Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Ik vind het raar dat velen onder jullie beweren dat een relatie niet goed is of niet kan werken als je elkaar wat minder ziet, of dat je dan opeens geen liefde en gelukkigheid meer kan ervaren. Dat heeft toch helemaal niks met alkeer te maken?
BraveSpots schreef:Ik vind het raar dat velen onder jullie beweren dat een relatie niet goed is of niet kan werken als je elkaar wat minder ziet, of dat je dan opeens geen liefde en gelukkigheid meer kan ervaren. Dat heeft toch helemaal niks met alkeer te maken?
suze_ schreef:hoeft ook niet. ik zie mn lief helft van de maand niet en het maakt de liefde alleen maar groter, dieper en intenser.
maar als ik moet 'kiezen' tussen mijn ware of een baan/studie. kies ik voor de ware. daar ligt mijn toekomst. met hem.
ik ben geen studiemiep, geen carrierevrouw, ik word gelukkig van heel andere dingen
Elaine schreef:Nou ik kan me zo voorstellen dat als ik mijn vriend geruime tijd niet gezien heb en er wandelt iets leuks voorbijIk vatbaarder ben.
Rianne_ schreef:Hanneke84, Toen was je niet anders gewend. Ik ben gewend dat ik m'n vriend bijna elke dag zie.. Ik ben gewoon niet het type die graag alleen is, helemaal niet als ik dus zou samenwonen.
xKatleentjex schreef:Elaine schreef:Nou ik kan me zo voorstellen dat als ik mijn vriend geruime tijd niet gezien heb en er wandelt iets leuks voorbijIk vatbaarder ben.
Dan denk ik gewoon niet dat hij dé ware is. Bij dé ware waar het hier over gaat, denk ik bij iemand waar je onvoorwaardelijk op verliefd bent en waar je heel je leven op zal blijven wachten.
Maar nogmaals, hoeveel meisjes zijn er wel niet heilig van overtuigd dat ze de ware zijn tegengekomen, soms zelfs al meer dan 5 jaar samenzijn, hun hele dromen opgeven (zoals misschien die studie in het buitenland), en na 10 jaar samen toch uit elkaar gaan, de grootste spijt hebbend dat ze al die dingen hebben overgeslaan?
Ik denk gewoon niet dat ik zo'n risico kan nemen, ik geloof er niet in dat ik kan voorspellen als ik voor altijd bij iemand ga blijven, degene die ik heb gezien en die dat wel dachten, hebben er maar weinig het nog altijd overleefd. Als hij echt dé man van mijn leven is, dan moeten die paar jaar op de tanden bijten wel lukken.
Elaine schreef:Nee, niet iedere keer als mijn vriend niet in de buurt is. Maar ik denk gewoon dat je na elkaar heel lang niet gezien te hebben (en dan bedoel ik geen week), dat je ook maar een mens bent.