Heel dringend tips gezocht om....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Re: Heel dringend tips gezocht om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:02

Rianneke schreef:
laat en stel bij haar gaan glaasje draaien en dan moeten er vragen komen over geesten (vooral de klopgeesten Clown )

Een gouden tip: als je niet weet waar je mee bezig bent ga dan NOOIT zomaar glaasje draaien! Dat zijn geen grappige bangmakerijen meer....

Verder heb ik geen lumineuze idee-en, maar schrok nogal van bovenstaand voorstel.... Huilen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:04

Helemaal met buitenzorg eens, je wil niet weten wat voor ellende je daar mee in huis kan halen!

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 19:05

Geesten oproepen lijkt me ook niet echt leuk. Hou daar niet zo van Nagelbijten / Gniffelen

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:24

ja of zorgen dat je binnen komt (in overleg met mensen van dat huis) en dan de stoppen er uittrekken zodat de stroom uit valt, en dan weer stroom aan doen en dan weer uit en dan weer aan *LOL*
of boven gaan lopen, zodat ze dat beneden hoort,
en je dan verstoppen Huilen van het lachen

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:11

Ik kan heel eerlijk zeggen dat als mijn vrienden dit zouden doen dat ik dit echt niet zou kunnen waarderen! Ik vind dit soort grappen niet leuk. Maar als je dan toch doorzet, doe dan alsjeblieft iets wat niet te erg is! Want dan kan ze inderdaad blijvende angsten of wat dan ook over houden Boos!

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:46

Wat mij echt eng lijkt is als er iemand (met bijv. scream masker) doodstil voor het raam naar binnen zou staan kijken. Dat je tv kijkt en plotseling in de gaten krijgt dat er iemand naar je staat te staren, en je weet niet eens hoe lang al.
Ik heb zelf mijn huisgenootje een keer laten schrikken. Die is nogal angstig aangelegd. Wij wonen in een flat en haar slaapkamer ligt tegen de galerij aan. Toen we alletwee waren gaan slapen ben ik uit bed gegaan en op mijn tenen naar buiten gelopen en zachtjes gaan krassen en kloppen op haar raam.
Ook heb ik een keer, toen ze mij 's avonds laat niet thuis verwachtte, aangebeld. (Ik verzeker je, wij hebben echt een nare bel. Echt zo'n keiharde. En ze is al niet zo op haar gemak als ze 's avonds alleen thuis is .. ). Ondertussen heb ik met de sleutel de voordeur open gedraaid en op een flinke kier gezet. Ik ben buiten haar gezichtsveld gaan staan en blijven aanbellen totdat ze wel een keer naar de deur toe moest ( in eerste instantie deed ze gewoon niet open). Ze deed de tussendeur van het halletje open, zag de voordeur open staan en toen .. haar gezicht .. dat vergeet ik nooit meer .. haha haar ogen waren schoteltjes! Ze handelde opzich wel goed want ze sprong naar voren en gooide de deur dicht. Anderzijds .. haar vader zei later dat hij het stom vond want als de deur op een kier staat kan er ook iemand binnen zijn gekomen. Haha ik heb er zelf erg om moeten lachen. Zij niet en ze had het aan haar ouders verteld .. die konden mijn grapje ook niet waarderen.. Ze zint nog steeds op wraak dus ik ben erg op mijn hoede tegenwoordig haha Succes met jullie actie(s)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 07:55

Dagie schreef:
Jullie lezen hier weer goed zeg pff ze past NIET op kinderen, de GEEN kinderen in dat huis, snappen jullie GEEN kinderen

Okay, okay, geen kinderen ... maar dan nog.. wat is er eigenlijk zo leuk dan om iemand de stuipen op het lijf te jagen? Ik vind op iemand's angsten inspelen geen grap.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:04

Wido4ever schreef:
Wat mij echt eng lijkt is als er iemand (met bijv. scream masker) doodstil voor het raam naar binnen zou staan kijken. Dat je tv kijkt en plotseling in de gaten krijgt dat er iemand naar je staat te staren, en je weet niet eens hoe lang al.
Ik heb zelf mijn huisgenootje een keer laten schrikken. Die is nogal angstig aangelegd. Wij wonen in een flat en haar slaapkamer ligt tegen de galerij aan. Toen we alletwee waren gaan slapen ben ik uit bed gegaan en op mijn tenen naar buiten gelopen en zachtjes gaan krassen en kloppen op haar raam.
Ook heb ik een keer, toen ze mij 's avonds laat niet thuis verwachtte, aangebeld. (Ik verzeker je, wij hebben echt een nare bel. Echt zo'n keiharde. En ze is al niet zo op haar gemak als ze 's avonds alleen thuis is .. ). Ondertussen heb ik met de sleutel de voordeur open gedraaid en op een flinke kier gezet. Ik ben buiten haar gezichtsveld gaan staan en blijven aanbellen totdat ze wel een keer naar de deur toe moest ( in eerste instantie deed ze gewoon niet open). Ze deed de tussendeur van het halletje open, zag de voordeur open staan en toen .. haar gezicht .. dat vergeet ik nooit meer .. haha haar ogen waren schoteltjes! Ze handelde opzich wel goed want ze sprong naar voren en gooide de deur dicht. Anderzijds .. haar vader zei later dat hij het stom vond want als de deur op een kier staat kan er ook iemand binnen zijn gekomen. Haha ik heb er zelf erg om moeten lachen. Zij niet en ze had het aan haar ouders verteld .. die konden mijn grapje ook niet waarderen.. Ze zint nog steeds op wraak dus ik ben erg op mijn hoede tegenwoordig haha Succes met jullie actie(s)

als je dat bij mij had gedaan dan had ik je gehaat Bloos! (Had wel niet mijn ouders ingelicht, dat vind ik dan weer flauw), maar o, wat ben ik bang voor zulk soort dingen. Nagelbijten / Gniffelen

TS, kan alleen maar zeggen dat je met ongeveer alle acties die hier in staan (vooral voor het raam staan... brr) een type als mij op de kast zou jagen.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:10

de film : the strangers kijken
met haar bij der oppasadres..
dan naar huis gaan
en een keer op de deur kloppen.. geloof me die heeft dan schijt Haha!..
n dan zou ik wel as ik jou was toch die avond bij haar blijven slapen Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:16

Niet met haar de strangers kijken maar alleen de strangers kijken en dat dan na doen.. Nagelbijten / Gniffelen Laat het dode achterwegen en je heb gegarandeerd succes Huilen van het lachen

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:17

nee Haha!
in die film ging die man toch ook weg Knipoog en gebeurde er enge dingen Haha! dus moet ze niet eerst alleen zijn..
en anders heb je ook kans dat ze de film afzet Knipoog

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 12:30

Jannepauli schreef:
Dagie schreef:
Jullie lezen hier weer goed zeg pff ze past NIET op kinderen, de GEEN kinderen in dat huis, snappen jullie GEEN kinderen

Okay, okay, geen kinderen ... maar dan nog.. wat is er eigenlijk zo leuk dan om iemand de stuipen op het lijf te jagen? Ik vind op iemand's angsten inspelen geen grap.

Dat is toch gewoon grappig ? We pakken haar gewoon terug voor wat zij telkens doet Knipoog Zij lagt zo vaak. Nu mogen wij toch ook weleens laggen

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:01

Ik neem aan dat je 'lachen' bedoelt?

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:29

het is al een oud topic, maar ik zou graag willen weten hoe je vriendin het ervan af heeft gebracht en wat je nu uiteindelijk met haar hebt uitgespookt, ben benieuwd Ja

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:40

*topic doorgelezen*

Ik zou het ook wel willen weten.. Vork

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:23

Ik ook. Haha!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:31

en hier nog een nieuwschierig persoontje Bloos

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:34

volgens mij is de TS ondertussen vermoord door haar vriendin die na de grap wraak wou. Huilen van het lachen

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 22:05

We hebben niet veel meer gedaan Tong uitsteken te weinig tijd helaas.
Wel met een zaklamp voorbij t huis en t huis in de gaten houden haha.
we konden niet langs achter want de buren de honden begonnen te blaffen.
we hebben wel gebeld en dan nix zeggen of met een enge stem praten Clown

ze was wel bang want na een tijd nam er een jongen op Haha!

en zeiden van kijk eens achter je enzo toen ze achter de pc zat Tong uitsteken whahaha

ook hebben we pizza laten komen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:43

Huilen van het lachen
Wat deed die jongen daar? Huilen van het lachen

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 21:01

Ja dat vroegen wij ons ook af Clown
Maar we weten iig wel 100% zeker wat ie daar niet deed Tong uitsteken