Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lieneke_ schreef:Ellee schreef:Zijn jullie al vreemd gegaan dan?[nja, hij vooral]
Dat hij het uberhaupt probeert zo mij wel weerhouden van een relatie later met die jongen.
Ik zit ook in zo'n soort geval..![]()
Heel leuk he. Alleen doe ik [heel braaf vind ik] niks. Vind het niet kunnen tegen over zijn vriendin.
Jaa.. en ik voel me er ook ontzettend banketstaaf over,
Het is een vriend van de vriend van een vriendin van me..
Ik was met hun mee naar een feest zaterdag,
Eerst gingen we bij die jongen wat indrinken,
Toen ik binnekwam zei ik al meteen; dat is een leuke jongen!
En blijkbaar had hij ook al meteen gezegd dat hij mij leuk vond..
Nouja, toen hoorde ik dat hij een vriendin had, en toen dachtik: nouja laatmaar..
Heb zelf ook ervaring gehad dat mijn ex is vreemdgegaan, en ik weet hoe rot je je dan voelt..
Toen we daar binnen waren, probeerde hij mij te versieren..
Enn iedereen zat ook al erg iritant ons proberen te koppelen..
Erg stom, we waren allemaal erg aangeschoten, ik ben er op in gegaan..
En van het een kwam het ander en toen hebben we gezoend,
Toen gingen we naar huis met de taxi, en werden we met z'n 4e bij hem afgezet..
Aangezien ik dus niet meer naar huis kon, iedereen had veel gedronken, dus konden ook niet meer autorijden..
Toen zijn we bij hem blijven slapen,
De hele nacht in zijn armen gelegen, en echt laten zien dat hij iets voor me voelt..
( dat vind ik eigenlijk nog het ergst voor haar, dat hij écht laat merken dat hij me leuk vind)
Gister ook de hele dag samen geweest..
Zijn vriendin zit nu in Spanje, en die belde hem gister..
Zij merkte al dat er iets aan de hand was en vroeg wat er was.. en toen zei hij dat hij haar vanavond zou terug bellen om alles uit te leggen..
( geen idee of hij dat nou heeft gedaan of niet.. )

Citaat:Ik vind het al niet zo handig dat je bent blijven slapen, en niet zo netjes ook. Als het een echte man was geweest had hij gezegd 'joh, ik vind je heel leuk, mijn vriendin zit nu in Spanje, ik maak het uit als ze terug is en dan gaan we daarna een keer samen op stap'.
Lieneke_ schreef:Citaat:Ik vind het al niet zo handig dat je bent blijven slapen, en niet zo netjes ook. Als het een echte man was geweest had hij gezegd 'joh, ik vind je heel leuk, mijn vriendin zit nu in Spanje, ik maak het uit als ze terug is en dan gaan we daarna een keer samen op stap'.
Nou wat mij betrefd is het een echte man geweest..
Hij had me ook alleen op de fiets naar huis hebben kunnen laten gaan..
Er was op dat moment geen andere oplossing voor ons alle 3 niet, we waren bij hun afgezet, en om nog verder met de taxi te gaan had ons heel veel gekost..
Het was ook echt niet mijn bedoeling geweest om daar te blijven slapen, en al helemaal niet naast hem,
Maar aangezien er 2 matrassen waren ( 1 1persoons, en 1 2 persoons ) Ben ik tussen hem en die vriendin van me ingaan liggen..
Anoniem schreef:pas er echt mee op Lieneke_
Lieneke_ schreef:Toen zijn we bij hem blijven slapen,
De hele nacht in zijn armen gelegen, en echt laten zien dat hij iets voor me voelt..
( dat vind ik eigenlijk nog het ergst voor haar, dat hij écht laat merken dat hij me leuk vind)
Gister ook de hele dag samen geweest.

Lieneke_ schreef:Citaat:Ik vind het al niet zo handig dat je bent blijven slapen, en niet zo netjes ook. Als het een echte man was geweest had hij gezegd 'joh, ik vind je heel leuk, mijn vriendin zit nu in Spanje, ik maak het uit als ze terug is en dan gaan we daarna een keer samen op stap'.
Nou wat mij betrefd is het een echte man geweest..
Hij had me ook alleen op de fiets naar huis hebben kunnen laten gaan..
. Dan was hij iig een man geweest tegenover zijn vriendin.
.
Suzanne F. schreef:Whahaha wat erg zijn die mannen toch he?
Daarom wil ik geen vent meer, geen relatie, helemaal niks.
En ik kan alleen maar dit zeggen: Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf. En een vos verliest zijn haren, niet zijn streken. Iemand die dit al doet zit al niet goed in elkaar, deugt al niet als persoon, laat staan als vriend/man.
Lekker laten lopen zo iemand. Als hij echt wat waard was geweest had hij eerst netjes zijn relatie beeindigd en dan pas rustig aan jou beter leren kennen.