toen was het ineens uit.. zonder reden of toch wel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: toen was het ineens uit.. zonder reden of toch wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:47

jeetje heel veel sterkte!! Ach gut

Vind hij het moeilijk om over zijn gevoel te praten?

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:46

zorro schreef:
Dit zou ik in ieder geval niet doen. Ik vind het super rot voor je dat hij het op deze manier uit heeft gemaakt, echt niet netjes. Persoonlijk zou ik hem even helemaal met rust laten. Hij gaat wel nadenken hoor, als hij ineens een tijd niets van je hoort. Ik heb haast het idee dat hij het in een opwelling uit heeft gemaakt, dus laat hem maar even met rust. Dan weet hij ook wat hij mist, en wat hij er mee bereikt heeft om het uit te maken. Toen mijn vriend het ineens uitmaakte (ook in een opwelling omdat alles even niet zo lekker liep) heb ik hem ook compleet genegeert. Binnen een week krabbelde hij terug (nou had ik dat verwacht, ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij hier niet achter stond) maar nu is alles weer goed tussen ons.

Je weet pas hoeveel je van iets houdt als je het moet missen. En als blijkt dat hij niet genoeg van je houdt, heeft het niet zo moeten zijn. Nu is dat heel hard, maar later zul je het vast snappen.

Je hebt gelijk zorro, dat verandert echt mijn manier van denken bedankt!

Biondaa schreef:
hey meis, als eerste veel sterkte.

ik heb bijna t zelfde mee gemaakt. het liep niet meer tussen mij en myn vriend. toen hebben we samen een pauze in gelast. alleen er werd zoveel gelult dat hij elke keer boos op mij was enz. terwijl ik niet snapte waarom. ik heb hem toen in zyn waarde laten staan. na 1 1/2 maand krabbelde hij terug van ja ik heb een verkeerde keuze gemaakt wil je mij weer terug enz. ik heb toen ja gezegt maar wilde wel weten waarom hij toen zo deed. dat was omdat er mensen banketstaaf dat ik vreemd was gegaan en dat ik zat te stinkmodder met een goede vriend van hem enz. en dat ik al met hem had gene*kt hij was toen kwaad op mij omdat hij verdrietig was.

geef hem de tijd en als hij echt van je houd. komt die vanzelf bij je terug !

tussen ons liep het gewoon goed, echt zondag alleen niet Knipoog daarnaast kent hij maar 1 iemand die ik ken en ik maar 1 iemand die hij kent Tong uitsteken naja komt eropneer dat er dus geen onderling geroddel was Knipoog

Kimbaie schreef:
@ igor: Waarom denk je continue dat je hem en andere om hem heen tot last bent?? Stop daarmee. Als je samen een weekendje weg bent, dan ben je samen een weekendje weg! En als mijn vriend me zou negeren dan zou ik het er echt niet bijlaten. Kom voor jezelf op, jij verdient hetzelfde respect als hetgeen wat jij hem geeft. Laat hem aub gewoon gaan. Je bent een prachtmeid en er komt echt wel weer een jongen voorbij die leuker is dan deze jojo! Tuurlijk doet nu even pijn, maar daar moet je doorheen. Sterkte meid Ach gut

Ik weet het.. ik weet gewoon hoe belangrijk zijn familie voor hem is en wil er neit tussenin staan, en ja je hebt gelijk maar ik weet zo langzamerhand neit meer wat ik wel en niet goed doe

_Patriciaa schreef:
jeetje heel veel sterkte!! Ach gut

Vind hij het moeilijk om over zijn gevoel te praten?

Yap hij heel erg, hij zegt niet veel uit zichzelf je meot het er echt uittrekken bij hem.. dat is iets waar ik al van heb lopen balen maar me toch overheen heb kunnen zetten. Maar ook dit heeft misschien geleid tot wat het nu is.. als het voor hem makkelijker was zijn gevoel te uiten dan had ik het geweten en rekening kunnen houden met zijn punten. Nu lijkt het alleen of hij alles best vind.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:52

Heel graag gedaan meid! Laat hem maar even lekker in zijn sop gaar koken. Hij mag even rustig gaan nadenken nu. Dan iets anders: je zegt dat ondertussen niet meer weet wat je wel en niet goed doet. Neem 1 ding van me aan: je doet het altijd goed. Waarom? Omdat je je best doet! Kijk eens hoeveel je om die jongen geeft, hoe kapot je nu bent! En wie zijn schuld is dat? Niet die van jou! Van hem, hij negeert je, nou ja ik ga het niet eens allemaal herhalen, je snapt me wel! Kin omhoog meid, je doet het goed! Volgens mij had hij maar een kik hoeven geven en stond je al voor hem klaar! En hij ook voor jou? Volgens mij niet..

Verder vraag ik me af wat dat toch is met die familie van hem.. waarom twijfelde je of je wel mee moest gaan dat weekend? Is er iets voorgevallen tussen jou en zijn familie ofzo?

En als laatste: het lijkt alsof hij alles best vind. Stille wateren hebben diepe gronden. Misschien vind hij het nu wel best. Maar daar gaat hij nog wel even wat dieper over nadenken hoor, als het tot hem door dringt dat hij je echt kwijt is. Speel het ook zo hoor, hij mag best merken dat het over is. Dat zet hem alleen maar meer aan het denken. Dat is ook het enige verstandige wat je op dit moment kunt doen, hem negeren en aan het denken zetten. Hoevaak ik wel niet bij mijn moeder heb zitten uithuilen, en hoevaak ze dit wel niet tegen me gezegt heeft. En het werkt ook zo.

Een van mijn exen (dat is nu al meer dan 4 jaar over) vond zichzelf ook een hele piet toen hij het uit had gemaakt, en hij stond er echt achter. Ik heb eerst een tijd achter hem aangelopen want ik wou hem terug, maar op een gegeven moment word je daar alleen maar ongelukkiger van. En kwetsbaarder, hij kon me steeds gemakkelijker pijn doen. Totdat ik de rollen om draaide, ik liep niet meer achter hem aan, ik negeerde hem compleet, en nu loopt hij nog steeds achter me aan. Want hij kon er echt niet tegen dat ik hem niet meer wou, en hem negeerde. En zo moet je het hebben in mijn ogen.

Als jij hem tegen die tijd nog een kans wilt geven kan dat, dan mag hij zich bewijzen. je moet hem ook niet zomaar terug nemen hoor, hallo we zijn gekke henkie niet! Hij moet zich bewijzen, en als hij echt van je houdt, doet hij dat. En dat geeft jou weer het vertrouwen om verder te gaan. Ik geniet zelf nog steeds van mijn wraak op mijn ex, en de kleine macht die ik over hem heb Vork had hij me maar niet zo moeten kwetsen Haha! En misschien.. denk jij er over een paar jaar ook wel zo over.. Ach gut

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:04

mijn vriend praat dus ook erg moeilijk over zijn gevoel!
en dat vind ik ook erg lastig..

maar wil hij met je praten?
Als hij dat namelijk wel wilt, vraag dan echt waarom hij het zo opeens uit heeft gemaakt..
En wat hij dan precies voelt..

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:22

@zorro
het is een hele close familie.. toen ik daar voor het eerst kwam wist iedereen al alles van me en naja ze zijn gewoon echt samen een daar behalve het zusje die mag er niet bij horen van de jongens.. maar ik wil gewoon niet tussen hun in staan daarom.

@patricia
hij zegt dat die wel wil afspreken, maar het lijkt erop toch ook eigelijk niet. ik zou mn spullen komen halen en dan zouden we even praten.. en wat denk je? die zelfde avond stond zn vader hier nog voor de deur met mn spullen! en toen ik vroeg wanneer die kon had die ineens zo ongeveer elke dag een afspraak bij de tandarts ofzo.. het lijkt hem echt niet veel te kunnen schelen, en dat doet pijn. dat die wel happy leek in de relatie en het echt leek te menen en het hem nu geen ene fiets lijkt te schelen.. dat is misschien nog wel hetgeen wat het meeste pijn doet van allemaal

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:41

hmm, dat is wel een beetje vreemd..
Mijn advies : laat hem dan maar lekker gaan, ik kan begrijpen dat je dat ongelovelijk moeilijk vind! maar ik denk dat het echt beter is!
laat hem maar even realiseren wat hij hiermee heeft gedaan, en als hij dan terugkrabbelt en wilt praten, gewoon doen!
Maar wees duidelijk dat je hier niks van snapt, en dat je graag duidelijkheid van hem wilt over hoe waarom en wat nu !!
Probeer troost te vinden bij leuke dingen als shoppen met vriendinnen of als je daar geen zin in hebt lekker een filmpje kijken!
en lucht je hart hier Knipoog
Heb je een eigen paard? verzorg paard? oid?

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:44

ik heb een pony en een verzorgpaard patricia Knipoog maar ik heb de mogelijkheid nit om daar elke dag langs te gaan. ik snap je punt wel Lachen vandaag ook ff lekker uitgewaait op lyr maar het blijft wel ergens hangen.. als ik maar duidelijkheid heb dan word het een stuk beter

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:47

Oke, dat is wel rot dat dat niet kan.. op zulke momenten..
Ik vind het vervelend voor je dat je geen duidelijkheid krijgt..
wtb snappen jongens meisjes toch niet helemaal Nagelbijten / Gniffelen