Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. En vanaf het eerste begin begon het weer.. en weer met MIJ!
Toen kon ik dat niet geloven maar het is toch gelukt
ik ben heel mondig geworden en ik gaf overal mijn mening over.. opeens deed iedereeen aardig tegen mij, kreeg ik vrienden en wasik het helemaal in de klas. naja dan krijg je op eens zo een ego dat je andere mensen die kwetsbaar zijn gaat klieren. Verschrikkelijk kinderachtig want ik weet zelf ook nog goed dat het mij verschrikkelijk veel pijn heeft gedaan.. Ik ben blij dat ik veranderd ben. Ik accepteer echt iedereen, ik kan met iedereen goed opschieten, ben heel spontaan geworden en heb nog steeds (in positieve zin) een grote mond
Marlou_ schreef:Ik ben zelf gepest en ik heb gepest... dat ik zelf gepest heb schaam ik me heel erg voor..
Ik ben in de eerste tot de 3e van het vmbo gepest. Waarom? echt... geen flauw idee. Ik durfde mijn mond toen niet open te trekken en er zat eren groepje bij mij in de klas die dit deden. Ik ging van schrik altijd dicht bij de leraar zitten en nog deden ze het en de leraar deed hier niets aan terwijl hij dit wel zag. Heel smerig, gingen ze echt dingen in je oren fluisteren waar ik echt bang van werd en ze douwde me altijd in de bosjes.. het ging door totdat ik weg bleef van school en me ziek melde en mijn ouders wisten hier van. de school deed er helemaal niets aan..
totdat ik weer naar school ging en de maat vol was. Ik heb een van die meisjes zo een harde rechtse gegeven en heeft nooit meer haar mond open getrokken. sinds dien heb ik zelf best een grote waffelik ben heel mondig geworden en ik gaf overal mijn mening over.. opeens deed iedereeen aardig tegen mij, kreeg ik vrienden en wasik het helemaal in de klas. naja dan krijg je op eens zo een ego dat je andere mensen die kwetsbaar zijn gaat klieren. Verschrikkelijk kinderachtig want ik weet zelf ook nog goed dat het mij verschrikkelijk veel pijn heeft gedaan.. Ik ben blij dat ik veranderd ben. Ik accepteer echt iedereen, ik kan met iedereen goed opschieten, ben heel spontaan geworden en heb nog steeds (in positieve zin) een grote mond
Lijkt mij eerlijk gezegd niets veelzeggends.. Zou dat niet echt willen denk ik.. Of zag je dat toen niet? Omdat je juist wou dat je gelieft werd? SFCAP schreef:Ik ben in het middelbaar (eerste 2 jaar) gepest geweest. Nu ben ik veel assertiver (verbaal en lichamelijk) en laat niet meer met mij sollen!
Ik vind het erg dat kinderen elkaar pesten, ze weten niet wat voor een verdriet en pijn dit aan anderen berokkend!
take_one schreef:SFCAP schreef:Ik ben in het middelbaar (eerste 2 jaar) gepest geweest. Nu ben ik veel assertiver (verbaal en lichamelijk) en laat niet meer met mij sollen!
Ik vind het erg dat kinderen elkaar pesten, ze weten niet wat voor een verdriet en pijn dit aan anderen berokkend!
Nou dat weten ze heus wel..
Nerwen schreef:Helaas zie ik mijn pesters nooit meer, had ze graag nog eens 1 voor 1 keihard teruggepakt.
Kristie schreef:Eén van mijn 'ergste pesters' werk nu in een snackbar is ontzettend dik en nog veel lelijker...
Ik wist wel dat ze vroeg of laat zou worden gestraft
haha)
geen last van hem, want de 1e & 2de en 3de & 4de jaars hebben appart pauze. Eindelijk begon ik weer prettig in mijn lijf te zitten, maar nog steeds waren er jongens die rot opmerkingen maakte, maar dat deed me niks meer. De 4de klas heb ik super in mijn vel gezeten en nu zit ik in het 2de jaar MBO en dat is héél anders.. niemand wordt gepest en iedereen hoort erbij