zoekt omdat je specifiek haarscherp wenst?
uuuhhhm nou.....
Nikka schreef:Overigens vind ik het filmpakket van Canaldigitaal echt naadje!
Nikka schreef:Je kan ook gewoon zeggen: Waarom? zonder sarcastisch te worden.
Veel oude films, weinig spannende en goede nieuwe films, films die nieuw zijn kan je de rest van het jaar zien terugkomen. Kijk misschien 1 x per maand naar een film op canal 1/2/3. Gezien de kosten per maand loont dat niet.
) Nikka schreef:Provider? Geen idee, ik zit bij Canal digitaal. Je betaalt in ieder geval ongeveer 20 euro per maand extra voor de films. Daarvoor kan je beter een paar leuke films bij je videotheek halen.