Jongen kleiner dan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: Jongen kleiner dan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:01

Adil18 schreef:
Als ik naar de foto's in jouw profiel kijk vind ik jou niet echt zwaarlijfig hoor...! Knipoog
Ik doelde op nog iets meer lichaamsomvang Knipoog

Maar goed, inderdaad zoals ik zei: in MIJN ogen, dat wil niet zeggen dat die persoon het niet moet doen...
Maar tis wel mijn recht om te zeggen dat ik het niet mooi vind... Bloos

hahah dat zijn foto´s van vóór de bevalling, inmiddels is het toch iets meer hoor Knipoog

En tuurlijk mag je dat vinden, was geen aanval hoor, hoopte dat dat door mijn Haha! duidelijk was

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:03

Sterre schreef:
Jaaaaaaaaaaa, dat bedoel ik dus ook! Dat staat ech maf...!

Als ze maar gelukkig zijn met elkaar Knipoog .
Trouwens, in de wereld van de "prominenten" wordt er ook geen ophef over gemaakt Knipoog .
Kijk bijv. maar eens naar Bernie Eclestone (de baas van de Formule 1); dat menneke is écht klein en bovendien is het een beetje een mumsel Bloos Maar..... hij heeft wel een bloedmooie, lange vrouw Knipoog .[/quote]

Ja, en heel veel geld Knipoog

Misschien wordt er geen ophef over gemaakt in de prominenten-wereld...maar ik vergeet nooit weer de uitspraak van Nicole Kiddman toen het uit was met Tom Cruise: "nu kan ik eindelijk weer schoenen met hakken dragen!" Clown

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:04

sans6 schreef:
Adil18 schreef:
Als ik naar de foto's in jouw profiel kijk vind ik jou niet echt zwaarlijfig hoor...! Knipoog
Ik doelde op nog iets meer lichaamsomvang Knipoog

Maar goed, inderdaad zoals ik zei: in MIJN ogen, dat wil niet zeggen dat die persoon het niet moet doen...
Maar tis wel mijn recht om te zeggen dat ik het niet mooi vind... Bloos

hahah dat zijn foto´s van vóór de bevalling, inmiddels is het toch iets meer hoor Knipoog

En tuurlijk mag je dat vinden, was geen aanval hoor, hoopte dat dat door mijn Haha! duidelijk was

Oke, is goed hoor Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:05

Als je groot bent en je vriend is kleiner vind ik het niet raar staan, veel mannen zijn vaak maar rond de 1.75, maar zou je net zoals mij 1.49 zijn en dan een gozer vinden die kleiner is dan is dat imo veel stommer ROFL

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:07

Het gaat er niet om wat andere mensen denken of zien, maar wat jij ervaart bij hem, hoe je je voelt en of je denkt dat het zou werken tussen jullie. Het gaat om de personen, niet om de lengte.
Ik weet bv van mijzelf dat ik niet een relatie zal aangaan met een jongen kleiner dan ik (I've tried...). Ik voel me dan meteen zoveel ouder. Moederlijk ofzo. Ik kan dat gewoon niet. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet hebben.
Doe gewoon wat je gevoel je ingeeft Lachen En als dat is dat je 'm heel leuk vindt en graag zou willen kijken of jullie een koppel kunnen zijn, doe dat dan vooral! En geniet ervan en wees gelukkig Lachen

GingerMorgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:12

Iemand die kleiner is dan ik vind ik knap hahaha ben nog geen eens 1.60 !
Maar je hebt ook sophie dahl en jamie cullum. Die houden het ook al lang uit.
Citaat:
Sophie Dahl telt in lengte 1,83 meter en Jamie 1,65 meter!

Afbeelding

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:13

Ik ben zo'n 5 cm groter, en mij maakt het werkelijk NIKS uit!
Met hem klikt het gewoon helemaal, en wat maakt lengte oid nou uit? Gelukkig = Gelukkig en daar gaat het om in een relatie/het leven! Haha!

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:14

Ik ben al ruim 4,5 jaar smen met mijn vriend. Ik ben 1.75 en weeg ongeveer 97 kg
(ja ik weet het ben aan de zware kant... Boos! ) en mijn vriend is 1.70 en weegt ongeveer 74 kg.
Zelf draag ik niet graag hakken en dat hoeft nu dus ook niet! Haha!
Bevalt al jaren prima hoor, geen probleem!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:18

Ikzelf zou waarschijnlijk niet met een kleiner iemand gaan, maar dat is gewoon omdat ik me er echt niet tot aangetrokken voel.

Ik vind het alleen héél erg wanneer mensen geen relatie met elkaar willen alleen omdat ze bang zijn wat andere mensen van hen denken Bloos .
Wat voor zaken heeft de rest met wat jij voelt voor iemand anders? Het is toch jouw leven, niet die van de andere mensen? En als zij het vreemd vinden dat jouw vriend 10 centimeter kleiner is, who cares? Het is jouw leven, en als je leert de gedachte van je af te zetten 'maar wat gaan de andere mensen denken' dan wordt het misschien nog een superleuk leven met die jongen.
Dus als je hem leuk vindt, en je stoort je zelf niet aan zijn lengte, dan ga er toch gewoon voor Lachen .

Ik heb trouwens een vriendin met hetzelfde 'probleem'. Vriend is kleiner dan haar, ik heb hem nog niet ontmoet, maar ze blijft maar herhalen 'jamaar hij is wel kleiner dan mij'. Ze denkt dat wij het een erg vreemd gezicht gaan vinden wanneer we haar samen met hem zien. Maar ze maakt zich veel meer zorgen dan nodig is Haha! .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:23

xKatleentjex schreef:
Ikzelf zou waarschijnlijk niet met een kleiner iemand gaan, maar dat is gewoon omdat ik me er echt niet tot aangetrokken voel.

Ik vind het alleen héél erg wanneer mensen geen relatie met elkaar willen alleen omdat ze bang zijn wat andere mensen van hen denken
Bloos

is het ook, als iedereen zo zou denken hoe zou in godsnaam de wereld eruit zien, iemand laten staan omdat je bang bent gezien te worden Bloos!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:31

GingerMorgan schreef:
Iemand die kleiner is dan ik vind ik knap hahaha ben nog geen eens 1.60 !
Maar je hebt ook sophie dahl en jamie cullum. Die houden het ook al lang uit.
Citaat:
Sophie Dahl telt in lengte 1,83 meter en Jamie 1,65 meter!

Afbeelding

Dit vind ik ook niet echt een mooi stel...net een mama die met zoonlief aan de wandel is Scheve mond

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:02

maakt imo niet zoveel uit...vriendlief is hier ook denk toch wel zo'n 7 a 8 cm kleiner en een stuk smaller, maar krijg toch niet echt berichten dat het er raar uitziet, en heb ook zelf dat idee niet echt...vroeger wel, maar heb het idee dat het met mn vriend gewoon 'klopt', er is ook niemand die vreemd opkijkt als ie met mij aan komt zetten Clown
En zo wel...ja jammer dan, is hun probleem..wij zijn gelukkig en daar gaat het toch om?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:03

Och hemel, krijgen we die discussie weer... Gebruik de zoekmachine ff, er zijn al zoooveel topics hierover Tong uitsteken
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=18&t=810194&hilit=vriend&start=275

Ontopic: Mijn vriend is een flink eind kleiner dan ik.. En dan nog? Mag duidelijk zijn dat ik me geen lievere jongen kan wensen dan hij, en dat het plaatje dan in de ogen van anderen niet zo mooi is? Lekker boeiend!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:22

Lieke schreef:
Als je echt verliefd op hem bent maakt die lengte ook niet meer uit. Tuurlijk staat het wat raar, maar ach, daar gaat het toch helemaal niet om!
Nou inderdaad, kan me voorstellen dat sommige mensen je raar kunnen aankijken maar dan moet je maar denken "fiets off, ik ben gelukkig met hem". Lachen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:25

Het gaat er ten eerste natuurlijk om dat je gelukkig met elkaar bent, en je word toch het gelukkigst met iemand die een geweldig innerlijk heeft. Helaas willen wij mensen vaak ook nog graag een partner met een mooi uiterlijk. Smaken verschillen gelukkig, wat de een mooi vind, vind de ander niks. Maar goed ook, anders zou het dikke ruzie worden!

Persoonlijk vind ik het niet mooi lijken als de vrouw groter is als de man. Maar het is hun leven en als zij er gelukkig mee zijn, kan het niet beter toch? Ik ben zelf iets van 1.65 m, dus ik heb zelf niet zo snel met dit 'probleem' te maken. Ik ken wel een jongen die net iets kleiner is als ik, vroeger was ik altijd smoorverliefd op hem, toen was ik ook kleiner als hem. Nu ik groter ben, vind ik hem niet meer aantrekkelijk. MAAR ik ken hem nu ook beter en zijn innerlijk past totaal niet bij mij. Dus het is niet alleen de lengte die me tegen houdt. Stel dat we verder perfect bij elkaar zouden passen, zal zijn lengte mijn verliefdheid echt niet tegen houden.

Mijn vriend is best lang, en ik moet eerlijk zeggen dat als ik geen hakken aan heb, het bij ons ook geen mooi plaatje is hoor, dat lijk ik zo klein en jong! Nou ben ik een echte hakkendrager, dus dan valt het wel mee, maar zonder hakken hebben wij dit 'probleem' net zo goed. (ik geloof dat mijn vriend dat niet eens door heeft, dat het dan geen mooi plaatje is, volgens mij denken mannen hier helemaal niet zo over na..)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:29

Ik ben 1.85m, mijn vriend is iets groter.
Ik weet niet waarom, maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen die kleiner was dan mij.
Maar heb wel eens gezoend met een kleinere jongen.
Ik vind het persoonlijk geen mooi gezicht..
Maar als je echt verliefd bent, waarom niet?
Laat het gewoon op z'n beloop.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:42

Wat maakt dat nou uit Nagelbijten / Gniffelen . Ook weer zo'n rare verzonnen regel. Er is echt niemand die je raar aankijkt hoor Tong uitsteken .

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:38

Adil18 schreef:
Bij andere mensen vind ik het wel weel leuk staan! Als ik nou even Poes als voorbeeld neem (mag dat, Poes...?): Zij heeft (op de foto's in haar profiel gezien) een heel mooi en slank figuurtje. Als je dat dan hebt, vind ik een kleiner vriendje wel staan.

Zo'n dingen mag je ALTIJD zeggen Haha!
Zit er helemaal van te blinken Haha!

Ik zeg ook altijd tegen iedereen voor ze mijn vriend ontmoeten dat hij kleiner is. Maar mensen kijken er eigenlijk zelden gek van op... Ze vinden ons meestal wel passen ook al is het zo 'omgekeerd'! Als ik voor mijn vriend sta, zie je hem ook niet meer (hij is ook erg atletisch gebouwd), daar staan we vaak mee te dollen voor de spiegel. Wat ik soms moeilijker vind is dat hij minder weegt dan mij (2tal kilo) en vooral dat hij niet zoveel macht heeft als sommige 'beren' dat hebben, hij kan me bijvoorbeeld niet als een veertje oppakken, dan voel ik me wel eens lomp. Maarja, met mijn lengte ben ik ook voor een grote man zwaar...
Ik draag minder hakjes als we weggaan, maar als ik ze echt aanwil houdt het me niet tegen hoor.

Moet zeggen dat ik het gewoon nooit als een issue heb gezien, we praten er zelf wel over maar we storen ons er niet echt aan.

Kussen gaat trouwens gewoon goed Lachen Heel goed zelfs Huilen van het lachen

Blue_EyesJarig
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:13

Het is ook noooooit goed, he Haha!
Hubbie is wel 2cm langer dan ik, en weegt ongeveer evenveel. Heel praktisch hoor! Ik kan bv zo in de auto stappen, hoef nooit de stoel te verstellen of zoiets.
Maar goed, ik heb een vriendin die 1.60 is en haar man is 2.10 - hij is dan wel groter dan zij, maar dat is ook echt geen gezicht

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:16

Blue_Eyes schreef:
Het is ook noooooit goed, he Haha!
Hubbie is wel 2cm langer dan ik, en weegt ongeveer evenveel. Heel praktisch hoor! Ik kan bv zo in de auto stappen, hoef nooit de stoel te verstellen of zoiets.
Maar goed, ik heb een vriendin die 1.60 is en haar man is 2.10 - hij is dan wel groter dan zij, maar dat is ook echt geen gezicht

Dat ken ik ook, dat laatste! Vind ik ook niet mooi (en lijkt me bovendien helemaal niet praktisch....!)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:57

Adil18 schreef:
Citaat:
Als ze maar gelukkig zijn met elkaar Knipoog .
Trouwens, in de wereld van de "prominenten" wordt er ook geen ophef over gemaakt Knipoog .
Kijk bijv. maar eens naar Bernie Eclestone (de baas van de Formule 1); dat menneke is écht klein en bovendien is het een beetje een mumsel Bloos Maar..... hij heeft wel een bloedmooie, lange vrouw Knipoog .

Ja, en heel veel geld Knipoog

Misschien wordt er geen ophef over gemaakt in de prominenten-wereld...maar ik vergeet nooit weer de uitspraak van Nicole Kiddman toen het uit was met Tom Cruise: "nu kan ik eindelijk weer schoenen met hakken dragen!" Clown

Tja, geld doet onderen hè Schijnheilig ! (Kijk maar naar mini-Me Tong uitsteken !)

N.K. is natuurlijk zelf al een hele lange vrouw, volgens mij steekt die met hakken ook boven haar huidige man uit Clown .

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:58

Tja het staat misschien niet zo leuk, maar zolang jullie het leuk hebben.. wat maakt het dan uit? Haha!

Ikzelf val altijd op jongens die evengroot zijn als mij, had ze liever wat groter voor het plaatje, maar ach. Tong uitsteken

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:05

Wat maakt lengste nou weer uit? Clown

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:07

je er niet druk over maken
mijn man is ook kleiner die komt uit india
heb hem al geprobeerd om in de pokon te zetten maar helaas Haha!

dus zal het er mee moeten doen Haha!

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:09

Fin het wel kunnen hoor! `k kijk nooit raar op als ik een vrouw zie die langer is dan haar man/vriend Knipoog Let er niet eens op Clown