Gestolen fietsen... wat is nou een echt goed slot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlou_

Re: Gestolen fietsen... wat is nou een echt goed slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:39

ik heb een abus scooterslot, niet zo een zware. anders kende nie fietsen haha Knipoog maar ik maak hem echt vast aan een paal, nu mijn fiets ook al 2 keergejat is. deze sloten zijn iets van 39 euro ofzo

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:56

Sheran schreef:
Mijn eerste gestolen fiets was gewoon grijs, mijn tweede had een goud met rode kleur (overgespoten). Om mijn huidige hangen rozenslingers en hawaiikettingen *LOL*. Ik krijg er heel vaak leuke opmerkingen over.
Ik heb momenteel 2 sloten: een simpel spiraalslot om hem overal aan vast te zetten:

[img][/img]

en een stevige ketting met discusslot:
[img]]

Volgens mij heb ik jou dan wel eens zien fietsen met je slingers! Tenzij er meer zijn die dat hebben Knipoog

Dat bovenste slot lijkt me nou niet bepaald veilig :S

Ik heb nog maar 1 fiets gestolen gehad, en zelfs die heeft het 3 jaar overleefd op een simpel slotje die er standaard opzit.

Mijn nieuwe (luxe) fiets heeft en gewoon slot, zo'n dikke met rubber en een stofje eromheen, en heb ook nog zo'n beugel waarmee je je stuur op slot kan zetten aan je frame/wielen.
Het aller veiligste is je fiets binnenzetten, maar dat moet natuurlijk wel kunnen Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:47

kehdra schreef:
Volgens mij heb ik jou dan wel eens zien fietsen met je slingers!

ROFL ROFL ROFL

Zou heel goed kunnen! Even groeten de volgende keer Clown

Binnen zetten kan bij mij helaas niet. Ergens aan vast zetten doe ik nu meestal wel Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:23

Ik heb een simpel slot van de action ...gelukkig is mijn fiets rood wit blauw en heeel oud dus hopelijk staat ie dr na de vakantie nog Tong uitsteken
Ik heb wel een zwaar scooterslot Haha! maar moest helaas de dag voor de vakantie vlot wezen anders zou ik de trein missen Haha!