Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Inujojo schreef:@gekkesies: dan vind ik je toch weinig tolerant tegenover je vriend. Als dat de manier is hoe hij tegen zijn vrouwelijke vrienden praat, dan vind ik het een beetje raar om te eisen dat ie dat gaat veranderen, terwijl er verder niets aan de hand is. Je kan geen oordeel vellen over 1 simpel smsje. Ik noem mijn vrienden ook lieve schat en zeg kusjes, dan moet ik van de andere helft maar verlangen dat hij het niet meer doet om mijn eigen groene monster in bedwang te houden? Kom nou...

) 

en zo nee of hij je echt gegronde redenen daarvoor geeft of dat je eigen onzekerheid op hem projecteert. dat is waar je eerst achter moet zien te komen.

watdanhe schreef:Ik zou hier ook flinke buikpijn van krijgen, uit jaloezie, dit gaat me ook te ver.. Ik zou doorgraven: Heb je wat met haar..? Waar ken je haar van. Zoiets.. In idergeval laten merken dat het je niet aantstaat!
@sonja, bij meiden is het heel wat anders dan bij mannen
ieder mjens is anders man of vrouw.
watdanhe schreef:@sonja, bij meiden is het heel wat anders dan bij mannen

poes schreef:Maar lieg jij er dan ook over?
).Sonja schreef:poes schreef:Maar lieg jij er dan ook over?
Niet bewust. Maar ik kan me voorstellen dat Dick ooit heeft gevraagd of ik Marc een lekker ding vind. Dan heb ik daar nee op gezegd. Maar als hij me nu zou vragen of ik Marc wel vaker 'lekker ding' noem, dan zou ik zeggen 'ja altijd'.
Snap je wat ik bedoel? Je zegt dan heel iets anders, maar als je partner wat onzeker is, dan kan die iets héél anders horen en word je beticht van liegen en zowat vreemdgaan, terwijl er niets aan de hand is.
Ik zeg overigens niet DAT er niets of iets aan de hand is, dat is niet te beoordelen zo. Maar van de woorden op zich zou ik niks krijgen.