Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucienne schreef:Ik zie het probleem niet zo.
Een hoop mensen vinden Action een goede winkel omdat het allemaal zo goedkoop is.
Wil je goede service en goede uitleg moet je niet naar de Action gaan.
De Action filialen hier in de buurt hadden een jaar lang constant advertenties hangen waarop personeel werd gevraagd, volgens mij
is het dus niet zo makkelijk om geschikt personeel te vinden.
MRmichiel schreef:Booooo schreef:Dat is toch te gek voor woorden, dat je in je eigen land in een winkel buitelands moet praten
Dan ga je de volgende keer toch naar een winkel waar je wel een normale prijs betaald, de Action is niet voor niets zo goedkoop. Ik vind dat je een beetje aan het zeuren bent. Voor service betaal je nou eenmaal geld.
lucienne schreef:Ik zie het probleem niet zo.
Een hoop mensen vinden Action een goede winkel omdat het allemaal zo goedkoop is.
Wil je goede service en goede uitleg moet je niet naar de Action gaan.
De Action filialen hier in de buurt hadden een jaar lang constant advertenties hangen waarop personeel werd gevraagd, volgens mij
is het dus niet zo makkelijk om geschikt personeel te vinden.
MRmichiel schreef:Booooo schreef:Dat is toch te gek voor woorden, dat je in je eigen land in een winkel buitelands moet praten
Dan ga je de volgende keer toch naar een winkel waar je wel een normale prijs betaald, de Action is niet voor niets zo goedkoop. Ik vind dat je een beetje aan het zeuren bent. Voor service betaal je nou eenmaal geld.
welshje68 schreef:dat is ook zou bij de outlet stores in Roermond. Daar word je standaard in het duits aangesproken...heb een keer iet wat bot gereageerd met de woorden hoezo duits wij zijn toch in NEDERLAND...o u spreekt nederlands was het antwoord....ja gek he als je Nederlandse bent!!!
purny schreef:Omdat iedereen er zomaar voor niks uitgegooid wordt. Je kunt toch niet verwachten van iemand die er net 4 dagen werkt, al functioneerd voor iemand die er al veel langer werkt. Ze wilde mij eigelijk al er na 2 dagen ontslaan. En Action heeft volgens mij de naam al dus dan wil niemand er meer werken. Ik ga ook zeker niet in een winkel werken waar Polen werken, dus dat ik gewoon Engels moet spreken.
Mystica schreef:Laatst stond er in de supermarkt een duitse vrouw voor mij. De kassamedewerker sprak haar aan in het duits, waarop de vrouw in keurig nederlands vertelde dat zij niet in het duits aangesproken wilde worden. ze was immers in Nederland. Zelf werkte ze in duitsland in een winkel, en hoewel zij zelf ook zowel nederlands als duits sprak, hielp zij in de winkel in duitsland, nederlandse klanten gewoon in het duits.