Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frank schreef:Ik ben elektromonteur bij Imtech, werk voornamelijk buiten aan het onderhoud aan verkeerslichten.
Ik heb een soort fobie tegen van te voren gesmeerde broodjes, en neem die dus niet mee van huis.
Vaak eet ik weinig overdag, en als ik echt honger heb haal ik bijv. bolletjes en een pak plakjes kaas.
Wel zorg ik ervoor dat ik minimaal 2 ltr drinken mee van huis heb. Daar hecht ik meer waarde aan, dan aan eten.
Momenteel ben ik al een paar weken 's nachts aan het werk, en er komen nog een paar weken aan. Dan betaald de baas elke nacht het eten en drinken. Prettig geregeld!
Rijerijerije schreef:Reken maar s uit wat elke dag een bezoekje aan de bedrijfskantine eigenlijk kost per maand, je schrikt je dood....
ma_rie_tje schreef:Voor de personeels boodschappen betaald elke fulltimer momenteel 15 euro per maand (parttimers minder). Dit wordt per november 20 euro per maand.
Nouks schreef:ma_rie_tje schreef:Voor de personeels boodschappen betaald elke fulltimer momenteel 15 euro per maand (parttimers minder). Dit wordt per november 20 euro per maand.
Das nog geen 1 euro per werkdag. Niet iets om moeilijk over te gaan doen mijns inziens...
Mijn werk: verschilt waar ik werk etc. Grote uitgeverij waar ik veel heb gewerkt: inpandig bedrijsrestaurant. Ik was gemiddeld tussen de 3 en 5 euro kwijt per lunch. Mensen die meer eten vanzelfsprekend meer.
Klein mediabureau: haal gewoon zelf wat tussen de middag (ff naar supermarkt), 1,60 voor een belegd broodje met hartig beleg naar keuze of duurder als je salade wilde. Twee broodjes plus wat te drinken: 4 euro ofzo? Af en toe werd er (samen) soep gehaald of ter plekke wat geregeld/groot ingekocht ofzo...
Zelf meenemen van huis: paar boterhammen met beleg naar keuze
Frank schreef:Ik ben elektromonteur bij Imtech, werk voornamelijk buiten aan het onderhoud aan verkeerslichten.
Ik heb een soort fobie tegen van te voren gesmeerde broodjes, en neem die dus niet mee van huis.
Vaak eet ik weinig overdag, en als ik echt honger heb haal ik bijv. bolletjes en een pak plakjes kaas.
Wel zorg ik ervoor dat ik minimaal 2 ltr drinken mee van huis heb. Daar hecht ik meer waarde aan, dan aan eten.
Momenteel ben ik al een paar weken 's nachts aan het werk, en er komen nog een paar weken aan. Dan betaald de baas elke nacht het eten en drinken. Prettig geregeld!