Stalker?! ; vreemde situatie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Stalker?! ; vreemde situatie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:31

L4A schreef:
Ik kijk even mee, wij hebben precies hetzelfde hier. Ze bellen niet als wij weg zijn (kan puur toeval zijn, 9 van de 10 keer is hier iemand thuis). En als ze bellen, en een van ons neemt op, gooien ze direct de haak erop. We worden er gek van, mijn moeder neemt niet eens meer op. De rest doet dit wel, omdat we een beetje bang zijn dat het inderdaad inbrekers zijn die testen of je thuis bent..

Wij nemen idd ook niet meer op.. en áls ik opneem, en ik zeg: met Serena....
dan krijg je een of ander raar geluid, en dan word de hoorn er op gepleurd.
Als mijn vriend of vader opneemt, word hij er in een keer op gegooid.. ook zoiets raars Scheve mond

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:33

stef_sweety schreef:
Wij werden gestalkt door zo hijger iell moet er niet aan terug denken , we werden er helemaal gek van werden 12x perdag gebeld en elke keer namen we op. Wij hebben toen een telefooncentrale ingeschakelt, moesten opschrijven hoelaat en hoelang we die stalker aan de telefoon hadden, en als we werden gebeld door die stalker moesten we op een toets drukken zodat de telefooncentrale mee kon luisteren, toen hebben ze het nummer achterhaald en is de politie er zich mee gaan bemoeien nummer is geblokkeerd, daarna werden we nog 2 weken gestalkt door geheim ook door een hijger ( dan voel je je echt bang hoor, want ze weten op dat moment alles van je ) en toen nam ik op , begon die hijger te praten en tegelijkertijd te hijgen, toen heb ik hem verrot gescholden hij heeft nooit weer gebeld

En kwam je ook te weten wíe het was? dat wil ik namelijk erg graag weten...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:36

Ik denk dat je best kans hebt dat je dat niet te weten krijgt ivm privacywetgeving Rolleyes

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:38

Pff.. das balen!
Ik wil toch wel graag weten wie het is..
stel je voor dat het mijn buurman is oid... Scheve mond

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:47

Ik denk dat het gewoon een 1 of andere telefonische verkoper is,die bellen meerdere nummers tegelijk en wie het eerst opneemt krijgt ook daadwerkelijk iemand aan de lijn, de rest hoort niets en het is net of iemand de hoorn er dan opgooit.
Ik heb het ook eens gehad, en na een dag of wat kwam ik er pas achter dat het de NUON (toen nog) was.... stomme ik, bang voor niks geweest.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:48

Storm76 schreef:
Ik denk dat het gewoon een 1 of andere telefonische verkoper is,die bellen meerdere nummers tegelijk en wie het eerst opneemt krijgt ook daadwerkelijk iemand aan de lijn, de rest hoort niets en het is net of iemand de hoorn er dan opgooit.
Ik heb het ook eens gehad, en na een dag of wat kwam ik er pas achter dat het de NUON (toen nog) was.... stomme ik, bang voor niks geweest.

maar het duurt bij ons echt al lang, en wel zo'n 10 keer per dag ofzo..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:51

Was bij mij ook heeeeel vaak per dag.
En het heeft denk ik zo'n 1,5 week geduurd voordat ik iemand aan de lijn had. Zelfs mijn vriend nam mijn telefoon op omdat zelfs hij dacht dat het een stalker oid was.

Daarna heb ik gevraagd aan de NUON of dit idd zo werkte en ze zeiden dat ze bleven bellen totdat er iemand op tijd de telefoon op nam en dat soms best een tijdje kon duren.

Er bestaat een site waar je je af kunt melden voor telefonische verkoop, ik weet zelf niet hoe het heet, maar ik ga even googlen voor je.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:53

Storm76 schreef:
Was bij mij ook heeeeel vaak per dag.
En het heeft denk ik zo'n 1,5 week geduurd voordat ik iemand aan de lijn had. Zelfs mijn vriend nam mijn telefoon op omdat zelfs hij dacht dat het een stalker oid was.

Daarna heb ik gevraagd aan de NUON of dit idd zo werkte en ze zeiden dat ze bleven bellen totdat er iemand op tijd de telefoon op nam en dat soms best een tijdje kon duren.

Er bestaat een site waar je je af kunt melden voor telefonische verkoop, ik weet zelf niet hoe het heet, maar ik ga even googlen voor je.

Okee thanx! dan ga ik dat gelijk ff doen, misschein dat het dat is.
Maar het duurt bij ons toch echt al een maand ofzo...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:54

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 11:56

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:06

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:37

Inderdaad.... echt vreemd hoor!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:54

Een lekker schril fluitje naast je telefoon leggen en als je nog een keer door dat onbekende nummer wordt gebeld: beginnen te fluiten en dan telefoon opnemen. Flink hard in die hoorn blazen!
Als je de volgende dag de buurman met zijn hand voor zijn oor ziet, dan weet je dat hij het is Knipoog
Nee serieus, zo heb ik het een keer opgelost, iemand die de hele tijd op mijn mobiel belde, nooit geen last meer van gehad :p

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:59

Puchje schreef:
Een lekker schril fluitje naast je telefoon leggen en als je nog een keer door dat onbekende nummer wordt gebeld: beginnen te fluiten en dan telefoon opnemen. Flink hard in die hoorn blazen!
Als je de volgende dag de buurman met zijn hand voor zijn oor ziet, dan weet je dat hij het is Knipoog
Nee serieus, zo heb ik het een keer opgelost, iemand die de hele tijd op mijn mobiel belde, nooit geen last meer van gehad :p

ROFL haha, das wel een idee ja..!