Even voor de mensen die ook in de war zijn:
Eland.
man:
schofthoogte: 180-220 cm
gewicht: 320-800 kg
vrouw:
schofthoogte: 150-170
gewicht: 275-375
Rendier:
schofthoogte: tot 107 cm
gewicht: 70-100 kg

Niet te geloven dat je daar in kunt vergissen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geen woorden voor...
Wou je zeggen dat fouten maken verboden moet worden voor veeartsen dan ofzo? En hoe wou je dat realiseren? Bij elke veearts een controleur meesturen die checkt of 'ie echt wel de juiste vloeistof en de juiste hoeveelheid gebruikt? Dan wordt dus ook je rekening 2x zo hoog he...
) 
smokey17 schreef:Jemig mina, hoe kun je je in hemelsnaam zo vergissen.
Even voor de mensen die ook in de war zijn:
Eland.
man:
schofthoogte: 180-220 cm
gewicht: 320-800 kg
vrouw:
schofthoogte: 150-170
gewicht: 275-375
Rendier:
schofthoogte: tot 107 cm
gewicht: 70-100 kg
Niet te geloven dat je daar in kunt vergissen...

Cameee schreef:Wat stom..maar het is inderdaad wel een foutje, niets expres. Misschien wel een dom foutje, je denkt wel te kunnen vertrouwen op de dierenarts.
Die maken ze ook liever niet..... maar het blijven mensen.Citaat:en ja ik vind dat veeartsen geen fouten mogen maken, evenals mensen (:+ ) artsen.
Suuskipje schreef:ik zie hier allemaal reacties staan dat fouten maken menselijk is, maar ga nou eens na als het je eigen beestjes waren?
Zou je dan ook zo reageren?! och tsja fouten maken is menselijk heel jammer dat je mijn beesten omzeep geholpen hebt..
dit kan en mag gewoon niet gebeuren, als ik je buurman was zou ik een fikse schadevergoeding eisen...

Adil18 schreef:Suuskipje schreef:ik zie hier allemaal reacties staan dat fouten maken menselijk is, maar ga nou eens na als het je eigen beestjes waren?
Zou je dan ook zo reageren?! och tsja fouten maken is menselijk heel jammer dat je mijn beesten omzeep geholpen hebt..
dit kan en mag gewoon niet gebeuren, als ik je buurman was zou ik een fikse schadevergoeding eisen...
Dat zou ik ook doen, maar dat neemt niet weg dat je in kunt zien dat mensen fouten maken![]()
Veel erger is het als een omgekochte DA tegen je zegt dat jouw hond HD variant D heeft en zijn derde levensjaar niet meer zal halen om je fokprogramma te verstoren...!
) Suuskipje schreef:dus dat die dieren doodgaan is minder erg???
ik kan wel inzien dat mensen fout maken, maar ik vind dat het niet mag in dit vakgebied.
(overigens komt dit door een eigen ervaring met mijn schoonvader vandaar dat ik hier zo fiks op reageer)
Suuskipje schreef:ja ik denk ik zeg het er maar eventjes bij haha, anders snapt er niemand waarom ik zo reageer...
naar mijn mening mag het gewoon niet, fouten maken als arts... je leert er goed voor, haalt je diploma ne de mensen verwachten dat je vakbekwaam bent en dus hun diertjes red en als je ze dan de vernieling in brengt dan zou ik in ieder geval razend zijn.
(je Avatar...?)
)
<3333
BraveSpots schreef:Canis schreef:Nou de dierenarts was even in de war geweest... Het waren toch elanden??!! Hij had de rendieren de dosis voor een eland gegeven.Ja sorry, foutje... kan gebeuren.
Heeft de DA dat zo letterlijk gezegd dat ie de dieren niet goed had herkent? Of had ie de verkeerde dosis gegeven en leid jij daaruit af dat ie de diersoort niet goed had erkent...