Draadloos internet !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Re: Draadloos internet !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 04:57

HorseyDude schreef:
Ik heb nu even als testje een maand lang VODAFONE (1 maand gratis) en ik kan het iedereen aanbevelen! lekker rap signaaltje! Zo snel heb ik nog NOOIT gebokt!

[LZP] Ruzie met Vodafone...

Hoop dat jij minder problemen met ze hebt!

UrbanL

Re: Draadloos internet !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 05:22

__Possie__ schreef:
HorseyDude schreef:
Nou ik heb ook internet van Tele2 en tot nu toe geen problemen mee gehad. (oké, 1 x vergeten de rekening te betalen *OEPS!*) maar verder is het wel ok... alleen zo'n baggermodem erbij gekregen...

Ooh nou vriendlief en ik ergeren ons mateloos aan tele2 helemaal als we s´avonds even willen zappen op tv dat het dan altijd zo mega traag moet gaan allemaal pffff....Gelukkig wonen we tijdelijk in mn schoonouders huis en het dus niet onze keuze was om tele2 te nemen Haha!

Nee doe ons liever maar UPC !! Haha! Maar helaas in Hoorn zit UPC nog niet. We zijn er wel over uit dat het geen tele2 word en ook geen ziggo, maar KPN digitenne, internet+bellen.

Wij hebben telefoon en internet van tele2 en GEEN PROBLEMEN. Denk eerder dat het aan de snelheid van je abonnement ligt (die was eerst ook erg laag bij ons nu aangepast).
Hoe snel is internet als je op de pc kijkt van je ouders?.

Vind het modem van tel2 niet echt snel heb daarom mijn eigen 3com draadloos erop zitten en dat werkt prima.

Ik gebruik trouwens Mozilla Firefox browser die is ook 10x sneller dan windows.

Denk niet dat dit probleem echt aan tele2 ligt.