Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MandyR schreef:En anders kan je je altijd nog ziek melden. Wat dan niet eens echt gelogen is.
En dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat je ziek bent totdat het personeelsprobleem in dat andere filiaal is opgelost.
verootjoo schreef:Maar waarom probeer je het dan gewoon niet. Je plaatst jezelf wel erg in een slachtofferrol nu. Waarom neem je niet gewoon de uitdaging aan, en probeer je het gewoon?! Je wilt toch ooit van die angst af neem ik aan?
Of je vraagt of 1 van je ouders je brengt.
verootjoo schreef:Wat noem je dan een ramp?
Wat gebeurt er als je het probeert. Lijkt me dat het ergste wat er kan gebeuren dat je flauwvalt na zo'n paniekaanval, daar lopen ze namelijk meestal op uitDesnoods vraag je of er iemand mee gaat die je vertrouwt?
Proberen is falen... je moet het DOEN
LimaMambo schreef:nee.. ze zeggen dat ze alles hebben geprobeerd om het op te lossen maar dat dit de enige oplossing is.. yeah right
er zitten ik weet niet hoeveel filialen hier in de regio.. dan lijkt het me dat er toch wel meer mensen beschikbaar zijn?
en als een andere winkel een probleem heeft met bezetting.. dan is dat toch niet mijn probleem?
Authentic schreef:Misschien denk ik wel erg simpel, maar kan je niet heel droog halverwege de tramreis uitstappen (zal vast wel iets met een wc in de buurt zijn) en dan de volgende tram weer te pakken tot je eindbestemming?
Citaat:dit staat er letterlijk:
locatie: bij aanvang van dienstverband zullen de werkzaamheden plaatsvinden vanuit het filiaal * plaatsnaam en straatnaam*. De werkgever behoud zich het recht voor de locatie te wijzigen en werknemer te verplaatsen naar een andere locatie binnen nederland