Jaloerse vrouwen! *zucht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Olle

Re: Jaloerse vrouwen! *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:01

Naah vind het een beetje banketstaaf dat je die vrouw meteen afvalt!
Als er niks aan de hand zou zijn had hij (de collega in kwestie) gewoon eerlijk tegen zijn vrouw kunnen zeggen dat hij met jou mailt!
Sorry, maar ik heb hetzelfde meegemaakt! Het is echt niet leuk als je vriend/man iets voor je achter houd. en zodra hij iets achter houd klopt er iets niet!!

Jij kan er niks aan doen, snap dat het voor jou vervelend is, maar denk dat die man goed mis zit Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:13

Olle schreef:
Naah vind het een beetje banketstaaf dat je die vrouw meteen afvalt!
Als er niks aan de hand zou zijn had hij (de collega in kwestie) gewoon eerlijk tegen zijn vrouw kunnen zeggen dat hij met jou mailt!
Sorry, maar ik heb hetzelfde meegemaakt! Het is echt niet leuk als je vriend/man iets voor je achter houd. en zodra hij iets achter houd klopt er iets niet!!

Jij kan er niks aan doen, snap dat het voor jou vervelend is, maar denk dat die man goed mis zit Lachen

Maar sms nalezen, wachtwoorden veranderen etc...Volgens mij heb je dan zelf ook wel een probleem...

Hoewel ik me ergens ook weer in jou antwoord kan vinden, en wel in dit stuk:

Citaat:

Als mijn vriend een smsje krijgt van een meisje wat niet 'zomaar' een smsje is, dan laat hij het me lezen en praten we erover. Dan komt hij thuis en zegt hij: 'Lisanne, kijk eens even, ik wil je even wat laten lezen'. Dan wil hij weten wat ik er van denk, wat ik vind dat hij moet doen en hoe hij erover denkt en wat hij wil doen.

Mensen kletsen zo snel en hij heeft geen zin over gepraat over hem...! Als mensen dan ooit iets tegen mij zeggen sta ik tenminste niet met de bek vol tanden, immer heeft mijn vriend me mooi op de hoogte gehouden Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:26

breezy302 schreef:
Vind het ook erg jammer dat dit topic zo is gemaakt, ik bedoel ts je doet alsof die vrouw helemaal gek is maar misschien is hij wel de grootste leugenaar die er bestaat en is 1000x vreemdgegaan! en het zegt ook wel wat dat hij jou vertled hoe achterdochtig zij is! vind het sowieso al erg raar dat jij perse met hem moet mailen! laat hem lekker met rust want nu ben je eigenlijk gewoon aan het stoken nu je dit topic hebt aangemaakt! misschien zit zijn vrouw ook wel op bokt

ben het hier eigenlijk wel mee eens.. alleen de reactie van die vrouw (als klopt wat ts zegt) vind ik dan weer net iets te ver gaan

ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat mijn vriend zoiets doet.. ik heb ik het verleden aardig wat mee gemaakt wbt vriendjes die achter mijn rug om contact hadden met hun ex.. en vervolgens ook terug gingen naar die exen.. dus ben een beejte huiverig wat dat betreft..

en ik vind dat jij en je collega een beetje sneaky doen over jullie mail contacten.. zo komt het op mij iig over.. want je hebt bij voorbaat al een 'hekel' aan die vrouw zo aan je reacties te zien.. maar kijk ook even verder dan je neus lang is Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:41

Wat ben ik blij dat ik niet jaloers ben aangelegd.
Het lijkt me zo vermoeiend en lastig als je constant moet bezig zijn met te checken als vriendlief geen foute dingen doet. Want hoeveel je je man/vriend ook controleerd, als hij dat echt wil kan hij altijd vreemdgaan, als is het op weg naar de bakker bij wijze van spreken.

Mijn vriend werkt samen met 2 mannen en 10 vrouwen. Tja, als ik me daar in druk moet beginnen maken, heb ik er een dagtaak aan.

Ik snap niet dat mensen echt een relatie kunen hebben zonder vertrouwen want dan leef je 24/7 met een grote dreigende donderwolk boven je...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:54

BraveSpots schreef:
Wat ben ik blij dat ik niet jaloers ben aangelegd.
Het lijkt me zo vermoeiend en lastig als je constant moet bezig zijn met te checken als vriendlief geen foute dingen doet. Want hoeveel je je man/vriend ook controleerd, als hij dat echt wil kan hij altijd vreemdgaan, als is het op weg naar de bakker bij wijze van spreken.

Mijn vriend werkt samen met 2 mannen en 10 vrouwen. Tja, als ik me daar in druk moet beginnen maken, heb ik er een dagtaak aan.

Ik snap niet dat mensen echt een relatie kunen hebben zonder vertrouwen want dan leef je 24/7 met een grote dreigende donderwolk boven je...

helemaal mee eens..
alleen jaloezie is ook een teken dat je heel veel van iemand houd.. toch nog een beetje positief toch ? Tong uitsteken
alleen als het doorslaat is het niet gezond meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:01

Als je weet hoe vaak ik dat al heb meegemaakt.. Ik ben een echte mannen vrouw.. ik ben gek op mannen, maar ik ben ook een echte vrouw.. dus de vrouwen van mannen voelen zich vaak bedreigd, maar dat hoeft niet.

Vorig jaar ben ik ook lastig gevallen door de vriendin van een ex-collega, die lichtelijk gestoord werd....
Gewoon niet meer mailen, heel simpel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:37

nee ik ben die vrouw niet, maar als ik de ts zou zijn zou ik hem niet meer mailen, het zegt al genoeg dat zei het mail en bel contact niet af wil kappen! en vriendschappelijk? het zijn collega's zoals er staat dus ook geen eeuwenlange vrienden dus ook geen drama's als ze hiermee stoppen. Volgens mij is hier veel meer aan de hand dan alleen mailen anders waren ze allang gestopt

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:40

ik heb ook zo'n hekel aan jaloerse vrouwen bah! als je zelf onzeker bent hoef je dat niet op andere vrouwen af te reageren.
waarom denken vrouwen zo snel dat als je met hun man/ vriend staat te praten dat je iets van ze wil (en ze weten dan dat ik zelf gewoon een relatie heb) kan er zo moe van worden. al moet ik zeggen dat mannen ook wel zo kunnen zijn. het is gewoon soms zo jammer dat je niet normaal met mensen om kunt gaan....

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:44

LimaMambo schreef:
breezy302 schreef:
Vind het ook erg jammer dat dit topic zo is gemaakt, ik bedoel ts je doet alsof die vrouw helemaal gek is maar misschien is hij wel de grootste leugenaar die er bestaat en is 1000x vreemdgegaan! en het zegt ook wel wat dat hij jou vertled hoe achterdochtig zij is! vind het sowieso al erg raar dat jij perse met hem moet mailen! laat hem lekker met rust want nu ben je eigenlijk gewoon aan het stoken nu je dit topic hebt aangemaakt! misschien zit zijn vrouw ook wel op bokt

ben het hier eigenlijk wel mee eens.. alleen de reactie van die vrouw (als klopt wat ts zegt) vind ik dan weer net iets te ver gaan

ik zou het ook niet tof vinden als ik er achter kom dat mijn vriend zoiets doet.. ik heb ik het verleden aardig wat mee gemaakt wbt vriendjes die achter mijn rug om contact hadden met hun ex.. en vervolgens ook terug gingen naar die exen.. dus ben een beejte huiverig wat dat betreft..

en ik vind dat jij en je collega een beetje sneaky doen over jullie mail contacten.. zo komt het op mij iig over.. want je hebt bij voorbaat al een 'hekel' aan die vrouw zo aan je reacties te zien.. maar kijk ook even verder dan je neus lang is Knipoog

hier ben ik het ook wel ergens mee eens maar vaak is het zo (bij mij iig) als ik bijv met een man sta te praten zijn vriendin tegen mij begint ipv van tegen haar eigen vriend. zeg tegen hem dat je niet wil dat hij met andere praat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:45

met anderen normaal omgaan oke! Maar als je vriend achter je rug om met een vrouwelijke collega aan het bellen en mailen is en jij er niets van mag weten? Dat het stiekem gebeurt zegt mij al genoeg

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:49

ja ok als je idd stiekem belt is dat niet ok daar ben ik het helemaal mee eens. maar ik bedoel wordt het express achtergehouden of is het niet belangrijk genoeg om te vertellen. ik krijg ook wel eens een gewone sms van hoe het is enz van mijn mannelijke collega's maar dan ren ik niet naar mijn vriend om te zeggen die en die smst dat en dat(snap je een beetje wat ik bedoel) maar ik ben het er wel mee eens als ie express langere tijd wordt achter gehouden dat het dan niet ok is, dan is het namelijk ook geen normaal gedrag meer, dan heeft het een bedoeling.

ik bedoel meer dat er ook vrouwen zijn die heel snel jaloers reageren zonder dat ze je kennen en het op jou af reageren ipv van op hun vriend. daar wordt ik moe van Haha! (maar dat is een beetje off topic)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:55

Gelukkig dat ik geen jaloerse vrouw ben!
Ik hou zo ontzettend veel van mijn man en hij ontzettend veel van mij. We weten beide wat we aan elkaar hebben. Tuurlijk is er de afgelopen 9 jaar wel eens wat voorgevallen, maar jaloers nee nooit.
Komt misschien ook omdat er nou niet echt vrouwen zijn geweest die intresse toonde in hem?
Ik heb wel zat sjans gehad Tong uitsteken
Ik ben natuurlijk wel eens jaloers hoor, maar niet in een relatie........
Als ik jaloers ben is het meestal iets wat ik zelf ook wel kan betalen, maar gewoon te gierig voor ben om uit te geven Tong uitsteken
Ik heb al bijna 10 jaar naast mijn man een hele goeie vriend en die is me net zoveel waard als mijn huwelijk.
Hij is daar nooit jaloers om en ik kan gerust een nachtje wegblijven.
Klinkt als een ideale relatie niet, hahaha........Het enige waar wij altijd woorden over hebben is zijn slordigheid en het niet meehelpen in het huishouden.......
En mijn gsm geef ik regelmatig mee, dus hij kan zo zien wat voor sms-jes ik krijg.
Andersom bel ik ook wel eens met de zijne, maar om nu zijn berichtjes te gaan controleren gaat me toch echt wel te ver!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:02

Wat een bullshit vind ik sommige mensen hier zeggen. Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen hoe je zó jaloers kan zijn. Mijn vriend is verpleger en werkt dus heel de tijd met alleen maar vrouwen, en daar zitten echt heule leuke meisjes bij. Maar ik vertrouw mijn vriend. Jaloezie is IMO een gebrek aan vertrouwen, een relatie zonder vertrouwen is geen relatie. Die kan je, wat mij betreft, net zo goed meteen afkappen want dat werkt toch niet

Mijn vriend is ook absoluut niet jaloers. Ik sms zelfs met mijn ex terwijl ik bij hem ben Clown Hij vraagt nooit om het te lezen en dat moet ie ook niet riskeren want daar zou ik flink pissed om worden. Het is niet omdat ik samen ben met hem dat ik ineens geen leven en eigen vrienden meer mag hebben. Ik verberg overigens ook niets hoor. Als er een sms'je komt waarvan ik denk "hmz..." dan laat ik hem dat ook gewoon lezen en praten we er over en hij doet hetzelfde.

Waarom zouden collega's geen vrienden mogen/kunnen zijn? Ze delen dezelfde interesses, zelfde opleiding enz. Waarom niet? Verward Ik snap de denkwijze van jaloerse mensen echt niet.

Als mijn vriend zo zou reageren zoals sommige hier doen, zou ik het ook stiekem doen. Hebben jullie er al eens bij stil gestaan dat jullie jaloezie er voor zorgt dat ze het stiekem moeten doen? Dat ie geheimen heeft voor jou? Knipoog Als hij het je verteld reageer je nl ziekelijk jaloers. Da's een hele logische reactie om dan gewoon niets meer te zeggen. Negatieve prikkels vermijden. Knipoog Doen we al van kinds af.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:06

gatverdamme waarom zou de TS moeten stoppen met mailen? Sorry hoor maar die man heeft een vrije wil. dat haat ik nou aan stelletjes he. Bah dat hutje mutje en niemand anders mogen spreken. Doe normaal laat elkaar vrij je leeft maar 1 keer. Vertrouw elkaar een beetje. Hij is geen eigendom!

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:07

Ik meld me als jaloerse 'vrouw' haha.

nee ik ben snel jaloers, heel snel. Maar ik ga niet van die gekke dingen doen als mailen lezen en smsjes lezen bla bla bla... Het jaloerse gevoel is snel, maar ga nav dat niet raar gedrag vertonen..

Sterkte en succes er dus mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:14

djoya schreef:
gatverdamme waarom zou de TS moeten stoppen met mailen? Sorry hoor maar die man heeft een vrije wil. dat haat ik nou aan stelletjes he. Bah dat hutje mutje en niemand anders mogen spreken. Doe normaal laat elkaar vrij je leeft maar 1 keer. Vertrouw elkaar een beetje. Hij is geen eigendom!

het gaat erom dat het de vrouw van die man pijn en verdriet doet! en dat de ts dat totaal niet boeit en lekker doorgaat terwijl ze nu weet dat ze mensen kwetst! en het gaat er niet om dat hij niemand zou mogen spreken maar dat hij stiekem met haar loopt te bellen en mailen en dat zijn vrouw er niets vanaf mag weten! en nee hij is niemand eigendom maar nu de ts weet dat dit zijn vrouw pijn doet en er opzettelijk mee doorgaat vind ik heel erg! en zoals ik al eerder zei: volgens mij is hier veel meer aan de hand want als die man echt alleen een collega was, was het niet zo belangrijk om hem en zijn vrouw lastig te blijven vallen!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:23

breezy302 schreef:
nee ik ben die vrouw niet, maar als ik de ts zou zijn zou ik hem niet meer mailen, het zegt al genoeg dat zei het mail en bel contact niet af wil kappen! en vriendschappelijk? het zijn collega's zoals er staat dus ook geen eeuwenlange vrienden dus ook geen drama's als ze hiermee stoppen. Volgens mij is hier veel meer aan de hand dan alleen mailen anders waren ze allang gestopt

Typische reactie van een jaloers mens. Natuurlijk hoeft zij er niet mee te kappen, ze willen allebei gewoon bevriend zijn / blijven.

Ik ben niet jaloers en wil geen partner die jaloers is. Vertrouwen is het belangrijkste. Vriendschappen tussen mannen en vrouwen zijn voor mij niet anders dan tussen mannen en mannen of vrouwen en vrouwen.
Als die man iets verzwegen heeft, is hij degene die 'fout' zat en niet de ts. Dat verzwijgen hoeft trouwens helemaal niet te betekenen dat hij meer dan vriendschap met de ts zou willen, misschien wist hij allang dat zijn vrouw jaloers is en zei hij niks om trammelant te voorkomen. Natuurlijk is dat fout maar wel begrijpelijk.

Daarnaast vind ik het heel erg raar dat jaloerse partners vaak pas jaloers worden als blijkt dat de vriend(in) van hun partner vrijgezel blijkt te zijn! Alsof getrouwde mannen / vrouwen niet vreemd gaan?! Haha!

Bah, vind dit soort dingen zooo bekrompen! Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:38

ikzelf ben totaal niet jaloers hoor! en de man zit idd ook al helemaal fout maar waarom in godsnaam wil de ts hier zo graag mee doorgaan als ze weet dat ze mensen kwetst?

en trouwens ik denk zeker dat er meer aan de hand is want in de openingpost staat ook:

zijn vrouw is erachter gekomen WAT wij naar elkaar hebben gemailt!

dus zo onschuldig was het blijkbaar niet

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:40

breezy302 schreef:
je kan het ook van de andere kant zien, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend constant iemand van werk zou mailen! Vind het ook een overdreven reactie van jou trouwens ook! wnat waarom moet je perse met die man mailen? Blijkbaar is hij zo belangrijk voor jou dat jij er zelf ook een probleem van maakt!

Ik zou er ook een probleem van maken als ik niet meer mocht mailen/krabbelen of praten op msn met goede vrienden/vriendinnen van me? Dat lijkt me toch best wel logisch Huilen van het lachen

En even tussendoor, overal kan je goede vrienden tegen komen. Dus ook collega's kunnen goede vrienden worden. Dus dat gezeik van ja 't is maar een collega blabla dus je kan 't contact best stoppen, dat slaat echt nergens op Haha!

Verder is het lastig dat ze zo jaloers is vooral voor haarzelf en nja iedereen om haar heen. En ze komt zichzelf echt nog wel eens tegen, verder zou ik het aan die man laten of jullie nog mailen of niet. Als hij beslist om wel door te mailen, zou ik ook doormailen. Jij hebt toch niks met zijn vrouw te maken of wel?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:46

breezy302 schreef:
djoya schreef:

het gaat erom dat het de vrouw van die man pijn en verdriet doet! en dat de ts dat totaal niet boeit en lekker doorgaat terwijl ze nu weet dat ze mensen kwetst! en het gaat er niet om dat hij niemand zou mogen spreken maar dat hij stiekem met haar loopt te bellen en mailen en dat zijn vrouw er niets vanaf mag weten! en nee hij is niemand eigendom maar nu de ts weet dat dit zijn vrouw pijn doet en er opzettelijk mee doorgaat vind ik heel erg! en zoals ik al eerder zei: volgens mij is hier veel meer aan de hand want als die man echt alleen een collega was, was het niet zo belangrijk om hem en zijn vrouw lastig te blijven vallen!

Wie is in deze situatie nou lastig. Juist ja, meneer zijn vrouw Haha! Ts valt niemand lastig, meneer wilt zelf namelijk ook contact houden, mevrouw die overdrijft alleen Knipoog Als meneer wel eens eerder vreemd is gegaan, kan ik het begrijpen, maar dat weet ik niet. Maargoed, ook daar moet je je op een gegeven moment overheen zetten vind ik, of je moet stoppen met de relatie. Want een relatie zonder vertrouwen kan niet werken.

En wáárom zou er meer aan de hand moeten zijn? Ik vind het ook belangrijk om met mijn vrienden te praten Lachen

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:55

breezy302 schreef:
djoya schreef:

ahhh volgensmij begrijp je het gewoon niet he!!!!
je hebt haar nooid horen zeggen dat het haar niet boeit ofwel?
en wie zegt dat het stiekem is????????????????????????????
eerst lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:56

Wie is in deze situatie nou lastig. Juist ja, meneer zijn vrouw Haha! Ts valt niemand lastig, meneer wilt zelf namelijk ook contact houden, mevrouw die overdrijft alleen Knipoog Als meneer wel eens eerder vreemd is gegaan, kan ik het begrijpen, maar dat weet ik niet. Maargoed, ook daar moet je je op een gegeven moment overheen zetten vind ik, of je moet stoppen met de relatie. Want een relatie zonder vertrouwen kan niet werken.

En wáárom zou er meer aan de hand moeten zijn? Ik vind het ook belangrijk om met mijn vrienden te praten Lachen[/quote]

ahh wij zitten op 1 lijn!!!!!!!jij snapt het Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:17

[
het gaat erom dat het de vrouw van die man pijn en verdriet doet! en dat de ts dat totaal niet boeit en lekker doorgaat terwijl ze nu weet dat ze mensen kwetst! en het gaat er niet om dat hij niemand zou mogen spreken maar dat hij stiekem met haar loopt te bellen en mailen en dat zijn vrouw er niets vanaf mag weten! en nee hij is niemand eigendom maar nu de ts weet dat dit zijn vrouw pijn doet en er opzettelijk mee doorgaat vind ik heel erg! en zoals ik al eerder zei: volgens mij is hier veel meer aan de hand want als die man echt alleen een collega was, was het niet zo belangrijk om hem en zijn vrouw lastig te blijven vallen![/quote]

ahhh volgensmij begrijp je het gewoon niet he!!!!
je hebt haar nooid horen zeggen dat het haar niet boeit ofwel?
en wie zegt dat het stiekem is????????????????????????????
eerst lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

heb gelezen en er staat: ZIJN VROUW IS ERACHTER GEKOMEN WAT WIJ NAAR ELKAAR MAILDEN

als het niet stiekem was had die man het wel verteld, en er staat ook WAT wij naar elkaar mailden dus blikjkbaar wel iets wat in het verkeerde keelgat is geschoten!

en dat je je vrienden mailt ok, maar de ts en de man zorgen er dus voor dat de vrouw zich gekwetst voelt en daarmee kunnen ze een relatie helemaal verzieken! en dat vind ik heel erg en de ts boiet het blijkbaar niet omdat er eigenlijk staat dat de vrouw zich aanstelt!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:09

breezy302 schreef:
heb gelezen en er staat: ZIJN VROUW IS ERACHTER GEKOMEN WAT WIJ NAAR ELKAAR MAILDEN

als het niet stiekem was had die man het wel verteld, en er staat ook WAT wij naar elkaar mailden dus blikjkbaar wel iets wat in het verkeerde keelgat is geschoten!

en dat je je vrienden mailt ok, maar de ts en de man zorgen er dus voor dat de vrouw zich gekwetst voelt en daarmee kunnen ze een relatie helemaal verzieken! en dat vind ik heel erg en de ts boiet het blijkbaar niet omdat er eigenlijk staat dat de vrouw zich aanstelt!

Zou je met hoofdletters en punten willen schrijven? Lachen En je post even door willen lezen op typfouten?

En of het was gewoon een leuk en gezellig iets wat ze naar elkaar toemailden, iets over hobby's ofzo blabla. En was dat voor die vrouw al genoeg om zo te gaan doen. Er staat daarachter toch ook dat het niet vies of vunzigs was of iets in de trant van ''ik wil een relatie met je''? Dus ja er staat inderdaad wat tussen, maar erachter wordt duidelijk gemaakt dat het niets te maken heeft met dat ze elkaar leuk vinden ofzo.

Bovendien staat eronder dat zijn vrouw álles wat hij doet controleerd, ik denk dat dat een relatie meer stukmaakt dan mailen met een vriend of vriendin, zelfs al zou er iets instaan wat haar overstuur maakt. Sowieso is het een stukje privacy waar zijn vrouw met der fikken vanaf moet blijven.

En ik vind ook dat zijn vrouw zich aanstelt. Lachen

Maar ts, ik ben nu wel benieuwd, aangezien er idd staat dat ze erachter is gekomen wat jullie elkaar toemailden, of dat wat niet in die zin thuishoort, of dat het meer was om duidelijk te maken dat ze de mails ook heeft gelezen of iets anders?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:56

Tuurlijk zit er meer achter dan gewoon collega's, ze zijn nl vrienden! Pling Gestoord Mensen die zo ziekelijk jaloers zijn dat ze mails enz gaan nalezen en eisen een vriendschap waar duidelijk niets aan de hand is te stoppen, mogen ze van mij behandelen, want daar is echt iets niet goed mee Ach gut Hetzij een trauma, het zij een draadje los Ach gut