zouden jullie met je vriend willen werken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheaD

Re: zouden jullie met je vriend willen werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:01

ja hoor mn vriend en ik hebben samen een bedrijf dus zullen wel moeten, zien elkaar 24 uur per dag verveeld niet hoor, ik zou er niet aan moeten denken dat hij de hele dag alleen weg is zit ik maar een beetje thuis te niksen hihi

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:04

Ik werk samen met mijn vriend in het zelfde bedrijf maar we kunnen het goed gescheidde houden hoor, heb er geen problemen mee.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:27

Ik werk bij de oom van m'n vriend, maar niet met hemzelf.
Hij heeft me 2 keer moeten inwerken, en ik werd gek van 'm!
Moet je nagaan als dat vaker moet gebeuren Knipoog!

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:30

geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt . Clown

ohnee we zijn al 15 jaar samen en dat gaat juist goed omdat we niet samen werken Bloos

nee echt geen een baas wil mij en mijn vriend samen op een bedrijf ,

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:33

Nee, we hebben er lange tijd over nagedacht om een eigen garage te openen (vriend is carrossier en ik heb diploma boekhouden en bedrijfsbeheer) maar we weten alletwee dat dat niet zou lukken. Wij zijn beiden leidertypes en dat botst. Dus we houden het alletwee maar apart Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:48

Nou..
De jongen die ik leuk vind is juist een collega van mij Bloos
Dus jaa,, ik wel Haha!
Gráááág zelfs..
We staan toch op een andere afdeling, dus je hebt niet zo veel met elkaar te maken, je ziet elkaar alleen veel..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:52

Absoluut niet, ik heb veel met vrienden gewerkt, ging elke keer helemaal mis als we niet dezelfde titel hadden, (d.w.z. beiden niet dezelfde taken, maar de één is eindverantwoordelijk of baas of wat dan ook en de ander niet) is bij mij altijd mis gegaan, want het éne moment sta je gelijk met je vrienden (in jouw geval dan je vriend) en het volgende moment heb je maar te luisteren naar zijn grillen, ik bedank daarvoor!
Ben dan wel weer een uitzondering wat dat betreft met mijn ouders en zusje, al is dat eigenlijk hetzelfde verhaal, maar mijn zusje en moeder staan gelijk aan mij en mijn vader is de baas, maar ik weet ook gewoon niet beter, de enige momenten dat ik hem zag was als ik moest werken, (voor hem) anders was hij gewoon niet thuis, andere situatie dus, maar als ik bij andere ouders was geboren Cool had ik er wel problemen mee gehad.

Ik zou echt zeggen, neem het zekere voor het onzekere, zoek lekker een andere baan.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:56

Ja, graag heb dan namelijk wel het mooiste beroep wat je je kunt bedenken en zie hem dan ook vaker dan dat ik hem nu zie Haha!
Nee, ben echt heel erg gek op hem en wil niets liever dan bij hem zijn. Maar hij moet mij niet gaan zeggen wat ik moet doen. Dat werkt niet bij ons..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:16

Ik zou er niet aan moeten denken.
Ik ben nogal strijdlustig met mijn liefhebbende wederhelft, en wij hebben nogal de neiging elkaar in de haren te vliegen Vork.
Ik denk dat we gek van elkaar werdden, daarnaast heb je elkaar ook niets/minder te vertellen, aangezien je elkaar al de hele dag ziet.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:39

Ik werk elke dag samen met mijn vriend, sterker nog we hebben samen een eigen bedrijf Haha! 2 jaar geleden ben ik een hele poos hele dagen met hem mee geweest zodat ik ook veel ervaring op kon doen. Geen probleem, bijna geen botsing of wrijving ook Lachen

Het verschilt natuurlijk per persoon en relatie, met mijn ex had ik het echt niet gekund.
Mijn vriend en ik zijn beide baas en overleggen veel en houden rekening met elkaar.
Nog nooit een betere collega gehad ook *LOL*

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:42

nee, dat hoeft van mij ook niet zo nodig. Nu heb je na een werkdag elkaar ook nog eens wat te vertellen. Bovendien zie ik de mijne ook nog geen badkamers ontwerpen hahaha!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:47

Absoluut niet. Ik ben heel goed in bevelen opvolgen, maar niet van vriendlief Bloos! Clown Hij heeft een eigen zaak in de ICT, dus ik zou dan ofwel administratief werk moeten doen (dat wil hij zelf ook niet, enerzijds omdat ik dan degene ben die 'm achter zijn vodden aan zit Schijnheilig en anderzijds omdat hij dat gescheiden wil houden), of ik zou ondersteunend worden. En in dat geval krijg je die gezagsverhouding imo weer. Overigens doe ik wel heel sporadisch poetsen, maar dan is ie er - thank god - niet.

Op zich zou het denk ik best gaan, maar ik denk dat we op den duur elkaar gaan irriteren als we de godganse dag bij elkaar in de buurt zijn. En het gaat al helemaal niet goedkomen als we thuis ruzie gehad hebben. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, dat gaat gewoon niet gebeuren, want ik zit niet de hele dag met mijn neus in de computers en hij zit niet de hele dag met zijn neus in de cijfertjes Lachen

Maar het kan wel heel goed werken hoor Ja Vind dat altijd mooi om te zien... Bij mijn vorige werkgever werkten ook een man en zijn vrouw. Ze hadden niet heel veel met elkaar van doen en ze hielden dat altijd heel goed gescheiden, maar af en toe lagen die ook overhoop Clown Een andere ex-collega kreeg een relatie met een collega, zaten bij elkaar op de kamer, die heeft zich dan weer wel over laten plaatsen...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:54

ik werk ook met me vriend echt geweldig..
vind t echt heerlijk werken..
omdat ik weet wat ik aan hem heb en hij weet wat hij aan mij heeft

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:07

Ik werk in dezelfde winkel als mijn vriend, ik ken hem zelfs van het werk Tong uitsteken . We werken dan weer wel op verschillende afdelingen maar hebben toch veel met elkaar te maken. Totaal geen probleem voor ons Lachen !

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:15

Mijn vriend heeft een befrijf en in drukke tijden spring ik wel bij, maar wil er zeker niet in dienst. Werk en prive gescheiden houden.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:35

m'n vriendin heeft een tijdje met d'r vriend samen gewerkt, nouja.. anderhalve week Clown toen ging het al mis

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:37

Wij werken al 1,5 jaar samen en dat gaat goed. Nu sinds een jaartje wel echt helemaal samen. (daarvoor zelfde baas, maar soms andere klusjes en ook andere vrienden op t werk) Bevalt me goed opzich en zou niet anders willen. Maar er zijn wel dingen die ik mis ja, we hebben elkaar wel minder te vertellen dan als je beide een andere baan hebt... Overdag als het rustig is in de winkel zijn we soms beide stil en dan is het best vervelend. Clown Maar zou 'm voor geen goud willen missen! Straks kan hij ook mooi de winkel runnen en ik er parttime bij, mooi vooruitzicht. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:51

met mijn toenmalige vriend heb ik toen gewerkt, daar ook ontmoet, was een drama, ze waren ons de hele tijd kwijt Huilen van het lachen

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:54

nee, voor geen goud Clown

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:19

ik werk ook met mijn vriend samen
heerlijk zou het ook niet anders willen. Haha! Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:36

Nee ik zou dat niet willen.
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en ik zou het niet erg vinden om af en toe mee te helpen als het druk is ofzo, maar ik zou niet als zijn personeel voor hem willen werken.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:41

Ik ken mijn vriend van mijn vorige baan Tong uitsteken En ik denk dat als wij samen zouden werken, dit bijzonder goed zou werken, omdat we namelijk dezelfde doelen, principes en instelling hebben Haha!

Hij zegt altijd dat ik echt nog steeds vreselijk veel weet, ook al zit ik nu ruim een jaar in een andere baan Haha!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:48

Ik heb mijn vriend op het werk leren kennen. Hij is kok en ik werkte in het weekend bij hetzelfde hotel/restaurant in de afwaskeuken. Ik vond het op zich wel leuk, maar kan het niet vergelijken als je echt samen moet werken en dan fulltime natuurlijk. Ik denk in elk geval niet dat het fout zou gaan.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:51

In de toekomst gaan wij samen werken. Ik ga dan meewerken in zijn bedrijf.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:47

Het lijkt mij lastig om met mijn vriend samen te werken, hij doet sowieso heel wat anders als mij, maar mocht hij hetzelfde doen zal ik er toch niet zo snel voor kiezen, dan zie je mekaar bekant 24/7 en lijkt me niet echt prettig voor je relatie tenzij je daar goed tegenkan.