Maar vind het niet echt een stads autotjes, heb het nooit ook echt een compacte auto gevonden.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar vind het niet echt een stads autotjes, heb het nooit ook echt een compacte auto gevonden.... x_Marr schreef:Kia Picanto? Schijnt ook echt voor in de stad te zijn en zijn ook nog in hele leuke kleuren
kan er niets mooi aan vinden helaas.. 
!
).
moet nog een nul achter
maar dat is veel en veel te veel geld voor mij. xDramaQueen schreef:x_Marr schreef:Kia Picanto? Schijnt ook echt voor in de stad te zijn en zijn ook nog in hele leuke kleuren
Ik zag hem idd al maar vind het vreselijke autotjeskan er niets mooi aan vinden helaas..
x_Marr schreef:xDramaQueen schreef:
Ik zag hem idd al maar vind het vreselijke autotjeskan er niets mooi aan vinden helaas..
Wat voor model vind je wel mooi?
droomauto nr 1
Linda_Bien schreef:Een mini cooper misschien? Die zijn ook klein én behoooooorlijk fashionable.
als ik meer dan 15.000 ga uitgeven word het absoluut de new beetle. maar dat is to much money
Anders zouden ze echt erg leuk zijn 
xDramaQueen schreef:Linda_Bien schreef:Een mini cooper misschien? Die zijn ook klein én behoooooorlijk fashionable.
die zijn niet te betalenals ik meer dan 15.000 ga uitgeven word het absoluut de new beetle. maar dat is to much money
Fifteen schreef:Haha dan begin nog maar goed te sparen die zijn netjes niet te krijgen onder de 10.000 was ook verliefd op de new beetle maar schijnt ook nog eens dat de auto heel erg veel benzine drinkt....
Haha
maar tweedehands zijn ze ook gewoon nog veel te duur..
x_Marr schreef:En duur Linda_BienAnders zouden ze echt erg leuk zijn
Een opel corsa dan?
xDramaQueen schreef:Fifteen schreef:Haha dan begin nog maar goed te sparen die zijn netjes niet te krijgen onder de 10.000 was ook verliefd op de new beetle maar schijnt ook nog eens dat de auto heel erg veel benzine drinkt....
Haha
nieuw zijn ze 32.000maar tweedehands zijn ze ook gewoon nog veel te duur..
), voor zover ik weet was hij redelijk zuig voor een wat oudere auto 

eisen zijn dat ik hem mooi moet vinden, want ik wil geen geld uitgeven aan iets wat ik niet mooi vind, zuinig, en ideaal om me tussen de kleine parkeerplekjes te wurmen
Inderdaad 14000 euries voor de Ford. De nieuwe Ford Ka komt binnenkort ook uit. Is nog kleiner en nog stadser en zeer waarschijnlijk voordeliger dan de Fiesta:
Lancome schreef:OepsInderdaad 14000 euries voor de Ford. De nieuwe Ford Ka komt binnenkort ook uit. Is nog kleiner en nog stadser en zeer waarschijnlijk voordeliger dan de Fiesta:
http://www.ford.nl/comingsoon