Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Dit is een teken. De aliens komen.![]()
![]()
anneliesdj schreef:Ik heb het ook gezien ja, heel bijzonder, lucht was eerst ook compleet helder. Later kwamen er helaas wolkjes door drijven waardoor de cirkel wat verstoorde.
Vond het heel bijzonder maar blijkbaar is het dus vrij normaal. Iemand meer info?
Voor de liefhebbers heb ik ook foto's.
anneliesdj schreef:Ik heb het ook gezien ja, heel bijzonder, lucht was eerst ook compleet helder. Later kwamen er helaas wolkjes door drijven waardoor de cirkel wat verstoorde.
Vond het heel bijzonder maar blijkbaar is het dus vrij normaal. Iemand meer info?
Ik ben verder ook wel benieuwd naar foto's!
Ik herinner het me oppeens, nu ik dit topic zie.
Ik dacht al; Ben ik nou gek o is de maan anders dan normaal?
Benfan schreef:anneliesdj schreef:Ik heb het ook gezien ja, heel bijzonder, lucht was eerst ook compleet helder. Later kwamen er helaas wolkjes door drijven waardoor de cirkel wat verstoorde.
1 pagina terug bij mijn reactie staat een uitleg over deze circel (halo genaamt)
. Dit is overgens een onschuldige hobby van me die ik nog niet heel lang beoefen dus ga niet denken dat ik het echt allemaal weet
Sabinee__ schreef:De maan schijnt niet. Het was waarschijnlijk nog weerkaatsting van de zon ?
) 

Benfan schreef:Sabinee__ schreef:De maan schijnt niet. Het was waarschijnlijk nog weerkaatsting van de zon ?
Natuurlijk schijnt de maan niet, die weerkaatst het zonlicht waardoor hij lijkt op te lichten. Je spreekt wel van een maan die schijnt omdat "de maan weerkaatst het zonlicht" wel een erg lange lap tekst is vergeleken met 'de maan schijnt" (en niet te vergeten hoe lang sommige sinterklaas liedjes wel niet worden)

Wuis schreef:Dit is een teken. De aliens komen.![]()
![]()
Arlette_ schreef:Wauw, niet gezien maar het lijkt me wel prachtig!
Even een vraagje, kan je een Halo van te voren weten of is het echt dat je het moet treffen? Je zei namelijk dat die ijskristallen ontstaan bij lage temperatuur, is het dan altijd rond dezelfde temperatuur dat die ontstaan?