Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:24

Elma_ schreef:
_Misha_ Nee, in feite niet.. als je het zo bekijkt.. we hebben toen besloten elkaar ff rust te geven, en daarna weer bijmekaar te komen om te praten.. dus ik weet het niet...

Maar jullie zijn nu toch weer bij elkaar als ik het goed begrijp? Misschien heeft ie ook wel mede door haar ingezien dat hij toch met jou verder wou. En ik snap dat je je bedrogen voelt omdat hij er over gelogen heeft, maar misschien dacht hij wel dat hij je alleen maar pijn zou doen als hij het zou vertellen ( nog geen excuus maar toch)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:25

Mystica schreef:
_Micha_ schreef:
Tallie_Ho: sterkte zeg, voor jou en je moeder. Ik snap heel doet dat je het moeilijk vind van je vader te accepteren.

Elma_ : Infeite is hij dus niet vreemd gegaan? Neemt niet weg dat het niet erg netjes is. Maar dat maakt het wel een ander verhaal. Dan zou ik hem misschien nog kunnen vergeven. Het liegen er over ja, dat is weer een heel ander verhaal he.

Terug on topic, ik heb het hier wel eens met mijn vriend over gehad, voor ons alle 2 zou het klaar zijn als ik of hij vreemd zou gaan. En ik zou hem misschien best terug willen nemen maar ik zou het niet kunnen, zou altijd onzeker blijven van, zou hij niet weer vreemd gaan.

Mystica: Maar vind je dat dan niet slopend? je kunt hem niet helemaal meer vertrouwen, erg relaxt zit je dan ook niet in je relatie?

Ik ben eeeeeeeeeerg controlerend geworden, als ik iets denk te weten, dan zal ik achter de waarheid komen ook, desnoods via iemand anders. Hij wordt daar stapgek van, en dit smijten we elkaar constant voor de voeten. Dus nee, goed zit het niet. Tenminsten, op bepaalde momenten. De meeste tijd valt het wel mee en is er niks aan de hand. Maar ideaal? Verre van Clown Maar ik hou wel van hem, en ik geloof best dat hij ook van mij houdt. Ik zie wel waar het schip strandt denk ik maar.

Knap dat je zo kunt denken Ja en dat je er niet mee gestopt bent. Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 11:26

Countrygurl: dat bedoel ik niet perse zo.. Nouja of wel Tong uitsteken ik weet t niet, je heb ook wel gelijk natuurlijk..
Nouja Echt uit.. We hadden flinke ruzie gehad, en toen samen besloten elkaar even 2 weken rust te geven, even elkaar niet zien.. en daarna een datum geprikt dat we zouden praten, over alles! dat is ook gebeurd, en toen was het (leek het) weer helemaal goed! Ik ben echt gek op hem,... maar hij heeft zo makkelijk met een ander gezoend.. Alles wat hij me heeft verteld (dat ie zoveel van me houdt) blablabla......
Dus of het nou uit was of niet.. Hij heeft t maar wel even tussendoor gedaan.. plus het liegen erover.. alles bij elkaar vind ik dit gewoon vreemdgaan

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:28

_Micha_ schreef:
Mystica schreef:
Ik ben eeeeeeeeeerg controlerend geworden, als ik iets denk te weten, dan zal ik achter de waarheid komen ook, desnoods via iemand anders. Hij wordt daar stapgek van, en dit smijten we elkaar constant voor de voeten. Dus nee, goed zit het niet. Tenminsten, op bepaalde momenten. De meeste tijd valt het wel mee en is er niks aan de hand. Maar ideaal? Verre van Clown Maar ik hou wel van hem, en ik geloof best dat hij ook van mij houdt. Ik zie wel waar het schip strandt denk ik maar.

Knap dat je zo kunt denken Ja en dat je er niet mee gestopt bent. Lachen

Het helpt dat "zijn slachtoffer" ( Clown ) verhuist is, én het belangrijkste denk ik: dat het niets met mij van doen had.
We waren toen 5 jaar samen, woonden al 3 jaar samen, gingen nauwlijks nog uit, hadden alle leuke dingen die je kan doen wel gedaan etc etc en het vloog hem naar zijn keel. Hij miste "vroeger" of had het idee dat hij iets gemist had...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 11:32

Ik vind t gewoon moeilijk... elke 5 minuten dnek ik iets anders.. Ik heb hem gister gezegd dat ik wil proberen hem te vergeven.. maar ik zie t alweer helemaal gebeuren.. Elk uur hem ermee confronteren.. ik vind dat als je besluit dat je niet uit elkaar gaat, dat je het dan ook moet laten rusten.. Maar dat kan ik dus niet......

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:06

Aan de ene kant wel, maar ergens toch niet. Er is toch een stukje vertrouwen weg. Ik ben vreemdgegaan toen mijn vriend en ik nog geen week hadden (wel in een heel erg dronken bui op vakantie, en ik weet er amper nog wat van maargoed, vreemdgaan is vreemdgaan) en ik heb het 2 maanden volgehouden zonder dat hij het wist. Kon het echt niet meer voor me houden op gegeven moment, dus ik heb het uitgemaakt en hem de waarheid verteld. Maar in plaats van opgelucht te zijn, waren we er allebei kapot van toen het uit was, en hij heeft me toen vergeven en we zijn verder gegaan alsof het nooit uit was geweest, en het is tussen ons toen zóveel sterkter geworden nog. Maar laatst hebben we toch wel even een zwaar gesprek gehad, ik merkte echt aan hem dat hij het er moeilijk mee had. Dat hij overal iets achter gaat zoeken, en wat normaal gewoon ouwehoeren is kan hem echt al jaloers maken, al laat hij dat niet merken. Dus helemaal goedgekomen is het nog niet, al vertrouwen wel elkaar nu wel voor de volle 100%, maargoed een slechte start is moeilijk in te halen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:31

T is uit, t is over bah.........
Achterbaks gelieg van hem, ik kan er niet meer tegen...... ALLES komt uit, Ben je toevallig met een stalgenootje aan t kleppen, kom je achter dingen...... en hij geeft t nog toe ook, jah sorry ik weet dat ik 8erbaks ben zegt ie!! liegen en liegen, das t enige wat hij kan......... Boos! Verdrietig

Hoevaak heb ik hem al gezegd, zeg gewoon wat er aan de hand is..... nee dr is niks alles is goed :S

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:35

Ach gut Elma_!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:36

mijn man heeft een vriendin op het werk gehad
ik kwam daar redelijk snel achter
vroeger zei ik altijd als hij vreemdgaat mag hij gelijk gaan

heb het er even goed moeilijk meegehad en heb hem er flink mee voor banketstaaf gezet zo af en toe met opm en heb haar ook eens opgebeld en gevraagd waar ze mee bezig was
want waar ik uiteindelijk achter ben gekomen is dat zij hem achterna zat want ze konder zo goed praten met elkaar

toen ik er achter kwam heb ik haar opgebeld en gezegt dat z'n koffer klaar stonden en die ze hem kon ophalen
dat bleek achter af niet de bedoeling te zijn van haar

heb me misdragen als een puber
het heeft ook even geduurd voordat ik er mee kon leven en hem weer kon vetrouwen half jaartje of zo

maar al met al zijn we er sterker uitgekomen en zijn nog steeds samen zijn inmiddels getrouwd en hebbben 2 kids ( die kids hadden we al voor het vreemdgaan)
Laatst bijgewerkt door dipstaartje op 14-10-08 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:38

Ligt er een beetje aan, als mijn vriend in een dronken bui in de kroeg met een meisje zoent zou ik daar nog wel over heen komen. Hij zou door het stof moeten maar ik denk dat er wel mee zou kunnen leven.Sex is wel meteen einde oefening.

Ik denk wel dat ik bij mezelf zou nagaan waarom hij met iemand anders zoent; is er iets mis met onze relatie? Of was het idd gewoon in een dronken bui...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:38

T enige wat hij kan zeggen is tja, zulke streken wilde ik ook niet meer uit halen, Ik hou van je en ik kom vmiddag me spullen wel halen... Verdrietig
Mag ik slaan?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:38

Echt goed komt het denk ik nooit meer ookal blijf je bij elkaar.. hier ben ik eigenlijk wel heilig van overtuigd. Het vertrouwen is dan dusdanig beschadigd dat het heel erg moeilijk te herstellen is. Voor mij geen vreemdgaander Knipoog

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:40

hier is het echt helemaal goed gekomen
we vertrouwen elkaar ook weer
en door mijn ziekte is er een hoop veranderd en toen had hij alsnog kunnen zeggen ik stop hiermee
en dat heeft hij niet gedaan hij steunt me staat 's nachts op om drinken en medicijnen te pakken voor me

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:43

jeetje wat banketstaaf zeg! vind zijn reactie ook wel raar
hoop voor je dat je hier alleen maar sterker uit komt Vriendjes zijn?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:45

ze zeggen niet voor niks: eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger!

en als mijn vriend vreemd zou gaan dan is hij mij kwijt! heel simpel!
en dan is hij niet alleen mij kwijt, maar ook mijn hondje Tong uitsteken

heb 2 maal met vreemdgangers te maken gehad en daar heb ik een enorme deuk van opgelopen.. en wil dat niet nog eens mee maken en daarom ben ik daar zo hard in!

vreemdgaan = Doei, doei

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:46

Elma_ schreef:
T enige wat hij kan zeggen is tja, zulke streken wilde ik ook niet meer uit halen, Ik hou van je en ik kom vmiddag me spullen wel halen... Verdrietig
Mag ik slaan?

ik kan me nog een topic van je herinneren waarin stond dat je zelf ook was vreemd gegaan..??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:47

Ik ben heel makkelijk, ik bel niet non stop, claim niet, ben niet jaloers en en verbied niets, maar als je vreemdgaat is het einde verhaal, dan komt het imo echt niet goed meer.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:48

LimaMambo schreef:
Elma_ schreef:
Mag ik slaan?

ik kan me nog een topic van je herinneren waarin stond dat je zelf ook was vreemd gegaan..??

ik weet precies waar je het over hebt, en daar had ik het idd over, een lange tijd geleden (14 a 15 jaar was ik toen) DAT IS DOOR VELEN VERKEERD OPGEVAT........ en ik heb dat ook grotendeels verkeerd neergezet... Lachen Ik was aan het rellen in dat topic, was dom, en daar wil ik het verder niet meer over hebben....

Iets in me wilt hem gewoon niet kwijt Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 14-10-08 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:49

xDramaQueen schreef:
Ik ben heel makkelijk, ik bel niet non stop, claim niet, ben niet jaloers en en verbied niets, maar als je vreemdgaat is het einde verhaal, dan komt het imo echt niet goed meer.

same here Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:51

Elma_ schreef:
LimaMambo schreef:

ik weet precies waar je het over hebt, en daar had ik het idd over, een lange tijd geleden (14 a 15 jaar was ik toen) DAT IS DOOR VELEN VERKEERD OPGEVAT........ en ik heb dat ook grotendeels verkeerd neergezet... Lachen Ik was aan het rellen in dat topic, was dom, en daar wil ik het verder niet meer over hebben....

Iets in me wilt hem gewoon niet kwijt Verdrietig

vreemdgaan is vreemdgaan, of jij het nou was vroegah of hij, je hebt eigenlijk geen reden om boos te zijn want je hebt het zelf ook meegemaakt, btw je zei dat je in een break zat... dan is het geen vreemdgaan, misschien is het voor hem kijken of hij nog wel verder met je wilt?of hij misschien meer verlangt naar andere?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:55

weet je idd wat hij wil elma? wil hij weg, of wil hij juist blijven maar mag hij niet van jou? in dat geval misschien samen in therapie?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:57

@ xDramaQueen, Ik ga hier maar expres niet op in, jij mag je standpunt hebben No offense allemaal prima, Maar ik ben keihard bedrogen, Ik ga verder niet op je post in, om zo onnodige discussies te voorkomen Knipoog ik heb hem in onze relatie nog nooit bedrogen, op wat voor manier dan ook, dus wat er vroegah is gebeurd is niet aan de orde Knipoog
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 14-10-08 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:57

zorro schreef:
weet je idd wat hij wil elma? wil hij weg, of wil hij juist blijven maar mag hij niet van jou? in dat geval misschien samen in therapie?

Hij ZEGT dat hij me niet kwijt wilt.... maar hij ZEGT wel meer.....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:01

zou ik ook niet doen elma_ want zo te horen weet je dat ik gelijk heb.

Ik zou elkaar even een dikke break geven dus echt even over en uit, als jullie elkaar missen komt het zelf wel weer goed, en anders is het duidelijk.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:03

xDramaQueen schreef:
zou ik ook niet doen elma_ want zo te horen weet je dat ik gelijk heb.

Ik zou elkaar even een dikke break geven dus echt even over en uit, als jullie elkaar missen komt het zelf wel weer goed, en anders is het duidelijk.

Idd, zelf zou ik iemand niet zo snel vergeven, ben daar nml veel te achterdochtig voor en dan maak ik mijn eigen gek.