wil zwanger worden zonder vriend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: wil zwanger worden zonder vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:14

Zwanger raken is over het algemeen niet zo moeilijk.
De verantwoordelijkheden komen pas daarna.
Niets lost zich vanzelf op. Een kindje is leuk maar het kost je wel veel wat betreft verantwoordelijkheid en vrijheid. Ook moet je het financieel eerst goed op een rijtje hebben want het kost meer dan genoeg!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:14

BiatCh_ schreef:
MoonChloe schreef:
Is ze soms eenzaam?

Neeh dat niet. ze heeft t super druk met de dieren en vrienden vaak etc.

Dat betekent niet dat ze niet eenzaam is Knipoog Ik heb ook een hele drukke leven maar soms heb ik van die gevoel dat ik me ontzettend eenzaam voel Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:15

Eigenlijk zouden we zoals in Amerika van die babypoppen moeten hebben, laat toch al een stuk verantwoordelijkheid voelen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:16

heel simpel: one night stand met een willekeurige gozer, en dan wel op t juiste moment in de maand Knipoog

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 14:17

dat zou wel een goed idee zijn haha maar heb ze hier nog nooit gezien.
ze heeft trouwens nog een probleem denk ik dat is geen rijbewijs! Dan kan ze met de baby al nergens naar toe.
zal het er nog eens met haar over hebben van de week. misschien zetten de tips haar aan het denken.
ze heeft trouwens nog wel de pil dus ik denk niet dat ze het nu al zou proberen omdat je vaak eerst een tijd moet stoppen en vitaminen slikken etc.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:20

BiatCh_ schreef:
dat zou wel een goed idee zijn haha maar heb ze hier nog nooit gezien.
ze heeft trouwens nog een probleem denk ik dat is geen rijbewijs! Dan kan ze met de baby al nergens naar toe.
zal het er nog eens met haar over hebben van de week. misschien zetten de tips haar aan het denken.
ze heeft trouwens nog wel de pil dus ik denk niet dat ze het nu al zou proberen omdat je vaak eerst een tijd moet stoppen en vitaminen slikken etc.

Ik stopte na 5 jaar lang aan de zwaarste pil te hebben gezeten en was binnen 2mnd zwanger zonder vitamientjes etc...
Ook een fabel is dat je na 1x vergeten zwanger wordt... maar kijk er wel mee uit (zij dan bedoel ik he...)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:21

Als ik je stiefzus was zou ik er nog eens goed over nadenken. Ik zou pas voor kinderen kiezen als ik een vriend of man zou hebben en daar voor mijn gevoel ( zeker weet je het natuurlijk nooit ) de rest van mijn leven bij zou willen blijven. Het kind kan dan opgroeien bij twee bioligische ouders. Als je hier niet voor kiest, is de kans er dat het kind op latere leeftijd toch nog zijn of haar biologische vader wil zien. En dit brengt toch ook weer veel 'gedoe' met zich mee, om het maar even zo te noemen.
Ik weet waar ik over praat, aangezien ik sinds kort weet dat ik, wegens omstandigheden, van een andere vader ben dan mijn zus. Geloof me, dit zijn rare situaties.
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 08-10-08 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:22

ik vind het niet zo handig van haar!
ze is nog maar 23, krijgt hoogstwaarschijnlijk nog wel een vriend/vriendin voor haar 40ste Knipoog
ze heeft nog tijd zat!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:53

Toen ik dit topic las, hoopte ik echt dat het een grap was. Dat kan ze toch niet menen? Bij een ander in huis wonen, geen baan, geen rijbewijs, geen partner, en wel een kind? Dan zou ze ook wel heel veel gebruik maken van de gastvrijheid van haar ouders.. Tuurlijk het is hun kind, maar dit gaat wel heel ver vind ik.

Even heel hard gezegt: als het mijn dochter zou zijn, zou ik haar een half jaar de tijd geven om eigen woonruimte te vinden, en dan kon ze eerst eens gaan bewijzen dat ze voor zichzelf kan zorgen. Kan ze dan gaan nadenken of ze nog zo graag een kind wil. Denk het niet, onder die omstandigheden. Ik krijg het idee dat het haar allemaal een beetje te gemakkelijk gemaakt is, met alle respect voor de ts en haar ouders.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:02

Het is toch niet te geloven dat ze er uberhaupt over nadenkt?
Man man man, je kunt amper voor jezelf zorgen en dan maar 'even' kijken naar de mogenlijkheden van een donor?
Eerst maar eens uit de bijstand,een vaste baan vinden met contract,een huis en een partner, dan kan ze over een jaar of 5 wel weer eens verder kijken......
ongelovelijk dit!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:11

Wat een geweldig topic Haha! Wat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn Haha! Haha! Haha!

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 15:45

Quellian schreef:
Wat een geweldig topic Haha! Wat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn Haha! Haha! Haha!

sommige reacties ook Knipoog

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:55

BiatCh_ schreef:
Quellian schreef:

sommige reacties ook Knipoog

idd. plaats dan geen bericht.... het is ook een gevoel dat je van binne krijgt..... zeker als je omgeving verandert.. hormonen spelen dan denk ik gewoon op en dan wil je dat ook... en de zus van de TS zit gewoon niet in de juiste situatie nu.. maar om haar dom te noemen..
er zijn zat moeders in de bijstand die er alleeen voor staan. ik zou er alleen zelf niet voor kiezen..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:01

Ik vind het wél dom als iemand voor een kind denkt te kiezen op het moment dat het kind niets geboden kan worden. Noem het egoisme als dat mensen gelukkiger maakt.

Anonieme zaaddonor bestaat niet meer, dus de kans dat de biologische paps ineens voor de deur staat is aanwezig en of dat nou is wat je wilt... Bedenk dan maar eens wat paps ervan vindt als mams hun kind niet kan geven wat het verdient/nodig heeft, hoef ik alleen maar het woord 'voogdij' te noemen.

Vraag me ook af of ze hier wel donorzaad voor gebruiken, voor bevliegingen van meisjes die niets anders om handen hebben.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:02

Quellian schreef:
Ik vind het wél dom als iemand voor een kind denkt te kiezen op het moment dat het kind niets geboden kan worden. Noem het egoisme als dat mensen gelukkiger maakt.

Anonieme zaaddonor bestaat niet meer, dus de kans dat de biologische paps ineens voor de deur staat is aanwezig en of dat nou is wat je wilt... Bedenk dan maar eens wat paps ervan vindt als mams hun kind niet kan geven wat het verdient/nodig heeft, hoef ik alleen maar het woord 'voogdij' te noemen.

Vraag me ook af of ze hier wel donorzaad voor gebruiken, voor bevliegingen van meisjes die niets anders om handen hebben.

Amen

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:09

Quellian schreef:

Er staat toch niet dat ze een anonieme zaaddonor zoekt ? Genoeg sites met donors zonder dat er een ziekenhuis ofzo voor nodig is als bij KI oid

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:10

En dan gaat ze seks met iemand hebben (onveilig, anders word je niet zwanger) en alles op de gok? Dan gaat ze dus een seksrelatie aan met iemand puur om een kind te fokken? Nee, dán heb je eigenwaarde Knipoog

Lijkt me verstandig dat je zus eerst eens alles op de rails gaat krijgen. Waarom zit zo'n jonge meid uberhaupt in de bijstand? Verward

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:48

Je kan ook gewoon voor een andere donor gaan hoeft niet anonieme te zijn en dan gewoon via ZI Knipoog dus is nix geen sexrelatie of onveilige sex voor nodig hoor Lachen

En waarom in de bijstand omdat haar vorige contract niet verlengd is en nog nix anders heeft.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:49

wacht even hoor............ 23 jaar, inwonend bij ouders, in de bijstand en een kind willen...........

wat klopt er hier niet in dit rijtje?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:50

Je zus is nog jong, waarom wilt ze nu perse een kind.. omdat ze denk aan een donor?
Persoonlijk vind ik het geen slimme zet. Ook heeft ze geen eigen woonruimte, hoe wilt ze dat gaan doen?
heeft ze er uberhaupt wel goed over nagedacht?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:51

Dan kom je in de WW, daar blijf je wel even. Daarbij liggen de banen op het moment voor het oprapen. Laat ze dat dan eerst maar eens regelen.

ZI? Zelf inseminatie ofzo? Verward Hoop ik wel voor haar dat ze de vader laat testen.

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:54

Nou de banen voor het oprapen? hier niet hoor. of voor niet het juiste diploma etc of te ver weg
jah zelfinseminatie

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:55

BiatCh_ schreef:
Je kan ook gewoon voor een andere donor gaan hoeft niet anonieme te zijn en dan gewoon via ZI Knipoog dus is nix geen sexrelatie of onveilige sex voor nodig hoor Lachen

En waarom in de bijstand omdat haar vorige contract niet verlengd is en nog nix anders heeft.

als een contract niet verlengd is kom je in de WW........ de bijstand is voor mensen die (sorrie als ik hiermee iemand tegen de schenen skup) een soort van uitzichtloos, niet werkend...... ook niet willen werken bestaan leiden

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:56

Nou de ww dus niet want dan moest je zoveel aaneengelsloten tijd werken geloof ik. iig dat heeft ze dus niet geloof ik.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:57

hoeveel jaar heeft ze van die 23 dan gewerkt?