Vriend, maar toch ook weer geen vriend..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marianne

Re: Vriend, maar toch ook weer geen vriend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:59

Tja, als hij jou écht leuk vindt, dan máákt hij wel tijd voor je. Dus ik zou hem simpelweg voor de keuze stellen, en anders dus gewoon wegwezen Lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:04

IkbenLief schreef:
pf liefde is erg ingewikkeld Nagelbijten / Gniffelen

en pas als liefde makkelijk en heerlijk vanzelf gaat, is het échte liefde.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:26

Idd storm!

Maar ik zou gewoon even afwachten, hij heeft je gezegd dat hij je leuk vind maar nog geen relatie wil en ook de reden waarom.
Je geeft zelf al een dat hij het erg druk heeft maar je toch wil zien, jullie denken hetzelfde over dat afspreken zonder ouders
dus zou me niet zo druk maken, en een leuke tijd met hem hebben, de toekomst zal het leren Lachen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:47

Ik zou zelf hem gewoon voor de keus stellen, vooral omdat je je hier zelf niet heel prettig bij voelt. Dus of het is aan, en hij doet zijn best ervoor (en jij houdt er rekening mee dat hij het druk heeft) of het is gebeurt. Als hij nu al niet voor je wil gaan, wil hij dat over een jaar ook niet. Als hij je nu al niet leuk genoeg vind, word dat waarschijnlijk ook alleen maar minder.

Daarnaast kan ik het niet laten om me af te vragen wat een jongen van 19, bijna 20, met een totaal ander leven, ziet in een meisje van 15. (ik weet het, zijn discussies genoeg over, ik zeg dit alleen omdat ik hoop dat de ts er over nadenkt, en dit mee neemt in haar conclusie)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:52

Wat ik ervan denk?
Heb het topic even vluchtig doorgelezen...

Wat een kansloos jong!
Die vraag van wat zouden jullie doen als ik 1 van jullie zou kussen *LOL*
Hij vindt zichzelf wel erg geweldig dat hij denkt dat hij het kan maken om zoiets te vragen (en het blijkbaar nog geaccepteerd wordt ook)
Komt op mij over alsof hij jou en je vriendin heerlijke makkelijke 'meisjes' vindt (om het even netjes te houden)

Maar ook ik snap niet wat hij in een meisje van 15 ziet, behalve dat het wel lekker makkelijk is dus, niks vast maar wel aankloten.
Als hij je echt leuk vond had hij denk ik wel tijd voor je gemaakt Knipoog
Want iemand die je echt leuk vindt wil je niet laten lopen, toch?

Grappig detail vind ik overigens dat een 19-jarige een 21+ kroeg runt ROFL

IkbenLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 20:13

Ja, maar wat wil hij hier dan mee.. niks vast maar wel aankloten zoveel valt er met mij niet te kloten heb mijn grenzen duidelijk aan gegeven en die accepteerd hij (meteen in het begin al en dit is nu vanaf 20 aug. bezig) en hij houdt het nog steeds met me uit

en over dat leeftijds verschil, daar kunnen de meningen over verdeeld zijn en dat mag ook maar daar heb ik geen problemen mee en hij ook niet.

en over die kroeg.. die runt hij met mijn oude oppas Clown van 27, en is bedoelt voor ouderen, jongeren kroegen hebben we hier genoeg. vandaar dus Knipoog

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:19

Vraag je eens af wat jíj wil en niet wat hij wil. Je kan toch niet in zijn hoofd kijken. Het enige wat je kan doen is hem zeggen wat jij voelt en wat jij wil.

Dan krijg je vanzelf antwoord.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:29

Misschien ben ik ook wat bot en erg kort door de bocht:
Ehm..jij bent 15 en hij is 20? Dat zijn leeftijden waarop je je niet uitsluitend bezig houdt met hoe vaak je bij elkaar bent (en de ervaring leert: mannen al helemaal niet Haha! ) en waarom er bij hem telkens iets tussen komt..
RELAX...Geniet lekker van de momenten waarop ie wel tijd voor je vrijmaakt maar houd je eigen leven en dingen en ga vooral NIET zeuren waarom hij niet komt...dat is echt killing voor een "relatie" Bloos
Probeer het wat losser te laten en realiseer je dat hij zijn eigen leven/werk/interesses heeft en zich waarschijnlijk ook niet wil binden of vastleggen (wat ik heeeeel logisch vind op deze leeftijd) Haha!