Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annemiekbram schreef:Ik heb ook je andere topic gelezen, maar vind het allemaal beetje vaag gedoe...
omdat je ouders die jongen te oud vinden, krijg jij huisarrest? vervolgens ga jij stiekem met die jongen om en hebben je ouders helemaal geen vertrouwen meer in jou (lijkt me logisch als je dingen stiekem gaat doen) Hierom ben je boos en wil je nu het huis uit? En eventueel gaan samenwonen met een jongen die je leuk vind, maar nog niet eens goed kent en ook nog niet mee heb gezoend?
Een beetje vreemd vind ik zelf...hoe denkt die jongen hierover? wat als het uit gaat? Wat als je nou gewoon eerlijk bent tegenover je ouders? er zijn nog zoveel dingen waar je over na moet denken...voordat je echt uit huis wil!
Ik bedoel dit niet boos, maar probeer jou te helpen
lautje76 schreef:even tussendoor, het leest behoorlijk irritant als je alles schuin typt.
missfcdb schreef:KellyZ je hoeft geen sorry te zeggen dit is jouw topic en jou manier van typen.
Als zij het iritant vinden moeten ze het maar niet lezen.
En als ze het intressant vinden lezen ze het toch.
Je hebt niks fout gedaan meid.
Meid weet je toevalig of er vanavond mooie films op tv komen.
Ik wauw eerst gaan paardijden maar omdat ik er 2 rij heb ik daar dan behoorlijk veel werk aan qua uitstallen, poetsen enz enz. Dus dat doe ik morgen en de rest van de vakantie wel. Lynn_Nikita schreef:ik ben met 15 zelfstandig gaan wonen
eerst gehuurd op kamers betaald door een tante en bijbaantjes erna kamertraining
als je nog geen 18 bent kriujgt je GEEN huursubsidie, GEEN studiefinanciciring ( tenzij je hbo doet meen ik) en bijbaantjes verdien je geen drol mee
Ik heb het ook gered, ja, maar makkelijk is het niet hoor
Ben eigenlijk noodgedwongen gestopt met mijn opleiding, had teveel aan mijn hoofd en redde het niet op school, aangezien ik elke dag meteen na school ging werken