Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

puma schreef:Ik vind het een apart verhaal. Je zegt dat je vriend vanaf zijn 17e geen contact meer heeft met zowel zijn moeder als zijn broertje. Hoe komt ze er dan bij om zoiets voor te stellen? Hoe hebben jullie het dan te horen gekregen, heeft ze jou vriend gebeld om het te vragen? En hoe heeft hij toen gereageerd als hij zijn moeder toen weer voor het eerst sprak??
fjordjes schreef:puma schreef:Ik vind het een apart verhaal. Je zegt dat je vriend vanaf zijn 17e geen contact meer heeft met zowel zijn moeder als zijn broertje. Hoe komt ze er dan bij om zoiets voor te stellen? Hoe hebben jullie het dan te horen gekregen, heeft ze jou vriend gebeld om het te vragen? En hoe heeft hij toen gereageerd als hij zijn moeder toen weer voor het eerst sprak??
Nee je leest niet goed. Hij heeft vanaf z'n 9e geen contact meer, tot ie 17 werd. Sindsdien hebben ze weer contact met elkaar. Zijn moeder heeft dus gevraagd aan mij en m'n vriend of z'n broertje mee mag op vakantie met ons want zij zelf gaan nooit op vakantie. Mijn vriend vind het wel leuk en dan zegt ie nou dan nemen we nog een vriend mee, is toch makkelijk? Ik zie het echt niet zitten nee, heb ik ook al een paar keer duidelijk gemaakt.
.fjordjes schreef:puma schreef:Ik vind het een apart verhaal. Je zegt dat je vriend vanaf zijn 17e geen contact meer heeft met zowel zijn moeder als zijn broertje. Hoe komt ze er dan bij om zoiets voor te stellen? Hoe hebben jullie het dan te horen gekregen, heeft ze jou vriend gebeld om het te vragen? En hoe heeft hij toen gereageerd als hij zijn moeder toen weer voor het eerst sprak??
Nee je leest niet goed. Hij heeft vanaf z'n 9e geen contact meer, tot ie 17 werd. Sindsdien hebben ze weer contact met elkaar. Zijn moeder heeft dus gevraagd aan mij en m'n vriend of z'n broertje mee mag op vakantie met ons want zij zelf gaan nooit op vakantie. Mijn vriend vind het wel leuk en dan zegt ie nou dan nemen we nog een vriend mee, is toch makkelijk? Ik zie het echt niet zitten nee, heb ik ook al een paar keer duidelijk gemaakt.