Hoe staan jullie tegenover 2e kansen geven ?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: Hoe staan jullie tegenover 2e kansen geven ?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:07

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik mn vriend ook al enkele kansen heb gegeven. We zijn nu bijna 2,5 jaar samen...
Hij is nooit vreemd gegaan hoor! Maar het haed wel met vertrouwen te maken. De laatste keer was ík zo kwaad dat het echt bijna uit was.
Maar we hebben heel lang gepraat en eindelijk waren zijn ogen geopend!
Het gaat nu super!! Tuurlijk heeft iedereen wel een keer een ruzietje!!! Maar we communiceren nu veel meer en beter.
Onze relatie een stuk veranderd!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:13

Het hangt helemaal van de situatie af.. Vreemdgaan zou een echte dooddoener zijn. Dan hoef ik hem echt nooit meer te zien..

Maar in jou geval, ik vind het een twijfelgeval. Hij heeft opzich niks onvergeeflijks gedaan, maar jou natuurlijk wel veel pijn gedaan door niks meer van zich te laten horen etc.

Mijn advies, ga op je gevoel af. Laat hem maar moeite doen.. En als je nog steeds super gek op hem bent, en hij op jou, zou ik het toch nog een kans geven.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:14

Het ligt aan de situatie denk ik. Ik kan bijvoorbeeld aan de ene kant heel goed tweede kansen geven, ook met vrienden bijvoorbeeld, al laten ze me meerdere keren keihard vallen ik blijf voor ze vechten, maar soms hoeft er maar 1 miniem ding te gebeuren en dan is het einde verhaal, en is het boek ook echt gesloten. Bij mijn vriend ben ikzelf vreemdgegaan (compleet van de kaart zijn gaat niet goed met jongens die dat doorhebben), en ik was eerst doodsbang om het hem te vertellen. Op gegeven moment kon ik het gewoon niet meer voor me houden, en heb ik het zelf uitgemaakt en het hem ook verteld. Maar in plaats van dat ik opgelucht zou zijn, was ik er compleet kapot van, en hij ook. We hebben het even aangekeken maar zagen het toch echt niet zitten zonder elkaar, dus hij heeft me alles kwijtgescholden, het vergeven en we zouden het er nooit meer over hebben. Onze relatie daarna is alleen nog maar beter geworden, en het vreemdgaan-incident, daar maken we af en toe nog wel eens een grapje over. Knipoog

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 08:49

Als je echt nog van hem houd en hem vertrouwd dan kun je hem een 2de kans geven. Ik heb mjin vriend al wel 10 kansen gegeven en hij mij ook en het komt altijd nog wel goed Knipoog Tis maar net hoe jij ertegenover gaat.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:50

Het ligt een beetje aan de situatie, maar mijn eerste reactie is toch wel dat ik niet zo van de tweede kansen ben. Vooral als ie sex met iemand gehad heeft Doei!

Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, als jij denkt dat hij is veranderd, er toekomst in ziet en weet dat ie het niet nog een keer doet; waarom niet?

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:58

tja heb mijn toen vriend nu ex, 4 kansen gegeven die met vertrouwen te maken hadden, de vierde keer is hij wel vreemt gegaan...
dan denk ik bij mezelf... pfff je bent te goed van vertrouwen...
maar ja nooit gedacht natuurlijk.

ben nu zeker weten wel voorzichtiger, heb mn lesje wel geleerd

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:00

Meestal ben ik niet zo van de 2e kansen, maar het ligt ook een beetje aan de situatie. Als iemand mijn vertrouwen heeft beschadigd dan komt het nooit meer goed. (ook omdat ik nogal moeite heb om iemand te vertrouwen) Mijn ex heb ik een 2e kans gegeven toen hij vreemd is gegaan, maar eigenlijk is het vanaf dat moment nooit meer helemaal goed gekomen tussen ons. Het vertrouwen van mijn kant was weg en hoe ik het ook probeerde, het is nooit meer helemaal teruggekomen.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:28

Ik heb mijn vriend ook al een aantal kansen gegeven, dat had allemaal met vertrouwen te maken.
Maar als hij vreemdgaat weet hij de deur te vinden, en hoeft hij zéker niet te rekenen op een 2de kans Lachen
Dan ben ik er gewoon helemaal klaar mee.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:48

Mijn mening is dat een ex niet voor niets een ex is.
Iedereen verdient in mijn ogen een 2e kans, maar meestal gaat het dan toch niet goed.

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:02

Ik ben helemaal van mening dat als je vriend vreemdgaat, hem direct de deur zou wijzen. Het heeft te maken met vertrouwen, die kan je niet meer terug krijgen. Je zal hem toch niet meer gaan vertrouwen, je zult overal wat achter gaan zoeken. Ik zal hem geen 2e kans geven. Maar dat moet je aan jezelf over laten, als jij er mee kunt leven met wat hij ook gedaan heeft.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:04

Ligt totaal aan de situatie. Na 7 maanden een relatie te hebben gehad voelde de jongen niks meer voor mij. Na 1,5 maand is het toch weer terug gekomen, en toen heb ik hem een 2de kans gegeven.. Helaas is het sinds een maandje weer uitgegaan, maar nu is het wel genoeg geweest..

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:10

hoe lang heb je me die jongen gehad .. hoe oud was je toen.. als jullie vrij jong waren en erg gek op elkaar.. je bent nu allebei een relatie en een jaar verder.. hij is niet vreemd gegaan in je vorige relatie.. misschien is hij wel echt veranderd en ziet hij nu in wat hij mist..ik zou is samen lekker uit eten gaan kijken wat hij te vertellen heeft en ook goed naar je eigen gevoel kijken.. en misschien wel voorzichtig proberen

succes er mee

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:47

Ik heb altijd zoiets van: ik wil iemand best nog een kans geven, maar als die dan weer verpest wordt dan is het gewoon over.