Honden en bevallen?UPDATE!! 7puppy's erbij!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:33

Ik hoop dat jullie ook de puppies een goed tehuis kunnen geven. Willen jullie er ook eentje zelf houden?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:35

Gefeliciteerd!

Ik moest wel lachen om die combi hoor *LOL* Onze Golden Retriever reu heeft eens geprobeerd ons Coton de Tulear teefje (maatje Malthezer) te dekken, maar dat leek me toch niet zo'n goed plan Scheve mond Uiteindelijk is ons teefje ook mamma geworden maar dan met een pappa van haar eigen soort.
Minder was dat ze op mijn schoot+de bank bevallen was....

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:48

volgens mij worden dat kei en kei mooie puppies! Ik hou van bastaardhondjes, vooral als ze flap oren hebben!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:32

Gefeliciteerd met de pups, ik moest wel vreselijk lachen toen ik de foto's van papa en mama zag Haha!
Ik heb ooit een hond vanaf een portiektrap een teefje zien dekken, honden zijn bijzonder inventief zullen we maar zeggen Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:42

Paarden kunnen ook zo inventief zijn, wat dacht je van een shethengst met een kwpnmerrie Haha!

Ik wil foto's ziennnn!!! woensdag wel gelijk foto's maken he sanneke!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 20:22

Ja zodra ik thuis ben maak ik foto's...

Mn ma heeft ook foto's gemaakt maar met een gewoon fototoestel dus die komen later..Ik heb deze week de digi mee dus kon zij geen digifoto's maken Boos!

Het zou leuk zijn om er een te houden Cassidy maar ik den k niet dat dat gaat,we hebben er al 2 en we wonen maar in een huurhuisje en zijn veel weg.

Dus ik plaats wel een advertentie hier op bokt als ze wat ouder zijn.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:28

Gefeliciteerd!!!!!! En we want foto's!
Hihi.. die kleine malthezer...hij kijkt wel erg schattig! Maar is er niks mis met de puppy's ofzow want dat kan wel eens gebeuren bij zo'n kruisingen??

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:39

Als pappie zo'n ukkie is en moeder zo'n reus? Het is ook geen ras met een apart groot hoofd of zo, dus wat zou er mis moeten gaan? Ze zijn al geboren hoor!

Ik durf zelfs te beweren dat kruisingen gezonder uitpakken dan rashonden. Het is niet voor niets dat vuilnisbakkies erg oud worden....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 11-02-03 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:40

Nog al een gezinsuitbreiding bij jullie de laatste tijd!! *LOL*
Veel plezier met de kleine worstjes Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 21:43

Ja idd Yolientje,de lente komt er blijkbaar weer aan ofzo?!Allemaal jong spul!

Maar Feetje ik denk niet dat er iets mis is hoor,dit is beter dan dat er zo'n grote hond op een heel klein hondje had gezeten want dan kunnen ze problemen krijgen vanwege de grootte van de pups.

Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit zien,nog een nachtje slapen en een dagje werken en dan zie ik ze eindelijk...!

Ik hoop dat ik morgen foto's kan maken want we hebben geen flits op onze digi en ik ben pas morgenavond in het donker thuis...Nou ja en anders word het donderdagochtend,zoveel verschil zal dat dan ook niet maken....

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:18

Goh wat een leuke verrassing zeg!Mn zus heeft trouwens ws wel intresse in een puppy Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 14:32

Oh leuk,we moeten ze namelijk wel kwijt...
Ik zal vanavond foto's maken,en over een paar weken weer dan kunnen jullie het verschil zien.