Vind het op zich wel een leuke stunt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoeptegel schreef:en wie zet wouter bos te koop?
x_Marr schreef:Stoeptegel schreef:en wie zet wouter bos te koop?
Geweldige actie
Maartje1990 schreef:jemig.. ik snap dus gewoon écht niet dat iemand (jullie dus) dit nog écht grappig vinden, wát is híer nu grappig aan? denk nu zelf eens dat jíj daar zou wonen, of dat nederland helemaal blut zou zijn?! denk eens hoe jíj dan zou leven nú? jemig.. dat jullie hier nu lol om kunnen hebben.. bah....kan ik dus écht niet inkomen
lol aan iemands anders leed... heel leuk hoor....
x_Marr schreef:Maartje1990 schreef:jemig.. ik snap dus gewoon écht niet dat iemand (jullie dus) dit nog écht grappig vinden, wát is híer nu grappig aan? denk nu zelf eens dat jíj daar zou wonen, of dat nederland helemaal blut zou zijn?! denk eens hoe jíj dan zou leven nú? jemig.. dat jullie hier nu lol om kunnen hebben.. bah....kan ik dus écht niet inkomen
Uhm als je even beter de beginpost leest gaat dit niet om ijsland dat ze daar nu veel leed hebben, maar om de grap dat ijsland te koop staat op ebay..
En nee natuurlijk is het niet fijn voor al die inwoners van ijsland!
Maartje1990 schreef:ja dát snap ik.. en dat is nu nét wat ik níet grappig vind dat er gewoon een grap wordt gemaakt met het feit dat die mensen geen geld meer hebbenhaha
en ik snap ook niet waarom mensen dat nog echt grappig vinden ook
Danicque_ schreef:Maartje1990 schreef:ja dát snap ik.. en dat is nu nét wat ik níet grappig vind dat er gewoon een grap wordt gemaakt met het feit dat die mensen geen geld meer hebbenhaha
en ik snap ook niet waarom mensen dat nog echt grappig vinden ook
Dus moeten we maar met zn allen liggen huilen?
Maartje1990 schreef:Dat zeg ik niet. Maar ik vind niet dat je lol moet hebben om andersmans leed en daar dus al hélemaal geen grapjes over moet maken.
Seraphim schreef:Maartje1990 schreef:Dat zeg ik niet. Maar ik vind niet dat je lol moet hebben om andersmans leed en daar dus al hélemaal geen grapjes over moet maken.
Daar worden in dit topic ook helemaal geen grapjes over gemaaktNatuurlijk is het erg voor die mensen en ik denk dat iedereen in dit topic dat ook weet, maar dat is helemaal niet de doel van dit topic, dus maak je niet zo druk
(voor het geval je het verkeerd opvat; ik val je niet aan)
Maartje1990 schreef:jemig.. ik snap dus gewoon écht niet dat iemand (jullie dus) dit nog écht grappig vinden, wát is híer nu grappig aan? denk nu zelf eens dat jíj daar zou wonen, of dat nederland helemaal blut zou zijn?! denk eens hoe jíj dan zou leven nú? jemig.. dat jullie hier nu lol om kunnen hebben.. bah....kan ik dus écht niet inkomen
Maartje1990 schreef:Seraphim schreef:
Daar worden in dit topic ook helemaal geen grapjes over gemaaktNatuurlijk is het erg voor die mensen en ik denk dat iedereen in dit topic dat ook weet, maar dat is helemaal niet de doel van dit topic, dus maak je niet zo druk
(voor het geval je het verkeerd opvat; ik val je niet aan)
maar het feit dat ijsland nu te koop staat op ebay dát is dé grap. En die grap hebben ze gemaakt omdat ijsland nu blut is. En mensen hebben lol aan de grap dat ijsland te koop staat. En dat vind ik dus hélemaal niet grappig. Maar misschien zijn er meer mensen die dus gewoon niet snappen dat die 'grap' gemaakt is doordat ijsland nu blut is.
Stoeptegel schreef:en wie zet wouter bos te koop?
Stoeptegel schreef:en belgen ja