Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BiatCh_ schreef:MoonChloe schreef:Is ze soms eenzaam?
Neeh dat niet. ze heeft t super druk met de dieren en vrienden vaak etc.
Ik heb ook een hele drukke leven maar soms heb ik van die gevoel dat ik me ontzettend eenzaam voel

BiatCh_ schreef:dat zou wel een goed idee zijn haha maar heb ze hier nog nooit gezien.
ze heeft trouwens nog een probleem denk ik dat is geen rijbewijs! Dan kan ze met de baby al nergens naar toe.
zal het er nog eens met haar over hebben van de week. misschien zetten de tips haar aan het denken.
ze heeft trouwens nog wel de pil dus ik denk niet dat ze het nu al zou proberen omdat je vaak eerst een tijd moet stoppen en vitaminen slikken etc.

Wat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn

Quellian schreef:Wat een geweldig topicWat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn
![]()
![]()
BiatCh_ schreef:Quellian schreef:Wat een geweldig topicWat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn
![]()
![]()
sommige reacties ook
Quellian schreef:Ik vind het wél dom als iemand voor een kind denkt te kiezen op het moment dat het kind niets geboden kan worden. Noem het egoisme als dat mensen gelukkiger maakt.
Anonieme zaaddonor bestaat niet meer, dus de kans dat de biologische paps ineens voor de deur staat is aanwezig en of dat nou is wat je wilt... Bedenk dan maar eens wat paps ervan vindt als mams hun kind niet kan geven wat het verdient/nodig heeft, hoef ik alleen maar het woord 'voogdij' te noemen.
Vraag me ook af of ze hier wel donorzaad voor gebruiken, voor bevliegingen van meisjes die niets anders om handen hebben.

Quellian schreef:Anonieme zaaddonor bestaat niet meer, dus de kans dat de biologische paps ineens voor de deur staat is aanwezig en of dat nou is wat je wilt... Bedenk dan maar eens wat paps ervan vindt als mams hun kind niet kan geven wat het verdient/nodig heeft, hoef ik alleen maar het woord 'voogdij' te noemen.
Vraag me ook af of ze hier wel donorzaad voor gebruiken, voor bevliegingen van meisjes die niets anders om handen hebben.

dus is nix geen sexrelatie of onveilige sex voor nodig hoor 

Hoop ik wel voor haar dat ze de vader laat testen. 
BiatCh_ schreef:Je kan ook gewoon voor een andere donor gaan hoeft niet anonieme te zijn en dan gewoon via ZIdus is nix geen sexrelatie of onveilige sex voor nodig hoor
En waarom in de bijstand omdat haar vorige contract niet verlengd is en nog nix anders heeft.