Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
was ook zeker niet zo bedoeld
en als ik de tijd over had om per dag 3 uur in het ov te zitten zou ik dat nog doen ook
maar helaas, mijn kind wil ook zo nu en dan aandacht
KiWiKo schreef:ik vond het niet aanvallend hoorwas ook zeker niet zo bedoeld
en als ik de tijd over had om per dag 3 uur in het ov te zitten zou ik dat nog doen ook
maar helaas, mijn kind wil ook zo nu en dan aandacht
Ik moet naar het ziekenhuis, met de auto, maar files kom je hier amper tegen.
Ik sta dus praktisch nooit in de file, naja, soms staan er wel 3 auto's voor me voor de rotonde... 
Maya schreef:Sja. Mijn werkplek is 10 km (10 minuten rijden) wegIk sta dus praktisch nooit in de file, naja, soms staan er wel 3 auto's voor me voor de rotonde...
Wonen in een uithoek heeft dus ergens wel voordelen
?
Wat is nou 10 km
Maar dan wel in de zomer
Met het baggerweer + enorme kustwind van de laatste tijd heb ik er niet zo'n trek in, ook omdat ik om 8 u al aanwezig moet zijn. 
alja schreef:ik neem wel gewoon de auto, woon te ver bij mijn werk vandaan om te gaan fietsen of lopen...
Maya schreef:Sja. Mijn werkplek is 10 km (10 minuten rijden) wegIk sta dus praktisch nooit in de file, naja, soms staan er wel 3 auto's voor me voor de rotonde...
Wonen in een uithoek heeft dus ergens wel voordelen
hoe vind je die

maar zou anders zeker niet meedoen. Niet te doen met het OV, dan kom ik voor elven niet aan denk ik. Vindt de baas niet grappig.
Misschien wat minder druk bij de stoplichten?

Babsiej schreef:Ik laat voor zulke onzin echt mn auto niet staan![]()
Als ze eens zorgen dat je kan zitten in de trein enzo wil ik er eens over nadenken

Ik doe mee, ben toch vrij.
Celede_x schreef:Heb net mijn pa gevraagt wat hij er mee doet. Zegt ie: "Niets, lijkt me heerlijk als ik een keer zonder files naar mijn werk kan!"
Volgens mij is dat niet de juiste instelling
Dat zei mijn vriend ook al! Als iedereen zo denkt staat er dus alleen maar MEER file!