Wido4ever schreef:Wat mij echt eng lijkt is als er iemand (met bijv. scream masker) doodstil voor het raam naar binnen zou staan kijken. Dat je tv kijkt en plotseling in de gaten krijgt dat er iemand naar je staat te staren, en je weet niet eens hoe lang al.
Ik heb zelf mijn huisgenootje een keer laten schrikken. Die is nogal angstig aangelegd. Wij wonen in een flat en haar slaapkamer ligt tegen de galerij aan. Toen we alletwee waren gaan slapen ben ik uit bed gegaan en op mijn tenen naar buiten gelopen en zachtjes gaan krassen en kloppen op haar raam.
Ook heb ik een keer, toen ze mij 's avonds laat niet thuis verwachtte, aangebeld. (Ik verzeker je, wij hebben echt een nare bel. Echt zo'n keiharde. En ze is al niet zo op haar gemak als ze 's avonds alleen thuis is .. ). Ondertussen heb ik met de sleutel de voordeur open gedraaid en op een flinke kier gezet. Ik ben buiten haar gezichtsveld gaan staan en blijven aanbellen totdat ze wel een keer naar de deur toe moest ( in eerste instantie deed ze gewoon niet open). Ze deed de tussendeur van het halletje open, zag de voordeur open staan en toen .. haar gezicht .. dat vergeet ik nooit meer .. haha haar ogen waren schoteltjes! Ze handelde opzich wel goed want ze sprong naar voren en gooide de deur dicht. Anderzijds .. haar vader zei later dat hij het stom vond want als de deur op een kier staat kan er ook iemand binnen zijn gekomen. Haha ik heb er zelf erg om moeten lachen. Zij niet en ze had het aan haar ouders verteld .. die konden mijn grapje ook niet waarderen.. Ze zint nog steeds op wraak dus ik ben erg op mijn hoede tegenwoordig haha Succes met jullie actie(s)
als je dat bij mij had gedaan dan had ik je gehaat
(Had wel niet mijn ouders ingelicht, dat vind ik dan weer flauw), maar o, wat ben ik bang voor zulk soort dingen. 
TS, kan alleen maar zeggen dat je met ongeveer alle acties die hier in staan (vooral voor het raam staan... brr) een type als mij op de kast zou jagen.