Ik zit middenin een soap..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Ik zit middenin een soap..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:36

Tja je ouders kies je niet.. helaas..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:38

dat is super vervelend zeg
heb niet echt een nieuw advies de meeste hebben het al gezegt
nieuw telefoonnummer ander email adres

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:43

jeetje wat vervelend voor je zeg....
Heel veel sterkte hopelijk gaan al die mensen straks inzien dat het geen nut heeft om jou lastig te vallen...

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:54

Vind het erg vervelend voor je dat je op deze manier wordt benaderd door verschillende mensen, terwijl je helemaal niets met de zaak te maken hebt. Ik wilde je even laten weten dat je niet verplicht bent om als dochter te getuigen tegen jouw vader of om mee te werken aan een politieonderzoek. In Nederland mag jij je beroepen op het verschoningsrecht, waardoor je geen belastende verklaringen hoeft af te leggen over naaste familie. Mocht je inderdaad dreigmails e.d. krijgen, dan raad ik je aan om deze allemaal te bewaren. Mocht je besluiten om alsnog aangifte te doen, dan heb je in ieder geval bewijsmateriaal. Bedreiging is een artikel dat niet snel opgelegd kan worden (er moet bijvoorbeeld echt gedreigd zijn met een levensdelict, anders is er volgens de wet geen sprake van bedreiging), dus iedere bewijslast is dan belangrijk. Ik vind het moeilijk om je verder advies te geven, ik kan niet beslissen wat je het beste kan doen. Mocht jij je onveilig voelen, dan kun je altijd een gesprek aanvragen met de wijkagent.
Ik wil je veel succes en sterkte toewensen voor de komende tijd!