voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Re: voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 20:38

Lindy1982 schreef:
haha neej we weten het nog niet maar gelukkig hoeven we daar niet meer zolang voor te wachten ben over 3 weken uitgerekend

oeehhh spannend!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:39

idd onwijs spannend .. kan haast niet meer wachten haha Tong uitsteken

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:44

De ontmoeting van mijn vriend met m'n ouders ging eigenlijk heel goed Ja. Mijn vriendje is een echte prater dus het was al snel heel gezellig Haha!.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:46

Mijn ouders 'kende' mijn vriend al, door het horica leven van hem.
Mijn ouders zaten eerst op het terras en hij was aan het beachvolleyballen op het marktplein, toen is hij even met me mee gelopen naar mijn ouders en zich voorgesteld ookal wisten ze dus al een beetje wie het was Knipoog
maar ze wisten al dat er wat speelde dus was niet zo verassend meer voor ze

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:31

Daarentegen kan ik niet zo goed met mijn schoonouders. Wat ik heel erg jammer vind.

Mijn ex kon ook absoluut niet met mijn ouders en dat was voor mij ook 1 van de redenen om het uit te maken. Ik moest van hem kiezen. En dat doe ik dus nooit meer.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:56

_Skess_ schreef:
Bij mij was het een ramp en het is ook een lang verhaal eigenlijk...

Mijn vriend en ik schelen 4 jaar. Ik was 15 toen ik verkering met hem kreeg en mijn vriend was toen 19. Mijn ouders vonden het een regelrechte ramp dat ik met hem omging. We hadden toen nog geen verkering. Het verschil in leeftijd was te groot.

Maar...ik werd verliefd en hij was ook helemaal weg van mij, maar op een gegeven moment mocht ik niet meer met mijn vriend afspreken, omdat mijn ouders gewoon het niet wilden hebben ivm het leeftijdsverschil.

Zo goed en zo kwaad als het kon hebben mijn vriend en ik een tijd lang "stiekem" met elkaar afgesproken als mijn ouders weg waren. Hij kwam altijd naar mij, want ik mocht niet naar hem toe. Al een half jaar verkering hadden we zo zonder dat ik zijn ouders had gezien!!! Ze belden me wel af en toe, alleen ik was er nog nooit geweest en had ze nog nooit gezien.

Na een tijdje kwam mijn vader erachter dat er foto's van ons beiden op de computer stonden. Ik schaamde me dood en dacht dat ik hem nooit meer mocht zien.

3 weken huisarrest gehad....viel te overleven en daarna kreeg Erik nog een kans om te komen. Hij is geweest en mijn ouders waren er nog niet helemaal weg van het idee dat wij verkering hadden. Ze hoopten dat het niet zo lang zou duren.

Een week later ben ik bij mijn vriend geweest en zijn ouders waren geweldig! Ze waren zo open en mijn moeder heeft er 2 uur zitten koffiedrinken met zijn moeder. Heel gezellig en zo is haar mening veranderd over Erik en zn ouders.

Erik is gewoon een schat en doet niets wat ik niet wilt Lachen En mijn ouders denken er gelukkig nu ook zo over. Inmiddels zijn Erik en ik bijna 4 jaar samen Lovers

Heel veel trammalant gehad dus in het begin, maar het is goed afgelopen en ik ben echt gelukkig met hem Lachen

Ik heb in een soortgelijke situatie als jou gezeten. Alles ging wel vrij vlot, enkel mijn moeder vond het leeftijdverschil (2j - ik toen 13 hij 15) niet zo'n goed idee. Ze heeft ons wel altijd gesteund in de relatie en dan heeft ze dat vanzelf van zich af kunnen zetten Ja

Moeders toch Vork

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:59

_Skess_ schreef:

Mijn vriend en ik schelen 4 jaar. Ik was 15 toen ik verkering met hem kreeg en mijn vriend was toen 19. Mijn ouders vonden het een regelrechte ramp dat ik met hem omging. We hadden toen nog geen verkering. Het verschil in leeftijd was te groot.

Maar...ik werd verliefd en hij was ook helemaal weg van mij, maar op een gegeven moment mocht ik niet meer met mijn vriend afspreken, omdat mijn ouders gewoon het niet wilden hebben ivm het leeftijdsverschil.

Zo goed en zo kwaad als het kon hebben mijn vriend en ik een tijd lang "stiekem" met elkaar afgesproken als mijn ouders weg waren. Hij kwam altijd naar mij, want ik mocht niet naar hem toe. Al een half jaar verkering hadden we zo zonder dat ik zijn ouders had gezien!!! Ze belden me wel af en toe, alleen ik was er nog nooit geweest en had ze nog nooit gezien.

Na een tijdje kwam mijn vader erachter dat er foto's van ons beiden op de computer stonden. Ik schaamde me dood en dacht dat ik hem nooit meer mocht zien.

3 weken huisarrest gehad....viel te overleven en daarna kreeg Erik nog een kans om te komen. Hij is geweest en mijn ouders waren er nog niet helemaal weg van het idee dat wij verkering hadden. Ze hoopten dat het niet zo lang zou duren.

Een week later ben ik bij mijn vriend geweest en zijn ouders waren geweldig! Ze waren zo open en mijn moeder heeft er 2 uur zitten koffiedrinken met zijn moeder. Heel gezellig en zo is haar mening veranderd over Erik en zn ouders.

Erik is gewoon een schat en doet niets wat ik niet wilt Lachen En mijn ouders denken er gelukkig nu ook zo over. Inmiddels zijn Erik en ik bijna 4 jaar samen Lovers

Heel veel trammalant gehad dus in het begin, maar het is goed afgelopen en ik ben echt gelukkig met hem Lachen

Dat lijkt me nu echt vervelend. Ach gut Maar wat goed dat jullie nu nog steeds samen zijn! Zo zie je maar. Lachen

Ik vind alleen 15 en 19 helemaal niet zo erg? Dat heb ik ook wel vaker gehad toen ik 15 was. Maarja, iedereen zijn ouders zijn anders natuurlijk. Knipoog

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:09

Het was ook heel vervelend Fiffnill, heb echt vaak overwogen om het uit te maken puur omdat mijn ouders er niet achter stonden...

Nouja mijn ouders vonden het wel een rampzalig idee toen....

Maar gelukkig gaat alles nu helemaal goed Haha!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:10

Ja dat lijkt me logisch, als je zo tegengewerkt wordt... maar inderdaad, superfijn ook voor hen dat ze nu zien dat het wél goed kan gaan. Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:20

Nou, ik kon zijn ouders al. Want onze zusjes zijn erg goed bevriend.
Maar toen ik voor het eerst bij hem was zouden zijn ouders niet thuis zijn, maar even later kwamen ze toch thuis. Ze waren allebei erg blij om mij te zien. Want ze hadden al beslotend at ik zo'n leuk meisje voor hun zoon was.
De volgende dag kwam hij bij mij ouders, hij kon mijn moeder al wel van gezicht, maar verder niet.
Maar m'n ouders vonden het een leuke jongen. En tsjah... nog steeds.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:27

super Haha!
ze vonden hem eerst wel wat stil, maar hij kijkt norm aliter ook de kat uit de boom, 2e keer dat hij er was had ie zich voorgenomen om een gesprek te beginnen xD

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:39

_Skess_ schreef:

Dat lijkt me inderdaad vervelend zeg! En dat je dan op zo'n klein ding als gezamenlijke foto's betrapt wordt! Ach gut Gelukkig is het goed gekomen Lachen

Ik zelf was 16 en mijn vriend was 24 (en "ook nog" donker), een behoorlijk verschil dus, maar ik heb er geen moment over getwijfeld om hem gezellig mee naar huis te nemen Mijn ouders hebben altijd gezegd dat het om het innerlijk gaat en dat ze alleen zouden ingrijpen als het echt mis was, dus ik was nergens bang voor eigenlijk! Uiteindelijk vonden ze hem heel erg aardig en bescheiden Lachen

Mijn zusjes hadden hem trouwens eerder gezien dan mijn ouders Nagelbijten / Gniffelen Mijn vriend en ik hadden op 4 Februari wat gekregen, dus we hadden afgesproken dat het nog wat te vroeg was om op 14 Feb. valentijnscadeautjes voor elkaar te kopen..Nou ja, het komt er op neer dat meneer de regel brak en op Valentijnsdag met een grote bos rozen en een geurtje voor de deur stond Lovers Mijn zusjes hebben hun ogen uitgekeken en mijn moeder lag op dat moment boven ziek in bed Tong uitsteken Ze was zo nieuwsgierig, maar ze kon haar bed helaas niet uit Nagelbijten / Gniffelen

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:40

Ghehe, nou...
We hadden zo ongeveer 4 weken verkering, en toen bleef ik bij hem slapen. En toen 's ochtends stonden we op, kwamen we beneden, hallo daar schoonouders. Was best wel vreemd. Tong uitsteken

Maar ze gaven er niks om. Het ging een beetje zo van: Hoi, wat leuk, dus jij bent Elske? Wat lust je voor ontbijt?
Haha Haha!.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:55

Hmm meestal zeg ik altijd.. ja *persoon* komt langs..en dan zegt m'n moeder altijd.. oke wat leuk!
En meestal gaat het dan eigenlijk wel goed.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:57

botje schreef:
Ghehe, nou...
We hadden zo ongeveer 4 weken verkering, en toen bleef ik bij hem slapen. En toen 's ochtends stonden we op, kwamen we beneden, hallo daar schoonouders. Was best wel vreemd. Tong uitsteken

Maar ze gaven er niks om. Het ging een beetje zo van: Hoi, wat leuk, dus jij bent Elske? Wat lust je voor ontbijt?
Haha Haha!.

Haha, wat een prachtige reactie! Dan is het ongemakkelijke er wel meteen van af! *LOL*

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:32

Ik probeer het altijd zo lang mogelijk te voorkomen Vork.
Ik heb vorig jaar een relatie gehad van 9 maanden mijn ouders wistten net aan van zijn bestaan af, maar wistten niet dat we 'echt' wat hadden, laat staan dat ze hem ooit gezien hebben Huilen van het lachen.

Mijn huidige vriendjes-figuur hebben ze al naar drie maanden gezien, vooral omdat het niet anders kon want anders had ik dat ook nog heeeeeel lang uitgesteld.

Ik voel gewoon geen behoefte om het met me ouders te delen, daarnaast heb ik geen zin in commentaar en vragen als 'wat doen je vader en moeder voor werk' Knipoog.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:36

Mijn ouders hadden hem al eerder gezien, maar toen hadden we nog niks, al hadden ze wel door dat het eraan zat te komen. Dus echt voorstellen was daarna niet meer nodig, en gelukkig zijn m'n ouders niet van de directe persoonlijke vragen (wat doet je vader etc).
De eerste keer naar zijn ouders was wel heel spannend, maar ze waren lief en deden heel hard hun best mij op m'n gemak te stellen, zo duidelijk dat ik er bijna zenuwachtig van werd Haha!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:49

4 jaar terug was ik 15 en mijn vriend 18..
Ik woon in brabant hij in noordholland ach dachten ze dat gaat wel weer over...
Hij kwam eerst hier want ja ik was natuurlijk 15 en ze zagen het niet zitten dat ik eerst daar heen ga want je weet maar nooit.
Het klikte meteen goed met mijn ouders en mijn vriend.
Het weekend erop ging ik daarheen bleef meteen naar slapen enzo. Was heel gezellig hele lieve ouders en ook meteen opgenomen we zijn beide helemaal ingeburgerd bij onze schoonouders...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:07

mijn vriend is na onze eerste date nog een week lang elke avond bij ons thuis geweest (gaf me niet zo makkelijk gewonnen Clown ) en ja, toen was mn moeder ook thuis en dat klikte meteen! mn vader zag ie na die week ofzo een keer, ging ook goed! klikte dusdanig goed dat ie ook regelmatig hier over de vloer kwam toen ik voor een halfjaar in Spanje zat!

Zijn ouders zag ik de week nadat het echt wat geworden was ofzo, wel spannend maar zijn ook ontzettend lieve mensen, heel hartelijk en was meteen welkom daar! En nu ga ik ook winkelen met mn schoonmoeder enzo, heel gezellig Haha!

Heb het wel redelijk getroffen geloof iK Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:09

HAHA nou mijn vriend ging meteen eigenlijk mee uiteten met mijn ouders, broertje en oma. ROFL , arme jongen. Ik hield mijn hart wel vast, maar ze wisten wel dat het de broer van een goeie vriendin van mij was Bloos en ik ging ook al 3 maandjes met hem daten (ookal hield ik dat voornamelijk voor mezelf, ouders weten allessss Haha! ).

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:14

Toen mijn vriend en ik een maand wat hadden begon mijn moeder toch wel erg nieuwsgierig te worden en zijn we gewoon een keer bij mijn ouders koffie gaan drinken. Ik vond het superspannend, maar vriendje was zelf heel relaxed en het klikte heel goed!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:20

bij mij was het helemaal gepland. beide wisten dat ze elkaar gingen ontmoeten. gewoon bij mij thuis. hij was er al, en ouders kwamen op visite. samen gekletst (broertje en zusje waren er ook bij), spelletje gedaan, gegeten, gekletst, en toen gingen mijn ouders weer naar huis Knipoog

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:28

Mijn ouders kende m'n vriend al wel wat van gezicht omdat ik m'n pony bij hun op stal had staan. Ik kende zijn ouders dus ook al wel. Mijn ouders vinden'm'n vriend top! Zijn ouders denken helaas was minder over mij, ik en mn vriend schelen 5 jaar. Toen we verkering kregen waren ze niet meer zo aardig tegen mij Nagelbijten / Gniffelen ( en nog steeds niet, heb ook geen contact meer Clown )

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:30

Bij mijn ex was het zo dat ik al vrij vlot bij hem thuis geweest en zijn ouders had ontmoet. Maar hij zag er tegenop op zich bij mijn ouders te gaan voorstellen. Op een gegeven moment zei mijn moeder zelf: wij willen die jongen nou ook wel een keer zien. Dus toen kon ie er natuurlijk niet meer onderuit Haha! Ontmoeting ging verder gewoon goed.

Momenteel ga ik veel met een jongen om, het lijkt op een relatie, maar dat is het dan weer niet Verward Hij is dus al wel een paar keer langs geweest, gewoon als een vriend/ de buurjongen. Laatst was ie blijven slapen en moest ie dus ook aan het ontbijt (nou ja lunch Bloos ) verschijnen. Daar hebben mijn ouders gelukkig geen problemen mee. Ze snappen wel niet helemaal hoe het zit (ik zelf ook niet Huilen ) maar ze doen er verder niet moeilijk om.

Mijn ouders zullen nooit zeggen dat ze een jongen niks vinden of proberen mij te beinvloeden. Daar ben ik wel blij mee

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:33

Mijn ouders zijn helemaal wég van mijn tweede en huidige vriend....misschien des te meer omdat ze met de eerste heel wat te stellen hebben gehad, vooral mijn moeder (emotioneel). Ze vond hem niet bij mij passen, en omdat dat toch al redelijk serieus leek te worden, vond ze dat erg moeilijk. Toen liep het stuk en voor mij was ze heel verdrietig, maar voor haarzelf was ze er blij mee denk ik. En achteraf kan ik het mij helemaal voorstellen. Mijn huidige vriend is in veel opzichten het tegenovergestelde van de vorige, en misschien daarom ook zo favoriet bij mijn ouders....