vriendje weg en ik trek het niet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

Re: vriendje weg en ik trek het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 20:47

Dankjullie wel voor de steun. Ik heb vandaag iets stoms gedaan. Ik kon al niet wachten tot hij zou bellen dus ik belde hem en dat vond hij prima maar ik hield hem veels te lang aan de lijn terwijl hij moe was. stomme ik Boos!
Ik ga vanaf morgen allemaal leuke dingen doen dus wie weet wordt het dan makkelijker!Hem vragen om zulke dingen achterwege te laten doe ik niet want hij weet dan dat ik jaloers ben en daar heeft hij een pesthekel aan.
Weten jullie wat het is? Ik heb echt me nog nooit zo gevoeld bij iemand terwijl ik toch al flink wat relaties achter de rug heb. Hij bevestigt me zeg maar een beetje te weinig en dat maakt me onzeker..
Maar, ik ga niet aan zn kop zeuren en gewoon de happy vriendin uithangen!
@gekkesies: Ah wat leuk! Ga je daar dan ook uit ofzo?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:56

Haha een enkele keer wel eens, niet zo vaak. Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 08:16

HedwigO schreef:
Dankjullie wel voor de steun. Ik heb vandaag iets stoms gedaan. Ik kon al niet wachten tot hij zou bellen dus ik belde hem en dat vond hij prima maar ik hield hem veels te lang aan de lijn terwijl hij moe was. stomme ik Boos!
Ik ga vanaf morgen allemaal leuke dingen doen dus wie weet wordt het dan makkelijker!Hem vragen om zulke dingen achterwege te laten doe ik niet want hij weet dan dat ik jaloers ben en daar heeft hij een pesthekel aan.
Weten jullie wat het is? Ik heb echt me nog nooit zo gevoeld bij iemand terwijl ik toch al flink wat relaties achter de rug heb. Hij bevestigt me zeg maar een beetje te weinig en dat maakt me onzeker..
Maar, ik ga niet aan zn kop zeuren en gewoon de happy vriendin uithangen!
@gekkesies: Ah wat leuk! Ga je daar dan ook uit ofzo?

Klinkt ook bekend. Maar geloof me, na die twee weken weet je zeker dat hij het ook voelt!
Gewoon de happy-vriendin zijn, dat helpt het best. Maar je mag ook wel zeggen dat je graag hoort dat hij je echt leuk vind, en dat hij dat wel eens mag zeggen.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 08:55

sorry Hedwig, maar het ligt echt niet aan je vriend die te weinig bevestigt, maar je moet het toch echt in jezelf zoeken...
Onzekerheid zit voor het merendeel omdat jij je niet goed voelt over dingen. Niet in je partner.
En ik kan er echt over meepraten, want ik heb het allemaal nog wel een graadje erger gehad...

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 09:50

Zo nou gisteravond belde hij me nog en we hebben echt een heel fijn gesprek gehad. Ik zat een beetje met gedoe met mijn paardje en hij was heel behulpzaam enzo terwijl hij dus zo moe was. Hij heeft zelfs aangeboden of ik naar hem toe kom dit weekend!
Ik ben nu ook redelijk rustig en ik kan het gelukkig een beetje meer los laten.
@Barco: ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik ga daar ook aan werken Lachen

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:52

HedwigO schreef:
@Barco: ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik ga daar ook aan werken Lachen

goed zo!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:56

Ik ben ook ontzettend jaloers, mijn vriend gaat eens in de zoveel tijd met de mannen uit, en dan voel ik mij echt in de steek gelaten....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:26

Ik ken je gevoel helemaal Lachen
ben zelf iemand met een flinke vorm van verlatingsangst (wegens wat dingen in het verleden) en nu heeft mijn vriend een nieuwe baan gekregen waar hij waarschijnlijk over een niet al te lange tijd mee zal gaan beginnen. Dit betekend geen standaard werktijden meer en dat hij veel onderweg zal zijn en ook meerdere keren per jaar naar het buitenland moet voor zijn werk. Weg is mijn vastigheid en mn ritme wat ik zelf altijd zo nodig heb.
Ik ben aldoor heel erg bezig geweest hem te laten merken dat ik t tof voor m vind etc. Maar gister trok ik het niet meer en heb ik m gewoon eerlijk verteld hoe moeilijk ik het vind. Dat heeft mij heel erg geholpen. Hij snapt mij gelukkig helemaal en zal er alles aan doen om het uit mn koppie te praten Lachen
Toch zal het er niet makkelijker op worden als hij ineens weer een aantal dagen naar het buitenland moet, want je blijft in je achterhoofd toch met zoveel onzekerheden zitten. Ik wil idd ook gewoon proberen dan leuke dingen te blijven doen en maar gewoon hard door te gaan studeren op dat soort momenten.. Maar ik snap dus helemaal waarom jij het zo moeilijk vind (ik kan het soms al moeilijk vinden als hij een weekendje naar zn ouders is en ik niet mee kan Tong uitsteken )
Tis bij mij geen jaloezie, meer onzekerheid, diep van binnen weet ik ook wel dat hij nooit zou vreemd gaan, maar toch als je hubbie van huis is... niet tof!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:41

En sommige manne die begrijpen gewoon niet hoe onzeker je kan zijn. Vinden ze dat je daar geen reden toe hebt bijvoorbeeld Knipoog

Zorg dat je leuke dingen gaat doen (hoe vaker je dat doet, hoe leuker het wordt Knipoog), dan voel je je beter over jezelf en heb je ook wat naar je vriend te vertellen. Van alleen maar thuiszitten en erover nadenken wordt je alleen maar steeds sneuer en ga je steeds wanhopiger overkomen! Zo te horen heb je echt een lief vriendje, dus maak je geen zorgen en zorg dat je een beetje tekst hebt he! (ook al vond je er geen reet aan, haha, hij heeft in ieder geval het idee dat je lekker zelfstandig bent)

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 11:00

@frouk: Nou ik denk dat ik precies heb wat jij hebt. Mijn vorige relatie is dus ook desastreus geweest. Hij ging vreemd en verdween altijd en was boos als ik vroeg waar hij was. Dat heeft niet echt bijgedragen vrees ik.
@wowamigo: Ja ik ga vandaag ook lekker naar college en naar mijn paard. Dan gaat de dag veel sneller. En mijn vriendje snapt idd niet dat ik zo onzeker ben. Hij zegt altijd: Ik zeg toch genoeg tegen je hoe geweldig ik je vind? En dat is eigenlijk ook wel zo maar het ligt toch anders. Maar hij is ook onwijs lief. Gister had ik hem een lief smsje gestuurd om hem te bedanken dat ondanks dat hij moe was toch nog de moeite nam om naar het gedoe met mn paardje te luisteren en toen belde hij direct: geen dank en wou dat ik bij je was enzo, dat hielp heel erg.
even offtopic: gefeliciteerd met je veulen Tong uitsteken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:07

nee precies, dat maakt het er inderdaad echt niet makkelijker op (mijn situatie heeft ook wel wat weg van de jouwe) Het belangrijkste vind ik is dat je er gewoon over blijft praten. Dat mocht je je nog een paar dagen zo voelen en het blijft echt rot, dat je het m toch gewoon verteld over de telefoon. Geloof iig dat mijn vriend dat veel liever heeft dan dat ik maar doe alsof alles goed gaat terwijl ik me van binnen echt zit op te vreten. Hij hoort denk ik liever 10x dat je m mist en dat je wat onzeker bent, dan dat je de stoere chick uit gaat hangen en dat achteraf hij via iemand hoort of dat je jezelf voorbij praat hoe rot je het wel niet vond...
Kijk aan de ene kant denk ik ook, ik laat me niet kisten, maar aan de andere kant, gevoel is gevoel en daar doe je wat dat betreft maar weinig tegen..

Sorola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:35

Troost je, mijn vriend is voor 9 maanden in Amerika, hij studeert daar.. Voordeel is wel dat ik voor het eerst in mn leven naar Amerika ga, overmorgen al!! Kan na 7 weken niet wachten om hem weer te zien. Het begin is moeilijk, maar je pakt je eigen leventje weer op.. En dan valt het allemaal best mee.. Je staat vaak versteld van jezelf hoeveel aanpassingsvermogen je hebt Lachen
Succes ermee!!! Knipoog

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 12:17

@Frouk: ja ik praat er genoeg over met hem. Bij mannen is het alleen vrij snel genoeg met dat gepraat Tong uitsteken
@ Sorola: Wow dat is idd lang! Wel super dat je naar Amerika gaat! Nou ik heb dus ook nu dat ik me weer vrolijk voel en lekker in mn vel zit. Heb net gesmst en maak me niet eens druk of ie terug smst of niet. Gaat de goede kant op dus!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:27

Mijn man ging in het begin ook regelmatig voor langere tijden weg vanwege werk. Ik vond dat in het begin ook nooit leuk.
Miste hem vreselijk. Elke keer als hij weer thuis kwam was feest.
Ik gebruikte die tijd om lekker dingen voor mezelf te doen, af te spreken met vrienden waar het anders niet zo vaak van kwam en dat soort dingen. Voordeel was wel vond ik dat je wel weer goed wist waarom je hem zo miste en wat je zo in hem aantrok als hij weer terug kwam.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:35

Ik denk ook als je zelf eens in de zoveel tijd van huis bent of je vriend dat dat ook wel goed is voor je relatie.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:05

LiNdA1986 schreef:
Ik denk ook als je zelf eens in de zoveel tijd van huis bent of je vriend dat dat ook wel goed is voor je relatie.

Klopt je beseft daardoor wel dat het niet zo gewoon is om altijd maar bij elkaar te zijn!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:39

HedwigO schreef:
@Frouk: ja ik praat er genoeg over met hem. Bij mannen is het alleen vrij snel genoeg met dat gepraat Tong uitsteken

dan heb ik gelukkig een manwijf hahaha Knipoog

En wat betreft het eens in de zoveel tijd zonder vent, dat is ook zeker wel zo Lachen maar ineens zo'n langere periode vind ik dan toch wel spannend..

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 23:17

nou ik heb vanavond echt een breakdown. Volgens mij ziet hij mij ook helemaal niet meer zitten... Boos!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:22

Oh jee...
Wat is er gebeurd dan?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:29

O jee meis!
What's up?

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 23:51

Nou ik ben onwijs aan hem aan het hangen en ik merk gewoon dat hij het niet trekt... Hij zegt dat het allemaal ok is maar ik geloof hem niet..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:54

Ey, kom op, werk aan jezelf! Hij kan jou niet veranderen, dat kan alleen jijzelf. Net zoals dat jij niet voor hem kan denken, dat kan hij zelf heel erg goed Knipoog
Probeer echt aan je zelfvertrouwen te werken, hiermee bezorg je jezelf zoveel onnodig verdriet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 00:13

je moet helemaal niet de happy vriendin uithangen!! wees gewoon jezelf!! niets szo dom als iemand die je mist maar het niet wil laten merken!! sms hem gewoon dat je hem onwijs mist en er een feest van zal maken als hij thuiskomen (met een knipoog, haha)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 07:57

Draai de rollen eens om.
Jij moet weg voor je werk, je vriend doet hetzelfde als jij nu doet bij hem.... Daar wordt jij ook niet blij van en de tijd gaat er echt niet sneller door!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 09:17

Jullie hebben heel erg gelijk. Ik wil er ook echt heel erg aan werken. Omgedraaid zou ik het wel fijn vinden als hij zo duidelijk laat merken dat hij me mist als ik weg ben maar dat ben ik dan weer Tong uitsteken Ik merk gewoon dat hij hetniet fijn vindt dus ik moet gewoon het doorbreken. Ik ga vanavond als hij belt gewoon het gesprek zo kort mogelijk proberen te houden