Only broek geeft af op huid??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Re: Only broek geeft af op huid??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:00

Ik heb het ook.
Ik heb een broek van forecast, en die heb ik ook eerst gewassen met azijn, maar nog zit er altijd zo'n blauwe waas over mijn benen Bloos

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:13

mijn donkere only broek gaf ook ontzettend af!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:01

Effen donker jeans broeken hebben geen wassing gekregen in de fabriek.
Altijd 2 keer met azijn wassen om te zorgen dat de kleur erin blijft en niet snel gaat vervangen. Daarna nog een tijdje apart wassen, of met andere donkere kleuren. Door de azijn zal de broek minder snel afgeven, maar het blijft (zeker in het begin) toch wel een beetje afgeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:22

Die nieuwe scapa broeken geven ookaf zwaar iritant.
Met only nog nooit last van gehad maar kan zijn dat ik ze van te voren 2 keer was voor dat ik ze aan doe.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:57

als je nieuwe broek koopt die in de fabriek nog niet gevwassen zijn of heel donker zijn, moet je ze eerst een paar uur of eendag in de azijn leggen en dan even binnenste buiten wassen, zo geven ze niet meer af Lachen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:07

ik heb dit altijd bij donker blauwe spijkerbroeken die nog niet zo vaak gewassen zijn.
eerste keer schrok ik me ook dood, tijdens t uitgaan was ik even gaan waterdrinken in de wc, en daarna even mn handen afgedroogd aan mn broek.
blijkbaar daarna nog vaker (onbewust) met mn handen tegen mn broek aan gekomen want opeens viel het me op dat mn handen een spookachtige blauwe kleur hadden (alsof ze ijskoud waren en half aan t afsterven waren). schrok me rot..
geprobeerd er af te wassen, ging wel (dus ik blij, er was niets met mn handen) alleen ging t erg moeilijk.

maar, je bent dus niet de enige die dit heeft Lachen