Adil18 schreef:Bij andere mensen vind ik het wel weel leuk staan! Als ik nou even Poes als voorbeeld neem (mag dat, Poes...?): Zij heeft (op de foto's in haar profiel gezien) een heel mooi en slank figuurtje. Als je dat dan hebt, vind ik een kleiner vriendje wel staan.
Zo'n dingen mag je ALTIJD zeggen 
Zit er helemaal van te blinken 
Ik zeg ook altijd tegen iedereen voor ze mijn vriend ontmoeten dat hij kleiner is. Maar mensen kijken er eigenlijk zelden gek van op... Ze vinden ons meestal wel passen ook al is het zo 'omgekeerd'! Als ik voor mijn vriend sta, zie je hem ook niet meer (hij is ook erg atletisch gebouwd), daar staan we vaak mee te dollen voor de spiegel. Wat ik soms moeilijker vind is dat hij minder weegt dan mij (2tal kilo) en vooral dat hij niet zoveel macht heeft als sommige 'beren' dat hebben, hij kan me bijvoorbeeld niet als een veertje oppakken, dan voel ik me wel eens lomp. Maarja, met mijn lengte ben ik ook voor een grote man zwaar...
Ik draag minder hakjes als we weggaan, maar als ik ze echt aanwil houdt het me niet tegen hoor.
Moet zeggen dat ik het gewoon nooit als een issue heb gezien, we praten er zelf wel over maar we storen ons er niet echt aan.
Kussen gaat trouwens gewoon goed
Heel goed zelfs