mijn stalker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heaven

Re: mijn stalker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 14:58

pinuts schreef:
Waarom gebruiken mensen van die grote woorden voor zulke kleine dingetjes. Weet je wel wat stalken is? Als je m meteen na 5 smsjes ff had gebeld met: uhm, wat is er aan de hand? Oh, nou ik vind dit niet prettig, wilt u aub stoppen?? En anders boos worden.. Dan was je er al lang klaar mee geweest. ( gaat ie je dan opzoeken etc.. ja dan word het stalken...)

als ik iedere x smsjes krijg voel ik me niet op me gamak.
mischien is stalken dan wel niet het goede woord ervoor..maar ik voel me er niet prettig bij en blijk dus gewoon gelijk te hebben!!tevens heb ik nu al alweer een stuk of 4 smsjes binnen met aleen een ???

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 15:01

pinuts schreef:
verliefd.. pff hij doet gewoon raar:P Hij smst lege smsjes, en zegt dat hij haar een leuke vrouw vind. Nou leuk compliment toch? En nu reageren dat je het liever niet hebt. Wat is daar moeilijk aan?

toch knap dat ik een leuke vrouw ben als hij me nog nooid heeft gezien......
ik heb gesmst wat ik er van vind maar het gaat gewoon door!!!!!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:13

even je baas laten bellen.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:19

Da´s wel balen.
Maar ja, stel dat je hem toevallig wel leuk had gevonden ,dan was je er juist blij mee geweest en hadden we hier een heel ander topic gehad.

Kijk even in de gebruiksaanwijzing van je toestel of je het nummer kunt blokkeren, of misschien kan dat via je provider?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:19

Zou het idd even aan je baas melden, gewoon even aan geven dat je er niet van gediend bent dat cliënten jou lastig vallen KnipoogMaar neem aan dat ie nou wel stopt of gestop is ...

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 15:20

nou haha ik heb een hele lieve vriend al een aantal jaar en dat overtreft niemand geloof me!!
ik denk dat hij maar een keertje moet bellen..mischien dat dat helpt.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:26

laat je ( als hij niet ophoudt) vriend bellen en hem vertellen dat jullie hier niet van gedient zijn... Knipoog
misschien was die meneer trouwens wel gewoon thuis en heeft hij je lopen bespieden ofzo Huilen van het lachen

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:27

wendy_x schreef:
laat je ( als hij niet ophoudt) vriend bellen en hem vertellen dat jullie hier niet van gedient zijn... Knipoog
misschien was die meneer trouwens wel gewoon thuis en heeft hij je lopen bespieden ofzo Huilen van het lachen

Haha jij maakt het wel spannend hee! Clown
maar inderdaad, even je baas vragen of je vriend

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:28

wendy_x schreef:

He bah Huilen van het lachen Ik zat er net aan te denken: gelukkig dat 'ie niet thuis was Sigaar

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 15:32

nou jakkes het idee aleen al zeg....
dat hij mischien toch thuis was......
sommige mensen met geld denken gewoon dat ze alles kunnen..
k ga eens kijken hoe ik het kan blokkeeren...
iemand een nikia e65?die weet hoe dit kan?

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:34

hihi sorry, kwam zomaar bij me op Tong uitsteken

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:52

tsja waarom een heel probleem ervan maken...

bel `m even op vertel hem gewoon beleefd dat je liever hebt dat hij daarmee ophoud dat je een vriend hebt en verder graag met rust gelaten wil worden.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:57

Tsja zou hem ook maar even opbellen ofzo, en als het echt allemaal niet werkt een nieuw nummer nemen.

Ff offtopic; je hebt echt een onwijs leuk paardje, erg grappig die 'ik speel voor dood' foto's Haha!

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 16:01

Silvaantje schreef:
Tsja zou hem ook maar even opbellen ofzo, en als het echt allemaal niet werkt een nieuw nummer nemen.

Ff offtopic; je hebt echt een onwijs leuk paardje, erg grappig die 'ik speel voor dood' foto's Haha!

dank je !!ben ook erg trots op dr!!
ben nu met me telefoon aan het prutsen hoe ik hem kan blokkeren..
dan ben ik als t goed is ook van dat se sms af...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:06

Vreemde vent, denken dat je met lege smsjes iemand het hoofd op hol brengt. Ik hoop dat het blokkeren lukt, ben je er direct vanaf Lachen

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:02

Weet je, dit is mij ook wel eens gebeurd, maar dan aan de zendende kant. Mijn GSM was op de een of andere manier in mijn zak van de blokkering af gegaan en op sms en dan vervolgens het eerste nummer in mijn telefoon boek. Was in mijn geval mijn manager. Zij smste me dat 1 keer ook genoeg was... en ik belde haar want ik snapte niet wat ze bedoelde. Had er geloof ik zo'n 30 naar haar gestuurd. Mogelijk is hierbij iets vergelijkbaars gebeurd.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:05

Begint je naam met een A?

Ik heb ook booordevol lovers met dikke konten die steeds maar op hun telefoon gaan zitten en mij leeg smsen.

TD_Aesculap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:49

Ik heb dat probleem ook gehad, ook van een man en daar zat ik niet op te wachten. Probleem is makkelijk op te lossen. Diegene die jouw de smsjes stuurt heeft jouw als eerste in zijn telefoonboek staan. Probeer het zelf maar eens. Nokia: ontgrendel je toetsen en druk een aantal maal op het knopje met streep. Let eens op waar het smsje heen gaat, de eerste in je telefoonboek. Oplossing: contact toevoegen, met de naam "A" en het telefoon nummer "0".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:00

Willeke_ schreef:
Gewoon een gevatte opmerking terug sturen zoals: nou leuke versiertruc: lege smsjes sturen Clown

Jaaaaa dan kom je er helemaal nooit meer van af *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 15:05

td_kommer schreef:
Ik heb dat probleem ook gehad, ook van een man en daar zat ik niet op te wachten. Probleem is makkelijk op te lossen. Diegene die jouw de smsjes stuurt heeft jouw als eerste in zijn telefoonboek staan. Probeer het zelf maar eens. Nokia: ontgrendel je toetsen en druk een aantal maal op het knopje met streep. Let eens op waar het smsje heen gaat, de eerste in je telefoonboek. Oplossing: contact toevoegen, met de naam "A" en het telefoon nummer "0".

uhhhh het was expres hoor.. of krijg jij daarna ook; jamaar je bent zo'n leuke vrouw Tong uitsteken

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 15:17

dit gaat echt niet per ongeluk....was het maar zo...
k heb er al weer een stuk of 30 binnen gehad met aleen de tekst Dd......
het is nu al 2 dagen dat ik geen sms heb gehad gelukkig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:02

Dd? wtf is dat Verward
echt een vage kerel, die heeft echt een steekie los hoor.. Scheve mond

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 07:29

MarjaG schreef:
Weet je, dit is mij ook wel eens gebeurd, maar dan aan de zendende kant. Mijn GSM was op de een of andere manier in mijn zak van de blokkering af gegaan en op sms en dan vervolgens het eerste nummer in mijn telefoon boek. Was in mijn geval mijn manager. Zij smste me dat 1 keer ook genoeg was... en ik belde haar want ik snapte niet wat ze bedoelde. Had er geloof ik zo'n 30 naar haar gestuurd. Mogelijk is hierbij iets vergelijkbaars gebeurd.

td_kommer schreef:

Zoals eerder in het topic vermeld gaat het hier niet om per ongeluk smsen, maar iemand die de TS probeert te versieren op deze manier.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:00

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je het nagevraagd dan?

Citaat:
bel `m even op vertel hem gewoon beleefd dat je liever hebt dat hij daarmee ophoud dat je een vriend hebt en verder graag met rust gelaten wil worden.
Inderdaad!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:13

hopelijk houd iej op en anders laat je vriend eens voordoen als politie:P wil ook wel eens werken haha.
Trouwens mooi paardje heb je en wat is iej braaf. Dat je echt zo tegen haar aan kan zitten.. en dat dood liggen is ook grappig..