Shoppen in Alkmaar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke84

Re: Shoppen in Alkmaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:19

Ik kom juist uit die buurt en woon nu in zeeland Haha!
Maar in Alkmaar kon ik toch altijd makkelijk en snel slagen hoor Ja
Nu hou ik het maar bij online shoppen haha.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:29

ik shop altijd op hm.nl, dan hoef ik niet in die winkel te zoeken kan ik gericht shoppen!(of ik bestel het op internet, óf ik shop gericht in de winkel)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:30

Arabesk schreef:
Er is een H en M do we need more? Sigaar

Sterker nog er zijn er 2 Haha!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:34

MaartJ schreef:
Nu komt de vraag, wat zijn nou een beetje de leuke winkels in Alkmaar, ik draag graag merkkleding: Replay, Only, Diesel, Esprit, G-star enz. maar ook 'gewone' kleren..

Ik zou dan naar Tally-Ho gaan. Zit aan het begin van de Laat en verkoopt al deze merken. Er tegenover zit trouwens een Esprit-winkel.
Overigens zit er ook een Tally-Ho (en o.a Sissy boy) in Bergen. Is nog dichterbij en het is een heel leuk dorp!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:39

Arabesk schreef:
Er is een H en M do we need more? Sigaar

Twee zelfs! Clown

Maar ik ga helemaal mee in jouw eerste reactie. Er zijn 2 grote winkelstraten n.l. de Langestraat en de Laat. Daartussen en verder aan vast zitten allerlei straatjes waar leuke kleine winkeltjes zitten. Maar als je b.v. de Gewelfde Stenenbrug aan het einde van de Langestraat over steekt en richting Fnidsen en Hekelstraat gaat kan je nog heel wat leuke winkeltjes (en restaurantjes) vinden.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:41

Tally Ho, Men @Work, Dean&Deluca, als je merkkleding wil kan je ook prima in bergen terecht, ook erg gezellig. Sunny&djive in SChoorl is ook wel oké (oa. My God, DEPT etc.) Verder heb je wel leuke dingen in Alkmaar, je moet wel weten waar je het zoeken moet.

Leuk dat je op Poel zit nu, ik heb er 7 jaar gestaan met mijn paard en ben er woensdag as. alweer 3 weken weg..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 18:59

Thnxx voor alle reacties Haha! Hier kan ik wat mee.. weet ik tenminste waar ik heen moet Knipoog Ga 't volgende week is ff uitproberen.. nodig nieuwe spijkerbroek kopen!