Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ga me niet verantwoorden... ik ben er uit ik weet al wat ik doe
rakkertjuuhh schreef:majo ten eerste : je kent me niet, ik kan jou niet..
ten 2de in ziekenhuis kan je niet bellen maar boeite wat boeit jou datga me niet verantwoorden... ik ben er uit ik weet al wat ik doe
vinos schreef:snap m niet... maar ja jullie kennen TS waarschijnlijk?
vinos schreef:wat een topic...
dingetje schreef:Ik vind het nu al jammer dat ik hier gereageerd heb....
Hou jezelf op een hoog niveau, en doe dat irl! Reageer dan toch gewoon niet in dit topic..
En sommige jongens denken meisjes te kennen en gaan "een paar dagen wachten om terug te sturen zodat ze naar me snakt". Maar anderzijds kan het verhaal ook gewoon waar zijn natuurlijk..
Suuskipje schreef:lijtk me een persoonlijk conflict dat hier uitgevochten wordt door BW....
meisje vraagt gewoon advies en niet dat jullie hier lekker haar gaan zitten kleineren.. doe dat gewoon op msn
*trouwens ook erg laf van mayo om zich in die discussie te gooien terwijl ze de ts niet kent..*
mayoinlove schreef:Suuskipje schreef:lijtk me een persoonlijk conflict dat hier uitgevochten wordt door BW....
meisje vraagt gewoon advies en niet dat jullie hier lekker haar gaan zitten kleineren.. doe dat gewoon op msn
*trouwens ook erg laf van mayo om zich in die discussie te gooien terwijl ze de ts niet kent..*
denk dat ook jij daar niet op kan oordelen gezien je het helemaal niet meemaakt.. overgens gek als jedat je hier aan denkt zusje overleden is vind gewoon als je een topic opent het ergens over moet gaan en ik een heel normaal stukje deed wat duidt op wie de bal kaatst dat die hem terug kan verwachten.. verder hou ik me er buiten
vinos schreef:Sander_ schreef:Haha, ik vind het wel apart, maar misschien omdat ik zelf ook een jongen ben... ik zit hier een beetje van; 'wat is het probleem?'
Of nou ja, zo onwaarschijnlijk vind ik het niet dat zijn telefoon het niet deed, als een meid mij zo zou wantrouwen was het voor mij al snel klaar geweest vrees ik.
volgens mij krijg jij dan een eenzaam leven![]()
Trouwens (@ Sander_) --> hiep hiep ............... hoera!
, maar goed zal wel.
fiekhe schreef:vind dat je wel had moeten afspreken, hij had jou tenslotte toch gevraagd. Ik zou er niet te veel proberen over nadenken en zien hoe het loopt.