Relatie beginnen met jongen die met jou vreemd is gegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Re: Relatie beginnen met jongen die met jou vreemd is gegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:24

Ik ben het helemaal met bovenstaande eens, dit is een hele dubbele situatie.
Aan de ene kant vindt hij jou misschien echt heel leuk en zit er iets niet goed in zijn relatie. Vreemdgaan is dan niet de oplossing en zeker niet netjes, maar ik kan het dan wel begrijpen.
Aan de andere kant zou ik nog eens heel goed nadenken om een relatie met hem te beginnen. Hij is tenslotte al eerder vreemd gegaan en wat als jullie straks een relatie hebben en het gaat even niet lekker? Gaat hij dan weer vreemd?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:25

Lieneke_ schreef:
Ellee schreef:
Zijn jullie al vreemd gegaan dan?[nja, hij vooral]
Dat hij het uberhaupt probeert zo mij wel weerhouden van een relatie later met die jongen.

Ik zit ook in zo'n soort geval.. Scheve mond
Heel leuk he. Alleen doe ik [heel braaf vind ik] niks. Vind het niet kunnen tegen over zijn vriendin.

Jaa.. en ik voel me er ook ontzettend banketstaaf over,
Het is een vriend van de vriend van een vriendin van me..
Ik was met hun mee naar een feest zaterdag,
Eerst gingen we bij die jongen wat indrinken,
Toen ik binnekwam zei ik al meteen; dat is een leuke jongen!
En blijkbaar had hij ook al meteen gezegd dat hij mij leuk vond..
Nouja, toen hoorde ik dat hij een vriendin had, en toen dachtik: nouja laatmaar..
Heb zelf ook ervaring gehad dat mijn ex is vreemdgegaan, en ik weet hoe rot je je dan voelt..

Toen we daar binnen waren, probeerde hij mij te versieren..
Enn iedereen zat ook al erg iritant ons proberen te koppelen..
Erg stom, we waren allemaal erg aangeschoten, ik ben er op in gegaan..
En van het een kwam het ander en toen hebben we gezoend,

Toen gingen we naar huis met de taxi, en werden we met z'n 4e bij hem afgezet..
Aangezien ik dus niet meer naar huis kon, iedereen had veel gedronken, dus konden ook niet meer autorijden..
Toen zijn we bij hem blijven slapen,
De hele nacht in zijn armen gelegen, en echt laten zien dat hij iets voor me voelt..
( dat vind ik eigenlijk nog het ergst voor haar, dat hij écht laat merken dat hij me leuk vind Nagelbijten / Gniffelen )
Gister ook de hele dag samen geweest..

Zijn vriendin zit nu in Spanje, en die belde hem gister..
Zij merkte al dat er iets aan de hand was en vroeg wat er was.. en toen zei hij dat hij haar vanavond zou terug bellen om alles uit te leggen..
( geen idee of hij dat nou heeft gedaan of niet.. )

Ik vind het al niet zo handig dat je bent blijven slapen, en niet zo netjes ook. Als het een echte man was geweest had hij gezegd 'joh, ik vind je heel leuk, mijn vriendin zit nu in Spanje, ik maak het uit als ze terug is en dan gaan we daarna een keer samen op stap'.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:26

Als jij ook belazerd wilt worden moet je het zeker doen OK dan!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:27

ik zou het ook zeker niet doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:32

Ik ben net van zo eentje af.
begonnen de relatie al met leugens,en dit is nooit meer goedgekomen..Ik heb hem nooit 100%kunnen vertrouwen,en nu na 11 maanden is het helemaal op&over.

Hij banketstaaf zich nog steeds overal uit en legt de schuld bij mij, waardoor ik nu gigantisch in de war ben.
Hij scharrelde en was niet echt op zoek,maar had min of meer wat gevonden..hopte toen toch naar mij...maar vanaf mij ook wel weer naar anderen(nooit lichamelijk vreemdgegaan,maar msnen met intenties om af te spreken,kan ik ook niet goedkeuren).

het zegt gewoon duidelijk wat over iemands karakter.
Ik dacht ook,hij kiest dadelijk voor mij.
dat deed hij inderdaad,maar zodra het even minder ging,voegde hij zijn oude scharrels weer toe op msn en wilde weer daten..

Dus pas alsjeblieft op met zo'n kerel.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 10:46

Citaat:
Ik vind het al niet zo handig dat je bent blijven slapen, en niet zo netjes ook. Als het een echte man was geweest had hij gezegd 'joh, ik vind je heel leuk, mijn vriendin zit nu in Spanje, ik maak het uit als ze terug is en dan gaan we daarna een keer samen op stap'.

Nou wat mij betrefd is het een echte man geweest..
Hij had me ook alleen op de fiets naar huis hebben kunnen laten gaan..
Er was op dat moment geen andere oplossing voor ons alle 3 niet, we waren bij hun afgezet, en om nog verder met de taxi te gaan had ons heel veel gekost..
Het was ook echt niet mijn bedoeling geweest om daar te blijven slapen, en al helemaal niet naast hem,
Maar aangezien er 2 matrassen waren ( 1 1persoons, en 1 2 persoons ) Ben ik tussen hem en die vriendin van me ingaan liggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:48

pas er echt mee op Lieneke_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:50

Lieneke_ schreef:
Citaat:

Er was op dat moment geen andere oplossing voor ons alle 3 niet, we waren bij hun afgezet, en om nog verder met de taxi te gaan had ons heel veel gekost..
Het was ook echt niet mijn bedoeling geweest om daar te blijven slapen, en al helemaal niet naast hem,
Maar aangezien er 2 matrassen waren ( 1 1persoons, en 1 2 persoons ) Ben ik tussen hem en die vriendin van me ingaan liggen..

Nou dan had het hem of jullie maar heel veel gekost, ik vind het nog steeds geen echte man maar een jochie zonder ruggengraat die een brave onderdaan is van koning eenoog

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:54

als hij met jou vreemd gegaan is zou ik m niet vertrouwen, de kans is groot dat hij het weer doet.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:05

Anoniem schreef:
pas er echt mee op Lieneke_

Dat doe ik ook zeker!
Ben daarom ook erg benieuwd naar jullie mening..

Ik heb zelf ook altijd gezegd;
Van andermans vriendjes blijf je af..
Heb dit zelf ook meegemaakt bij mijn ex..

Maar als je zelf in de situatie zit is het opeens heel anders Nagelbijten / Gniffelen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:17

Ik ben ook vreemd gegaan met een jongen waarmee ik later 5 jaar een relatie mee gehad heb. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:24

Ik ben ik vreemdgegaan met mijn huidige vriend terwijl ik nog een ander had.
Die andere jongen daar had ik al een tijdje geen gevoelens meer voor maar ik wist niet hoe ik dat nu aan moest pakken.
Ik was toen 17 jaar en nogal een losbol, maar het heeft zich geloont Haha!
Ik ben nog steeds bij hem (bijna 11 jaar nu) en inmiddels braaf getrouwd en ook nooit meer zoiets doms gedaan.
Want mijn geweten knaagde wel en heb het de volgende dag meteen uit gemaakt met die ene jongen.
Dus er is hoop Clown

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:35

Lieneke_ schreef:
Toen zijn we bij hem blijven slapen,
De hele nacht in zijn armen gelegen, en echt laten zien dat hij iets voor me voelt..
( dat vind ik eigenlijk nog het ergst voor haar, dat hij écht laat merken dat hij me leuk vind Nagelbijten / Gniffelen )
Gister ook de hele dag samen geweest.

Misschien had hij het gewoon koud en was jij lekker warm...

Nee flauw, meisje, als een jongen je een nachtje in zijn armen neemt, dan voeld hij niet meteen iets voor je hoor, hij vind je misschien aardig, aantrekkelijk en leuk, maar liefde voelen ligt veel dieper, dan vind hij je ook leuk als je ziek bent en met spetterpoep op de pot zit, of met je grieperige hoofd kotsend boven de wc hangt.

Hoe oud is hij eigenlijk?

Ik vind hem ook erg zwak dat hij dit doet nu zijn vriendin in Spanje zit, zelfs al zou hij je echt heel leuk vinden, dan nog moet hij jou en zijn vriendin met respect blijven behandelen.

Hij zou toch moeten snappen dat dit een geheel verkeerde start is van een eventuele relatie??? Vertrouwen is nu al verloren!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:06

Ik ben zelf eens de vriendin in het verhaal geweest en kan het dan ook absoluut niet goedkeuren wat je hebt gedaan... Dan mag je nog zoveel gedronken hebben en dan mag het onmogelijk zijn geweest om thuis te komen, maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je dan maar de nacht in zijn armen doorbrengt en met hem zoent?! Sorry maar waar is je eigenwaarde dan? Want inderdaad, hoe je eraan gekomen bent, kom je er ook weer af... Als een gozer met een paar biertjes op al zó makkelijk vreemdgaat en zijn vriendin besodemietert, wie zegt dat ie dat dan niet even hard bij jou doet?

Heb het ook bij mijn ex gezien, hij ging vreemd met een meisje dat wist dat ie met mij had en die mij ook kende. Hij heeft mij gedumpt (niet dat ik nog met hem verder wilde toen ik dit eenmaal wist) en ging met haar verder. Vervolgens heeft ie nog diverse pogingen bij mij gedaan en legt zij hem (na ruim 3 jaar) nog steeds aan banden uit angst dat ie haar ook besodemieterd... Tsja, is dat dan een gezonde relatie vraag ik me af... Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, kom dan alleen niet achteraf klagen dat ie vreemdgegaan is Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:29

als jij WEET dat hij een vriendin heeft, vind ik jou net zo fout als hij dus wat dat betreft passen jullie wel bij elkaar..

ikzelf ben tijdens een relatie van 5 jaar verliefd geworden op mijn huidige vriend.. en ik ben wel zo 'mans' geweest om het eerst uit te maken met mijn ex.. is ook poedersuiker voor mijn ex.. maar het is wel met fatsoen gegaan..

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:36

Ten eerste vind ik vreemdgaan nooit goed te praten.
Maar het is wel zo dat elk verhaal twee kanten heeft en het ligt helemaal aan de situatie of je wat met zo'n iemand zou kunnen beginnen of niet.

maar mocht mij de vraag zo onder een verhaaltje erbij verteld wordt is het antwoord nee. (bovendien had ik dan niet geweten dat hij een vriendin zou hebben want dan was het nooit gebeurd).

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:31

Mijn ex had een vriendin en is vreemgegaan met mij.
Hij heeft het met haar uitgemaakt en we hebben een jaar een relatie gehad.
Hij hield heel veel van me,ik was zijn grote liefde etc.etc....
maar toen ik het na een jaar uitmaakte,was hij acheraf niet helemaal fair geweest.

Je hebt vreemdgaan en vreemdgaan....
Je hebt ook mensen die 'per ongeluk' een keer een scheve schaats rijden,en er vreselijk veel spijt van hebben en het nooooooooooooit meer zouden doen.
En je hebt mensen die hun 'pik achterna lopen' ...

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:32

ik ben toendertijd ook met een jongen gegaan die met mij vreemdging,, en flikte mij het zelfde..!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:33

Even voor de duidelijkheid;
Ik bedoel hier ook niet mee dat ik een relatie met hem wíl, ik ben het met veel meningen hier eens dat je die jongen dan nietmeer kunt vertrouwen..
Ik vind hem hartstikke leuk, maar stel hij zou het nu uitmaken met zijn vriendin, zal er wel heel veel goeds moeten gebeuren en heel veel tijd moeten voorbij gaan, en ik denk niet dat dat zal gebeuren..

ik vroeg me alleen af of jullie wel een relatie zouden kunnen beginnen op deze manier..
Omdat dit me aan het nadenken heeft gezet..
En ik nu toch heel veel berichtjes lees dat meer mensen dit hebben gehad!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:36

Het ligt er denk ik deels aan hoe jij tegenover vreemd gaan staat. Niemand snapt het maar ik zou het niet zo boeiend vinden (vreemd weet ik maar toch denk ik er zo over). Ben totaal niet jaloers aangelegd en als ik nu iets met die jongen zou kunnen krijgen (zelfde situatie als jij en ben een jaar met hem gegaan terwijl hij al 8 jaar een vriendin had) nu is het uit, als het kan ga ik ervoor. Ik zou gewoon denken " we zien wel waar het schip strand". vind je het niks, gewoon niet doen! zowel, succes! Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:39

Whahaha wat erg zijn die mannen toch he?
Daarom wil ik geen vent meer, geen relatie, helemaal niks.

En ik kan alleen maar dit zeggen: Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf. En een vos verliest zijn haren, niet zijn streken. Iemand die dit al doet zit al niet goed in elkaar, deugt al niet als persoon, laat staan als vriend/man.

Lekker laten lopen zo iemand. Als hij echt wat waard was geweest had hij eerst netjes zijn relatie beeindigd en dan pas rustig aan jou beter leren kennen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:40

Nee, ik zou het absoluut niet kunnen.

Ten eerste ga ik niet met iemand als ik weet dat hij een vriendin heeft, dan maakt hij het maar eerst netjes uit als hij denkt dat die relatie geen kans meer heeft, en dan komt hij naar mij toe.
En als ik dan pas achteraf te horen krijg dat hij toen nog een vriendin had, zou ik gewoon zo kwaad op hem zijn dat ik al helemaal geen relatie meer wil. Ik heb sowieso al moeite met mensen vertrouwen, het eerste wat me dan te binnen zou schieten is 'ja dag, en als je mij plots niet meer zo leuk vindt dan ga je me ook eerst lekker even bedriegen alvorens je dapper genoeg bent om me te dumpen voor een andere griet'.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:53

Lieneke_ schreef:
Citaat:

Als hij een echte man was geweest, was hij op de bank gaan liggen en had jij niet de hele nacht in zijn armen liggen slapen Knipoog. Dan was hij iig een man geweest tegenover zijn vriendin.

Tja lastige situatie, hij is wel voor mij vreemd gegaan Vork.
Ik denk dat ik wel altijd bang zou zijn dat hij het ook bij mij doet, en met een ander zoent.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:55

Als je bang bent moet je er niet aan beginnen! Angst is nergens goed voor en alleen onnodig. Doen of niet, maar niet twijfelen..

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:58

Suzanne F. schreef:
Whahaha wat erg zijn die mannen toch he?
Daarom wil ik geen vent meer, geen relatie, helemaal niks.

En ik kan alleen maar dit zeggen: Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf. En een vos verliest zijn haren, niet zijn streken. Iemand die dit al doet zit al niet goed in elkaar, deugt al niet als persoon, laat staan als vriend/man.

Lekker laten lopen zo iemand. Als hij echt wat waard was geweest had hij eerst netjes zijn relatie beeindigd en dan pas rustig aan jou beter leren kennen.

Nou, jij ziet 't wel heel erg zwart/wit. Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat die jongen helemaal niet deugt als persoon! Ieder persoon heeft een heleboel goede en slechte facetten, dat is menselijk.
Als je één keer vreemd gaat, je er hartstikke rot over voelt, het nooit weer zult doen en het gelijk uitmaakt met je partner betekent het toch niet dat je voor altijd niet deugt?
Dus TS, als jij hem leuk vindt, ga er gewoon voor, maar blijf eerlijk tegen jezelf en kap er gelijk mee als blijkt dat hij alleen maar zijn &*# achterna loopt!