Welke winterjas voor op de scooter?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

Re: Welke winterjas voor op de scooter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:03

Heb motorhandschoenen gehaald in de motorzaak bij ons in de buurt. Merk weet ik niet uit m'n hoofd, zou ik moeten kijken maar zit nu op school. Pink en ringvinger zitten in 1. Waren z'n €70,-. Wat ook nog helpt is van die kappen op je scooter. Die kosten niet zoveel geloof ik. Heb ze al een jaar inbestelling geloof ik maar hoor steeds niks.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:11

Ik draag mijn oude winterjas op de scooter, een bien bleu of o bleu, weet het zo niet uit mijn hoofd ( en heb geen zin om naar de kapstok te lopen om het na te kijken)
De jas is heerlijk warm water en winddicht, het enige probleem wat ik altijd ondervind is koude benen op de scooter, maar daar heb ik ook een oplossing voor: namelijk de uitrij/nierendeken van Pablo om me heen slaan, ik draag hem zeg maar als een rok, de uitrijdeken is wind en waterdicht en is ook nog is fleecegevoerd, nu heb ik als ik 's avonds laat thuis kom van stal in ieder geval geen verkleumde benen en kan ik gewoon rustig aan slapen zonder dat ik denk dat ik ''dood'' ga van de kou en nooit meer warm zal worden..

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:16

Ik heb ook een dikke winterjas van g-star aan. Die weegt iid aardig wat maar is lekker warm. Hij was wel 160 euro maar dan heb je ook wat. Want hij houd alle wind mooi tegen. Maar als ik naar de paarden ga doe ik altijd mijn regenjas er over aan.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:27

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:41

Hier ben ik ook naar op zoek. Ben al een koukleum en op de brommer met mijn gewone winterjas is niet te doen. Zat er ook aan te denken gewoon een paardenjas te kopen.

manonutjuh: Die bevalt dus goed? Was van plan die te kopen. Lachen

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:49

Bevalt prima, heb niet dezelfde als op de foto, maar zoiets.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:55

Een lekkere dikke jas, wind en waterdicht. En eentje die vrij lang is, zo'n half ontblote rug op de scooter is echt niet lekker!