Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ilona21 schreef:ik heb me ook aangemeld en speel op s1
ben nog met wat opdrachten bezig. wacht nu op een leger.
En dat terwijl ik er ook niks aan kan doen dat ik niet door had dat je vragen moest doen dus ik niet meer veilig ben en niet goed de opdrachten kan maken..
paix schreef:Weetje hoe stom iedereen valt mij telkens aan!En dat terwijl ik er ook niks aan kan doen dat ik niet door had dat je vragen moest doen dus ik niet meer veilig ben en niet goed de opdrachten kan maken..
paix schreef:Weetje hoe stom iedereen valt mij telkens aan!En dat terwijl ik er ook niks aan kan doen dat ik niet door had dat je vragen moest doen dus ik niet meer veilig ben en niet goed de opdrachten kan maken..

fuego3 schreef:ik kan ( sorry als ik er overheen gelezen heb) nergens vinden welke classic server 1 of server 8 ik het best kan gebruiken als ik mij wil registreren, of zijn dit gewoon 2 verschillende werelden(levels)?
SuperLiesje schreef:Hmz.. ik heb al mijn graan op niveau 2, en nog is mijn graanproductie maar 5 per uur.. waarom?
Tekorten van bepaalde grondstoffen; is een kwestie van wachten of andere dorpen overvallen.
? en wanneer ,en hoe kun je aanvallen en verdedigen?,, en begin je hier pas mee als je alle opdrachten van je opdrachtgever hebt voltooid?
Later is het haast niet meer bij te benen als je veel dorpen hebt. 
kan m alleen even niet vinden