Ooke lekker banketstaaf dat de ontvanger de boete krijgt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Babsiej schreef:Daarom doe ik dat ook niet...
Ik plak gewoon niks, en de boete moet je gewoon niet betalen komen ze toch nooit meer voor
lies schreef:Babsiej schreef:Daarom doe ik dat ook niet...
Ik plak gewoon niks, en de boete moet je gewoon niet betalen komen ze toch nooit meer voor
Dus iets uit de winkel jatten doe je ook regelmatig? Het is gewoon diefstal namelijk.
Je verzoekt een bedrijf jou een dienst te verlenen, en natuurlijk verwacht het bedrijf daarvoor een bepaald bedrag terug.

Babsiej schreef:ik krijg het ook vaak van mensen zonder zegel.... en dan krijg je een kaartje, dat je 1,60 ofzo moet betalen ...
Nou dat doe ik niet hoor, das een vergoeding voor alle keren dat de post/pakketjes niet of te laat aankomen ...
Had laatst nog een pakketje, 2 dagen op het sorteercentrum gelegen, nou goh lekker netjes![]()
Dit is de schadevergoeding, kosteloos brieven sturen![]()
![]()
@ sanniejj vind ik dus ook ze laten het er zelf bij zitten
Werkte ook
lies schreef:Babsiej schreef:ik krijg het ook vaak van mensen zonder zegel.... en dan krijg je een kaartje, dat je 1,60 ofzo moet betalen ...
Nou dat doe ik niet hoor, das een vergoeding voor alle keren dat de post/pakketjes niet of te laat aankomen ...
Had laatst nog een pakketje, 2 dagen op het sorteercentrum gelegen, nou goh lekker netjes![]()
Dit is de schadevergoeding, kosteloos brieven sturen![]()
![]()
@ sanniejj vind ik dus ook ze laten het er zelf bij zitten
Joh, als jij voor jezelf, wat krom is, recht kan praten.. Prima hoor.![]()
De gelegenheid maakt de dief, zeggen ze wel eens. Klopt hier maar weer eens.
een pakje wat er 3 dagen over doet door 2 dagen op het sorteercentrum te blijven liggen etc) dan ga ik weer netjes postzegels plakken.. Ik ga niet betalen voor een dienst die waardeloos is... En als ze te lui zijn achter hun eigen geld aan te gaan, dan is dat niet mijn probleem.
Karin schreef:Toen ik nog een armlastige 15-jarige scholier was - in het pre-internettijdperk - had ik penvriendinnetjes met wie ik echte brieven uitwisselde. Op een gegeven moment kwam er eentje op het idee om postzegels te gaan gebruiken met plakband erover. Die knipte je dan uit de envelop, je veegde het stempel eraf en je gebruikte 'm nog een keer. En nog een keer. En nog een keer.
Totdat er een briefje aan een brief hing met een vriendelijk doch dringend verzoek van de postbode om dit NIET meer te doen, het was namelijk fraude. En hij had nog gelijk ook. We zijn toen maar netjes weer nieuwe postzegels gaan gebruiken.
Jammer dat de postbode erachter kwam
Karin schreef:Tuurlijk. Het is toch ook zonde van je geld wanneer je een treinkaartje hebt gekocht en er komt niemand controleren?
Citaat:@ Lies en jij doet zeker nooit niet iets wat niet mag!
Babsiej schreef:Als jij dat zo ziet prima, t wordt gelukkig niet van jou salaris ingehouden![]()
Als TNT weer foutloos en netjes te werk gaat ( heb 3x wat nabezorgt moeten krijgen omdat het stuk was wat erin zat door smijten ermeeeen pakje wat er 3 dagen over doet door 2 dagen op het sorteercentrum te blijven liggen etc) dan ga ik weer netjes postzegels plakken.. Ik ga niet betalen voor een dienst die waardeloos is... En als ze te lui zijn achter hun eigen geld aan te gaan, dan is dat niet mijn probleem.
Ik ben gek om iets te betalen wat niet hoeft
Karin schreef:Och ja. En als je een nieuw zadel bestelt, er wordt afgesproken dat het op datum X klaar is en het wordt een week later, dan betaal je toch ook gewoon niet? Moeten ze maar volgens afspraak leveren.
Snap best dat je je er aan irriteert hoor