Leuke steden om te wonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: Leuke steden om te wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:04

Juul schreef:
Leiden is voor mijn gevoel zéker wel een studentenstad. Nagelbijten / Gniffelen En dat is het al járen. Ja

Njah vind ik iig niet, misschien omdat ik 6 jaar in groningen heb gewoond en dat voor mij PAS een studentenstad is.
ER GAAT NIKS BOVEN GRONINGEN Tong uitsteken

(njen, van mij mag je best komen logeren in Rotterdam als ik daar ga wonen (pas over 1 of 2 maanden denk ik..) kunnen wij samen rotterdam ontdekken Tong uitsteken Tong uitsteken )

Hobby

Re: Leuke steden om te wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:15

In mijn studententijd heb ik veel tijd doorgebracht in Tilburg en vond dat altijd een erg gezellige stad. Mijn toenmalige vriend woonde aan de rand van het centrum en ik vond het altijd geweldig om in zijn straat boodschappen te doen bij de Turkse supermarkt (erg lekker brood!), bloemen te kopen aan de overkant en om naar de kapper te gaan. Ik kon altijd wel een praatje maken en iedereen zei me gedag. Donderdag was dé stapavond in Puk en Muk (geen idee of dat nog bestaat). Het weekend heb ik er niet veel doorgebracht, maar er zijn genoeg kroegen.
Den Bosch vond ik ook altijd een leuke stad, maar ken ik minder goed. Aan Rotterdam heb ik nooit kunnen wennen. Mijn huidige vriend heeft er jaren gewerkt en daardoor ben ik er ook regelmatig geweest, maar de sfeer ligt mij niet. Op mij kwamen de mensen erg afstandelijk en zelfs aggresief over (moet eerlijk zeggen dat ik er vooral veel kwam in de tijd dat het station nog niet was 'schoongeveegd'). Ik vind die stad te individualistisch, maar ik heb er dan ook nooit gewoond...