Ex-en? Pffff

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margreetje

Re: Ex-en? Pffff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:49

willeke_nijs schreef:
Omg! magreetje! het is toch niet omdat iemand besluit endurance te gaan doen dat die dat doet om jullie te stalken zeg... Wat moet jij nogal vol zijn van jezelf om zoiets te denken...
Trouwens de persoon waar jij over spreekt heb IK meegesleurd in het endurance wereldje Haha!
En btw, die persoon waar jij het over hebt rijdt al langer paard... Het is op die manier nl dat ik haar heb leren kennen... Trouwens als je op haar blog gaat kijken zie je dat ze al langer rijdt...

Dus voor je mensen beschuldigt, wees jezelf ervan bewust dat een verhaal 2 kanten heeft. Ik vind het best erg dat deze persoon al die leugels moet lezen!!! Heb je er al eens bij stilgestaan hoe zij zich moet voelen hiermee?!

Toch toevallig hé dat ze opeens gaat paardrijden en toevallig ook nog de endurance kant kiest....heel voor de hand liggend. Ja
Al die leugens? Je weet niet eens waar je over praat.....ik heb al 8 jaar onvrijwillig met haar te maken.
Ze moet zich eens met haar eigen leven bezig houden ipv met de onze. Afgod

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:17

Margreetje schreef:
Toch toevallig hé dat ze opeens gaat paardrijden en toevallig ook nog de endurance kant kiest....heel voor de hand liggend. Ja
Al die leugens? Je weet niet eens waar je over praat.....ik heb al 8 jaar met haar te maken.
Ze moet zich eens met haar eigen leven bezig houden ipv met de onze. Afgod

Dat is niet toevallig dat ze is gaan paardrijden... Ik zeg het: ga eens op haar blog kijken, dan zou je dat wel zien en dat ze toevallig voor endurance kiest is omdat ik een advertentie geplaatst had dat ik een ruiter zocht om mee samen in het bos te rijden pas daarna heb ik haar warm gemaakt voor endurance, ik wilde nl al 2 jaar die kant uit, maar eerst moest mijn paard 100% verkeersmak zijn. En zij had een paardje wat erg rustig en braaf is, en dat is wat ik met mijn jonge paard nodig had...

Dus ze is echt niet endurance gaan rijden om jullie daar tegen te komen... Denk je nu echt dat jullie zo interessant voor haar zijn dat ze zich met die dingen bezig houdt? En waarom zou iemand die getrouwd is en een kind heeft nog altijd achter een ex aanzitten... ROFL ROFL ROFL

Trouwens ze rijdt in België en misschien 1 keer per jaar eens in nederland omdat ze graag aan de zee wil rijden. Dus jullie hoeven haar niet eens te zien... Gestoord

't is grappig dat je van een mug een olifant maakt!!! Ik vind het behoorlijk zielig dat je zo het slachtoffer uithangt terwijl er niets is om je druk over te maken... Overdrijven is ook een kunst Knipoog

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:31

Zoals ik al zei, je weet niet waar je over praat. Ik heb van haar een kant gezien die jij waarschijnlijk niet kent. Ik hoop dat ze inmiddels het licht heeft gezien en is veranderd. Schijnheilig

willeke_nijs schreef:
En waarom zou iemand die getrouwd is en een kind heeft nog altijd achter een ex aanzitten... ROFL ROFL ROFL

Dat vraag ik me nu dus ook al 8 jaar af Haha!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:40

en ik ben er zeker van dat je enorm overdrijft! Dat kan in opmaken uit het feit dat je denkt dat ze endurance is gaan rijden omwille van haar ex...
Terwijl dat enkel maar een veronderstelling is... Je moet je toch echt wel interessant voelen om zoiets te denken ROFL

Verder vind ik het helemaal niet zo netjes dat je zulke dingen neerpost op een openbaar forum... Als je echt zoveel last van haar hebt, waarom heb je dan nog geen klacht ingediend?
Zo erg zal het dus allemaal wel niet geweest zijn... Afgod

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:44

Brittkitt vroeg om ervaringen en dit is mijn ervaring Doei!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:46

Margreetje schreef:
Brittkitt vroeg om ervaringen en dit is mijn ervaring Doei!

ja jou ervaring, maar je vergat wel dat een verhaal 2 kanten heeft en de waarheid heeft ook zo zijn rechten...
Dus bij deze is dat ineens ook rechtgezet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:48

De waarheid kan niemand spreken, juist omdat een verhaal altijd twee kanten heeft. Dus ook jij als derde persoon zal de " echte waarheid" niet kennen, want die zal ergens in het midden liggen....

Overigens vind ik dat als iets al 8 jaar duurt, je het eigenlijk geen toeval meer kan noemen, ik zou er dan ook ernstig mijn vraagtekens bij zetten....

Ik bespeur wel een hoop gezelligheid hier Haha!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:57

Goof schreef:
De waarheid kan niemand spreken, juist omdat een verhaal altijd twee kanten heeft. Dus ook jij als derde persoon zal de " echte waarheid" niet kennen, want die zal ergens in het midden liggen....

Overigens vind ik dat als iets al 8 jaar duurt, je het eigenlijk geen toeval meer kan noemen, ik zou er dan ook ernstig mijn vraagtekens bij zetten....

Ik bespeur wel een hoop gezelligheid hier Haha!

ja waarschijnlijk zal ik niet de hele waarheid kennen, maar ik geloof niet dat 1 kant het slachtoffer is en de andere kant met beschuldigde vinger gewezen kan worden. Ik denk dat er langs 2 kanten wel het één en ander gebeurd zal zijn.

En laat het nu toch wel toevallig zijn dat ze is gaan paardrijden en ze kiest voor endurance, waarover ze trouwens nog heeft zitten twijfelen, maar ik haar over de streep getrokken heb! En dat Goof, is wel de waarheid!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:01

Jeetje heb je nog last van die kerel??

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 12:03

ROFL Geloof je het?
Je zou toch denken dat als iemand het uit maakt je eerder boos wordt en die persoon niet meer hoeft te zien dan dat je er 1,5 jaar huilend achteraan blijft lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:58

leuk dat heel Bokt nu even kan lezen dat er persoonlijke zaken hier worden uitgesproken tussen Willeke-Nijs en Margreetje.
Er ontbreekt nog een zak popcorn in mijn hand..Kom op zeg. Gestoord

Maar voor de ts..
Erg vervelend zoiets zeg,poeh. Die jongen zit duidelijk enorm met zichzelf in de knoop,dat kan niet anders.
Negeren blijft de beste optie,als je er namelijk nu toch op ingaat krijgt hij alsnog zijn zin.
Jij bent duidelijk geweest naar hem toe zeg je,dus die duidelijkheid moet hij maar eens aan gaan nemen.
Triest...

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:09

Anoniem schreef:
leuk dat heel Bokt nu even kan lezen dat er persoonlijke zaken hier worden uitgesproken tussen Willeke-Nijs en Margreetje.
Er ontbreekt nog een zak popcorn in mijn hand..Kom op zeg. Gestoord

Daarom heb ik Willeke-Nijs ook een PM gestuurd, vond het weinig meer te maken hebben met het topic. Alhoewel je wel goed kan zien wat voor gezelligheid zo'n "ervaring" kan hebben. Go jij! Go jij!

BrittKitt, zoals ik al eerder heb gezegd, negeren lijkt me toch de beste remedie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:10

Ik begrijp ook wel dat zulke ervaringen aan 2 kanten stof doet opwaaien,maar inderdaad,beter per pb..

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:27

Ik ben telefonisch gestalked.
Niet door mijn ex, denk ik, want wie het was ben ik nooit achter gekomen.
Had mijn nummer al veranderd maar daar was hij zo weer achter.
Hij had echt goor praat en wist altijd wanneer ik alleen thuis was, creep Gestoord
Waarschijnlijk is het iemand geweest uit, toen, mijn "vriendengroep"
Ben toen naar de politie gestapt en ik moest van hun een lijst bijhouden en opschrijven
wanneer hij belde, ging alleen om het tijdstip.
Na een verzameling te hebben heeft de politie contact gezocht met zijn provider en via hun is die
kl**tzak opgespoord.
De politie heeft via de provider een brief naar hem verstuurd dat diegene er mee op moest houden.
De politie kan en mag helemaal niks doen maar ze dachten misschien helpt de dreiging en schrikt hij dat hij via zijn eigen
provider een brief kreeg, dat ze dus wisten wie het was.
Ze mogen toch pas wat doen als hij mij daadwerkelijk wat aandoet.
En het heeft geholpen !!
Hij heeft nog 1 x gebeld, normaal nam ik een onbekend nummer al niet meer op maar nu wel en heb gezegd dat ik contact op
zou nemen met de politie.
Nooit meer wat gehoord.
Is alweer een lang verhaal geworden zie ik maar wil alleen de tip geven dat je misschien via deze weg het bellen en zo kan laten stoppen.
Je weet maar nooit of het helpt!

Succes ermee!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:53

Willeke_nijs & Margreetje, érg jammer dat jullie die problemen hier in het topic uitspreken. Daar gaat het nu niet om toch? Tuurlijk is het vervelend dat Margreetje een verhaal verteld waar misschien leugens tussen staan, maar wij houden er ook wel rekening mee dat elk verhaal 2 kanten heeft hoor. Knipoog Bespreek het dan via PM.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:15

dat hebben we gedaan rianne Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:18

willeke_nijs schreef:
dat hebben we gedaan rianne Knipoog

Goedzo! Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:27

Moderatoropmerking:
Gelukkig hebben jullie besloten het verder per PB uit te spreken, dit soort info en welles nietes spelletjes zijn niet interessant voor de overige bokkers in het topic.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:57

Zo, bekend verhaal. Ik ben ook een hele tijd gestalked, ook door een jongen uit Leeuwarden (Zal toch niet dezelfde zijn geweest he Tong uitsteken )
En inderdaad precies zoals jij zegt, hij was aan het dreigen dat hij langs zou komen, kwam met allerlei vragen, probeerde alle schuld op mij te schuiven.. Want elke keer als ik op zijn vragen of smsjes in ging, bleef hij bezig, een antwoord was niet genoeg. Bij jou dus net zo...
Ik heb hem op een gegeven moment compleet genegeerd, nergens meer op gereageerd en booos dat ie werd! Dreigen met van alles, eng gewoon. Hij wou per se nog een keer met me praten en ik durfde dat echt niet, vertrouwde hem voor geen meter. Gelukkig hadden we een wederzijdse vriend die best wou bemiddelen, en was achteraf maar goed ook. Het enige wat hij zei was: 'Je komt er nog wel achter, we horen bij elkaar'. 'Wacht maar, je zult zien dat ik gelijk heb'. En ook: 'Die relatie die je nu heb hou je toch niet vol, je komt toch wel weer bij me terug!' (Heb nu 3 jaar met mn vriend Haha! ) Wat ik ook zei, het was of ik tegen een muur zat te praten. Eng ook, dat iemand die toch met je wil praten, gewoon niet naar je wil luisteren. Na dat gesprek heb ik nog gezegd dat ik daarna weer met 'm wou praten, op een normale manier. Maar toen hij weer achter elkaar zat te bellen heb ik hem genegeerd en na een half jaar ofzo werd het eindelijk rustig..
Dus ja, als negeren echt niet helpt, dan zou ik proberen 1x een gesprek met hem aan te gaan, heel goed duidelijk maken wat je wil.. Als je dat al gedaan hebt of niet wil ofzo, aandacht geven helpt toch niet, je komt er met zo'n iemand gewoon echt niet uit. Die hoort waarschijnlijk toch wat ie wil horen en ooit moet ie er toch mee ophouden als ie merkt dat het allemaal geen resultaat heeft..? Erg lastige situatie, sterkte...

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:34

ik heb zoiets niet meegemaakt met een ex vriendje, maar met een stel onnozel kinderen op de manege... Allé eigenlijk is er maar 1 aanstoker, de rest loopt als schoothondjes achter haar aan...
Nuja ik heb klacht tegen ze ingediend, ik kan niet zeggen dat het gestopt is, maar wel verminderd...