Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Wat voor een werk zou je dan willen doen? Ben je aan het solliciteren?
KiWiKo schreef:je kan morgen bij mij zo in de huishouding beginnen....... ik kan je zo 36 upw werk geven
KiWiKo schreef:je kan morgen bij mij zo in de huishouding beginnen....... ik kan je zo 36 upw werk geven
Siggislief schreef:M'n vader verpest echt mijn leven..
Vanaf dat m'n moeder overleden is (11 Maart 2008).
Heeft m'n vader iets tegen me.. De ene dag doet ie hartstikke aardig..
En de andere moment heeft ie iets tegen me..
Net heeft ie een gesprek gehouden met me.. en dan verwacht je gewoon onder 4 ogen..
Nee, m'n broer moest er ook bij zitten vond ie.. Dus zaten onder 6 ogen in de huiskamer.
Ik merk ook wel dat ie het nooit alleen kan.. Altijdm maar weer dreigen..
Hij vroeg zich af wat m'n instructriece had gezegt Woensdag en waarom hij Woensdag na de les moest komen..
Ik wist van niks en ik was die avond echt ontiegelijk chaggereinig dus ik heb niks alles opgenomen wat ze zei.
Hij weet eigenlijk al waar over het gaat.. Maar omdat ik op een gehandicapten manege rij moet er een bepaalde gewicht zijn.
Maar ik ben al vanaf jongs af aan niet de lichste thuis, dus afvallen gaat ontiegelijk moeilijk.. Ben nu al bezig met een diatiste.
En sportschool, fietsen of whatever.. wat maar met bewegen is..
Maar hij staat nu te dreigen van als ik tegen em lieg of bedrieg MOET ik van em van de manege.
En ik vind dat je dat niet bij een iemand af kan pakken die al bijna 10 jaar paard rijd.
Hij vind ook dat ik maar elke dag moet helpen op de manege, dus uitmesten en dan zelf 3,5 km naar de manege fietsen.
Het liefste s'ochtends vroeg..En ergens in Middag weer naar huis.
Hij wilt het Woensdag vragen aan de Manege eigenaar of ik kan helpen..
Maar....als ik niet op kom dagen moet ie me vader bellen zegt m'n vader.. want dan haalt ie me persoonlijk van de manege..
Maar ik pik dit niet..het enige wat ik kan is huilen, huilen, en nog es huilen..
Je kan niet zomaar iets van iemand afnemen waar ie zijn leven voor heeft!
Ik kan zoo weer in tranen barsten, af n toe heb ik moord neigingen naar m'n vader/broer.
Want ik ben sinds dien mn moeder overleden is.. DE L*L..