LDRD schreef:Hier nog iemand hoor die niet begrijpt dat ruziemaken in een relatie 'moet'.
Ruzie maken in een relatie moet ook niet.
Het ligt denk ik maar net aan je persoonlijkheid. Ik ben heel moeilijk Mijn vriend is ook heel moeilijk, allebei zijn we koppig en eigenwijs, en we willen soms beide graag het laatste woord hebben
En ja dat kan wel eens uitlopen op pittige discussies! Ik ben echt een persoon die een keer op de plaats gezet moet worden, en mijn vriend heeft precies hetzelfde. Wij praten ruzie's altijd eigenlijk wel meteen uit (nou ja discussies dan) En met die slaande ruzie wat ik hiervoor heb gezegd. was na het stappen gebeurt, en ja 5 a 10 minuten later was het ook weer goed, toen stonden we bij elkaar uit te huilen want in eerste instantie, was ik per direct van plan om op te stappen, en niet meer terug te komen.
We hebben afgesproken niet meer aan het vechten te gaan want dat heeft toch geen zin. de volgende keer praten we gewoon, en na deze ruzie hebben we geen ruzie meer gehad.

) aangezien hij 20 is en ik 21, dus de beginnersfouten gebeuren.
En soms ben ik dan dus wel even boos als hij iets doms doet, ook is het zijn geld, hij moet er toch mee leren omgaan voor 'later'.
(als ik mee ben met boodschappen pak ik ook nog regelmatig de spaghetti van 1 euro uit het mandje en leg die van 30 ct ervoor terug, hihi)
en dus ook niks in het huishouden doet behalve als ik het hem vraag, omdat hij zich daar óók niet druk om maakt
) Échte ruzie heb ik denk ik maar een keer of 2 gehad met m'n vriend in de 2,5 jaar samen, maar dan ging het uiteindelijk om iets heel onbenulligs (kan me nieteens meer herinneren wat