Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!

had ik er wel problemen mee gehad.
.
2 jaar geleden ben ik een hele poos hele dagen met hem mee geweest zodat ik ook veel ervaring op kon doen. Geen probleem, bijna geen botsing of wrijving ook 
Hij heeft een eigen zaak in de ICT, dus ik zou dan ofwel administratief werk moeten doen (dat wil hij zelf ook niet, enerzijds omdat ik dan degene ben die 'm achter zijn vodden aan zit
en anderzijds omdat hij dat gescheiden wil houden), of ik zou ondersteunend worden. En in dat geval krijg je die gezagsverhouding imo weer. Overigens doe ik wel heel sporadisch poetsen, maar dan is ie er - thank god - niet.
Maar goed, dat gaat gewoon niet gebeuren, want ik zit niet de hele dag met mijn neus in de computers en hij zit niet de hele dag met zijn neus in de cijfertjes 
Vind dat altijd mooi om te zien... Bij mijn vorige werkgever werkten ook een man en zijn vrouw. Ze hadden niet heel veel met elkaar van doen en ze hielden dat altijd heel goed gescheiden, maar af en toe lagen die ook overhoop
Een andere ex-collega kreeg een relatie met een collega, zaten bij elkaar op de kamer, die heeft zich dan weer wel over laten plaatsen...
. We werken dan weer wel op verschillende afdelingen maar hebben toch veel met elkaar te maken. Totaal geen probleem voor ons
! 
toen ging het al mis
Maar zou 'm voor geen goud willen missen! Straks kan hij ook mooi de winkel runnen en ik er parttime bij, mooi vooruitzicht.
En ik denk dat als wij samen zouden werken, dit bijzonder goed zou werken, omdat we namelijk dezelfde doelen, principes en instelling hebben