Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ok ik wist niet dat er 2 soorten scooters waren, excuses daarvoor. Voor mij is scooter dat ding waarmee je op de weg moet en 45 mag en een helm moet dragen
Nouks schreef:Als Miss_m een snorbrommer zou hebben, dan zou ze dat toch wel zeggen in plaats van "de scooter"? Ik snap niet waarom jullie me nu allemaal gaan vertellen dat je met sommige andere bromdingen wél op het fietspad mag want dat is niet aan de orde want ze zegt zelf "scooter".
Nouks schreef:Miss_m schreef:nee fietsers die naast elkaar fietsen en geen centimeter opzij gaan als je ze wilt inhalen met de scooter.
Ze schijnen niet te begrijpen dat ik niet met 10 km per uur achter hen kan blijven rijden als ik haast heb...
En boos dat ze worden als je toetert!
Maar indd fietsers die zomaar oversteken zijn ook irritant ! Vandaag had ik er een bijna onder mijn scooter
Dat je niet achter ze WIL blijven rijden als je haast hebt of dat het niet KAN? Volgens mij KAN het namelijk best... Vaak genoeg scooters met fietsers op zien rijden.
Boos worden als je toetert... Je kunt toch ook even vriendelijk vragen of je even mag inhalen? Ik zou d'r ook niet van gediend zijn als er een of andere scoot-miep achter me zit te drukken en te toeteren.
Bovendien, wat doe je eigenlijk op het fietspad?

Haal me dan niet in!!

Ergste is dat een fiets een zwakkere verkeersdeelnemer is, en dus ik met de sores zit. Schade aan mijn auto : 840 euro. Schade aan de fiets : nieuwe voorband ...
en dan ook nog, als jij berg af gaat, en de fietsers bergop, en dan gaat de 2e de 1e inhalee oooo dat is zooo iritant zeg
Serendipity1 schreef:ik vind scootermensen dus juist irritant. Dat gevlieg met die dingen overal tussendoor... achter je, ineens links naast je, rechts inhalen, enz enz. Bah bah.
Fietsers erger ik me over het algemeen niet zo aan.. Wel aan mensen die geen richting aangeven op een rotonde (fietsers en automobilisten)
Miss_m schreef:nee fietsers die naast elkaar fietsen en geen centimeter opzij gaan als je ze wilt inhalen met de scooter.
Ze schijnen niet te begrijpen dat ik niet met 10 km per uur achter hen kan blijven rijden als ik haast heb...
En boos dat ze worden als je toetert!
Maar indd fietsers die zomaar oversteken zijn ook irritant ! Vandaag had ik er een bijna onder mijn scooter
Latruda schreef:Ohw jah vreselijk!!! hier kijken ze ook echt niet op of om..![]()
Maar ik heb een geheim wapen!![]()
Ik heb zo'n mooi doosje met knopjes in de auto met geluiden van diverse sirene's![]()
(Ja ik weet dat het eigenlijk niet mag) Maar als ik weer achter zo'n groepje jongeren rijd die geen cm opzij gaan en ineens de weg oversteken kan ik het echt niet laten hoor!
Dan gaat keihard de sirene loeien en moet je zien die gezichten!! hahah ze weten niet hoe snel ze aan de kant moeten! whahahaha![]()
![]()
En als je dan in je spiegel kijkt Zie je de verbaasde gezichten als er geen politie te bekennen in.