Leuk zwembad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: Leuk zwembad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:39

Ben eergister in de Smelt geweest. Was heerlijk, lekker in het stoombad en sauna gelegen. Zeker aanrader!

Ik las dat je je afvroeg of Emmen goed bereikbaar was. Volgens mij gaan er wel 5 Qliners naar toe. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:42

Rody01 schreef:
De Smelt is ook echt GEWELDIG!

Daar ben ik ook een keer geweest, is ook erg leuk!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:54

eknein schreef:
Ben eergister in de Smelt geweest. Was heerlijk, lekker in het stoombad en sauna gelegen. Zeker aanrader!

Ik las dat je je afvroeg of Emmen goed bereikbaar was. Volgens mij gaan er wel 5 Qliners naar toe. Lachen

huttenheugte ligt niet in emmen Lachen
Ligt naast Dalen...
Vanuit emmen kun je wel de bus naar dalen nemen alleen dan moet je nog wel een stuk lopen want het ligt wel een eind buiten het dorp weet niet of er ook een bus naar de huttenheugte gaat.

Ik vind het een geweldig zwembad alleen zal het er nu wel erg druk zijn met het oog op de herfstvakantie... Dus kun je beter wel reserveren. Buiten de vakanties om hoef je niet te reserveren tenminste doen wij nooit en we kunnen er altijd terecht...
verder de zwembaden in friesland zijn niet echt geweldig hoor die kan ik je niet aanraden...
Het zwembad van de eemhof is prima de huisjes hebben inderdaad vroeger schade gehad maar netjes allemaal weer opgeknapt het zwembad heeft alles "overleeft"

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:10

Huttenheugte is heel leuk!
Ik ga zaterdag heen, zwem & diner arrangement:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:23

Huttenheugte is denk ik moeilijk met OV te bereiken.. Vind het met de auto tenminste altijd nog een aardig eind van Dalen af..
Smelt is leuk en super te bereiken met de bus, maar na 1,5 uur heb ik het er qua zwembad meestal wel gezien..
Emmen (aquarena) rijdt ook een bus voor de deur langs, vroeger gingen we daar vaak heen, maar is volgens mij niet enorm groot..

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:52

dat zwembad in emmen bedoelde ik aquarena! ik ben er al even niet meer geweest maasr die is volgens mij wel echt heel leuk.(jammer dat het voor mij best ver is).

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:53

wij gaan morgen dus zwemmen maar waar??
we zijn met 2 kinderen nog 1 van 5 en 1 van 2 wat zouden jullie aanraden voor de kinderen grotendeels ook
moet wel een beetje groot zijn geen hutteheugte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:45

Daniella, dan is de aquarena in emmen wel leuk en de smelt in Assen, die zijn beide redelijk groot, maar idd niet zo groot als de huttenheugte..